Ik gebruik het wel eens in de salade met olijven, pijnboompitten ect ect...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ben d'r nog niet helemaal overuit.
Keb in ieder geval een pepersteak![]()
M'n idee was om er rijst bij te doen met wat groenten. Nu zag ik in de winkel een potje artisjokken in olie en dat leek me wel lekker. Weet alleen niet wat ik ermee moet doeniemand een idee?
Gaan we dat ook eens proberenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:23 schreef pos het volgende:
[..]
Ik gebruik het wel eens in de salade met olijven, pijnboompitten ect ect...
Euhm, niet dus...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:59 schreef Oblivion het volgende:
Iets met gevulde pasta! En tomatensaus...![]()
Ja zoiets...!![]()
Foei.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Oblivion het volgende:
Euhm, niet dus...![]()
Chinees gehaald...
Ben een lui wijf!![]()
Aaaaaaaaaah lekker...quote:
Ik word zo moe van jou.quote:
SpongeBob pasta...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:51 schreef Tokay het volgende:
Macaroni, stokbrood met kruidenboter.
Is dus BBQ geworden...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:33 schreef Oblivion het volgende:
Kipfiletje, gebakken aardappel, wortels en doperwten...![]()
Met spekkies erdoor heen...![]()
Zelfde hier, als het ophoud met regenen ga ik effe naar de superdtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ben d'r nog niet helemaal overuit.
Let op de uiterste houdbaarheidsdatumquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:28 schreef dutch-mamma het volgende:
Macaroni met blokjes lunchworst, ui, knof, prei, verse tomaten en geraspte kaas. Qua kruidjes moet ik even de voorraad checken...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:29 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Let op de uiterste houdbaarheidsdatum![]()
OW shitquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Mac Donalds
Hadden net een kat in laten slapen en had dus geen zin om te koken
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:50 schreef Fuente het volgende:
Martijn, sterkte!
Dank je allebij. Het was gewoon het beste voor het beestjequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:40 schreef dutch-mamma het volgende:
OW shit
Dat is ellendig... ik weet het helaas maar al te goed...
Dat is klote Martijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Mac Donalds
Hadden net een kat in laten slapen en had dus geen zin om te koken
Ik ga straks macaroni makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:07 schreef Koningin het volgende:
Vanavond de overgebleven macaroni van gister, lekker makkelijk!
Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om deze te maken, lwam er toch steeds niet van maar ik ben erg benieuwd offie je smaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:31 schreef Riann het volgende:
Indonesische gehakttaart
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of het zal smaken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |