Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:36 schreef 2dope het volgende:
Weet je nog hoeveel je had gehad?
Inderdaad. Maar ik neem aan dat de TS ook wel weet dat hij erg dom bezig is geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ik hoop dat ze je rijbewijs innemen.
Ik ben nu 5 jaar in bezit van een rijbewijs en ben voor de rest nog maar 1x geflist (reed toen 12 km. te hard) Kijken ze daar ook naar?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:37 schreef ook_gek het volgende:
oh je krijgt een dikke boete en een rij ontzegging voor X maanden. Dan krijg je nog een proeftijd van een jaar of langer.
Je moet naar een cursus over hoe link het rijden met dranl op wel niet is.
Ik ook! Je reactietijd gaat gewoon flink omhoog. Misschien is het niet zo erg als je je eigen auto in de prak rijdt, maar als je wat duurs ramt, waarvan de inzittende ook nog eens verlamd raakt, ben je de rest van je leven aan het afbetalen.quote:ik hoop dat ze je rijbewijs innemen.
Nee dat soort overtredingen boeit ze niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:40 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik ben nu 5 jaar in bezit van een rijbewijs en ben voor de rest nog maar 1x geflist (reed toen 12 km. te hard) Kijken ze daar ook naar?
Hoeveel flesjes/glazen/halve laiters.quote:
edit, laat maarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:41 schreef hi2uplz het volgende:
[..]
Ik ook! Je reactietijd gaat gewoon flink omhoog.
Ik had 5 á 6 biertjes op een lege maag.quote:
jep er word naar alles gekeken. Stel je hebt 50 bekeuringen voor veel te hard rijden ( even extreem ) zal de boete vele malen hoger zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:40 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik ben nu 5 jaar in bezit van een rijbewijs en ben voor de rest nog maar 1x geflist (reed toen 12 km. te hard) Kijken ze daar ook naar?
Op lege maag!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:45 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik had 5 á 6 biertjes op een lege maag.
En ja, ik weet dat ik fout zat, en het zal ook niet meer zo snel gebeuren.
Gewoon NIET bedoel je denk ik?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:45 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik had 5 á 6 biertjes op een lege maag.
En ja, ik weet dat ik fout zat, en het zal ook niet meer zo snel gebeuren.
Ik reed niet als een debiel en het was toen 6 uur in de morgen. Ik was niet aangeschoten en niet dronken. Dus de kans DAT ik iemand aanreed was ontzettend klein.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Meisje van de lagere school is doodgereden door iemand met teveel op. Heb het op zijn zachts gezegt niet op mensen die teveel drinken als ze rijden.
Ik ben een sterk aanhanger van NUL promile als je rijd, en drink nooit als ik nog moet rijden. Neem maar een taxi, sukkel, en wees blij dat je niemand ongelukkig hebt gemaakt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |