Uit jou verhaal maak ik op dat je Cooke en Hushovd hebt gewisseld, twee toprenners ruilen is echter niet mogelijk. U spreekt hier dus niet de gehele waarheid. Je hebt je team geblokeerd dus ik kan niet zien wat je nu wel precies bedoelt/gedaan hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef Frutsel het volgende:
Cooke eruit, net als Hushovd, geruild voor Wrolich en Pagliarini...
Als je GOED leest zie je dat ik die gewisseld heb voor Boonen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:28 schreef Frutsel het volgende:
Nazon en Kirsipuu hebben nog niets laten zien...
Waar is Mc Ewen?
Ik kom op 156. Jij?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:44 schreef At_Fundum het volgende:
Eindelijk Flecha en Cancellara er weer bij in de finale.
Met dan ook nog McEwen, Nazon, Boonen en O'Grady bij de eerste 14 en Armstrong in het geel, levert 7 van mijn 9 man punten op![]()
Jammer genoeg toch maar 140, dus gefeliciteerd, Eisel doet mij de das omquote:
Waarom laat je je team eigenlijk niet zien?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:19 schreef Arcee het volgende:
Hmmm... ik ga eigenlijk best nog wel redelijk met een 32-ste plek.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:29 schreef mbn het volgende:
Waarom laat je je team eigenlijk niet zien?
Jij ziet je eigen team natuurlijk wel. Bij mij komt er onderaan te staan: Deze user wil zijn team niet laten zien. Of het is een bug of je moet je team nog openbaar zetten:quote:
Stom, niet bewust gedaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:03 schreef mbn het volgende:
Jij ziet je eigen team natuurlijk wel. Bij mij komt er onderaan te staan: Deze user wil zijn team niet laten zien. Of het is een bug of je moet je team nog openbaar zetten:
http://sport.fok.nl/tour/profiel
Daar het vinkje bij openbaar zetten.
Goed om te zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stom, niet bewust gedaan.![]()
Uiteraard mag iedereen mijn team zien.
Aangepast.
Die heb ik nog 2 etappes en dan staan er 3 anderen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:11 schreef mbn het volgende:
Goed om te zien.
Denk dat ik je nog wel kan inhalen. Je hebt nog veel sprinters.
Met Klöden, Voigt en Julich in mijn team denk ik dat ik die 39 puntjes verschil heb weggewerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die heb ik nog 2 etappes en dan staan er 3 anderen.
'es Kijken of dat genoeg is.
Ik heb Armstrong, Kloden en Julich... Voigt jammergenoeg niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:00 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Met Klöden, Voigt en Julich in mijn team denk ik dat ik die 39 puntjes verschil heb weggewerkt.
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:00 schreef Kozzmic het volgende:
Met Klöden, Voigt en Julich in mijn team denk ik dat ik die 39 puntjes verschil heb weggewerkt.
Tsja, dat wordt moeilijk...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik heb Armstrong, Kloden en Julich... Voigt jammergenoeg niet.
Hushovd gaat eruit voor Vino
Kirsipuu voor ....?
Wrolich voor ....?
Je kunt allang weer wisselen. Je wissels worden vanaf dinsdag actief.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:52 schreef jpzegthallo het volgende:
Wanneer kan er weer gewisseld worden?
Dit is de team van de 44e overall:quote:Op zondag 10 juli 2005 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
44e overall dankzij Voigt, Moreau en O'Grady.
De team van de 44e overall is niet zo..kijk even beter voor je commentaar levert.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit is de team van de 44e overall:
Heeft hij soms moeite mee.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De team van de 44e overall is niet zo..kijk even beter voor je commentaar levert.
Het wordt tijd om het kaf van het koren te scheiden!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:19 schreef Posdnous het volgende:
De mensen die voor veel sprinters kozen gaan nu veel problemen krijgen..
Ik ben er ook klaar voorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:37 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het wordt tijd om het kaf van het koren te scheiden!
laat de bergen maar komen!
en dan te bedenken dat hij dat team al vanaf de individuele tijdrit heeft gehad.. dus zonder wissels door te voeren. (vraag me af of Blackness de gang van zaken op Fok! eigenlijk wel volgt... of nu gewoon stiekum zit te genieten en straks de victorie kraait!)quote:Op maandag 11 juli 2005 11:28 schreef SnuggLe het volgende:
Ik denk dat de nr3 van het klassement nu een ZEER grote kans maakt om het overall klassement te winnen. Check zijn team maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |