moet ik ook weer eens maken, lekker hoorquote:
"Pomtayer" is dat surinaamse pom?? met rijst?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef pos het volgende:
[..]
moet ik ook weer eens maken, lekker hoor![]()
zekerquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:10 schreef danni het volgende:
[..]
"Pomtayer" is dat surinaamse pom?? met rijst?
Shark, kap eens, we weten dat je heel pissig bent omdat Euc je een google-hoer had genoemd (ok niet helemaal, maar je snapt het wel).quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Googlade met googlesaus, inclusief gegooglede vegetarisch googles
bijna hetzelfde als gisteren, had nog restje komkommer, paprika en andere zooi, een soort griekse salade dus, met vegetarische schnitzel--die vind ik wel lekker
Mmm.... (*aan eetstokjes denkt+die bzorgfolder voor morgenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Shark, kap eens, we weten dat je heel pissig bent omdat Euc je een google-hoer had genoemd (ok niet helemaal, maar je snapt het wel).
Wij eten Chinese mie met rundvlees, champignons, paksoi en dan soja-knoflooksausje erover.
Het lijkt niet alleen lekker, het ís ook lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef addie84 het volgende:
het recept van doekes ( Wat eten we vandaag, #38. ) uit het vorige topic lijkt me erg lekker! Maar zou het lekker zijn als ik er een simpele (veld)salade bij doe, met wat indonenische kruiden eroverheen?
Geen bezorgfolderquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:23 schreef danni het volgende:
[..]
Mmm.... (*aan eetstokjes denkt+die bzorgfolder voor morgen)
![]()
we gaan het zaterdag proberenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:30 schreef Doekes het volgende:
[..]
Het lijkt niet alleen lekker, het ís ook lekker![]()
Ik heb het toevallig gisteren nog gemaakt, deze keer met kipfilet (de rundvleesreepjes waren op) en een mix van erwten en boontjes. En zonder koriander. Is ook erg goed te doen, maar die koriander geeft toch wel iets extra's.
Een salade erbij zou zeker niet misstaan. Ik weet niet of Indonesische kruiden lekker zijn, want ik ken ze niet, maar dat zal vast wel.
Veel eetplezier!![]()
Doe eens een receppie daarvan als ik terug ben van Schotlandquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:12 schreef Oblivion het volgende:
Zalmmoot met wasabi-sojasaus...
Iets met krieltjes. En een grote salade....
Oh en meloen en ham vooraf...![]()
Lekker, lekker en lekker!![]()
Ik ben niet lui maar vind het zonde als ik zo lang bezig ben geweest in de keuken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen bezorgfolder![]()
Zelf maken, veel lekkerder en verser
Je weet precies wat er in gaat als je het zelf maakt![]()
(kan wel een receppie geven als je wil)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |