ik ken je niet irl dus zou begot niet weten of je met turken omgaat of niet. bij deze mijn excuse als ik iets te hard heb gemodereerd, maar het laatste waar ik deze avond en in KLB geen zin heb is in het feit dat we weer een turken of allochtonen bash krijgen, aangezien veel mensen zich dan weer verleid voelen tot het roepen van de meest domme dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:56 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Goed lezen moderator! Ik bedoelde alleen dat zulke turken beter hier niet kunnen gaan wonen, zal vreemd zijn dat ik generaliseer ben omdat ik zelf ook met turkse mensen omga en met de meeste nooit problemen heb![]()
geaccepteerdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ken je niet irl dus zou begot niet weten of je met turken omgaat of niet. bij deze mijn excuse als ik iets te hard heb gemodereerd, maar het laatste waar ik deze avond en in KLB geen zin heb is in het feit dat we weer een turken of allochtonen bash krijgen, aangezien veel mensen zich dan weer verleid voelen tot het roepen van de meest domme dingen.
vandaar dat ik daarin nu wat harder mod...
En dat is verstandig dat je dat doet. Maar je moet wel het verschil tussen een grapje en een serieuze harde kutopmerking natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ken je niet irl dus zou begot niet weten of je met turken omgaat of niet. bij deze mijn excuse als ik iets te hard heb gemodereerd, maar het laatste waar ik deze avond en in KLB geen zin heb is in het feit dat we weer een turken of allochtonen bash krijgen, aangezien veel mensen zich dan weer verleid voelen tot het roepen van de meest domme dingen.
vandaar dat ik daarin nu wat harder mod...
komt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En dat is verstandig dat je dat doet. Maar je moet wel het verschil tussen een grapje en een serieuze harde kutopmerking natuurlijk.![]()
Goedzo!quote:
Jezus, wat een mongolen lopen er toch rond.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:11 schreef Jerruh het volgende:
verhaal
linkjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je dat hebt opgezocht? Ik heb hier een site met gegevens t/m januari 2005 namelijk
Fuck toch op man ik heb die indringer niet eens aangereden, dan had ik zelf ook schade moeten hebben sukkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:17 schreef achmet het volgende:
hoe weet je dat het een turk was?
wat voor asociale topictitel is dit?
mag jij zijn kenteken hier wel plaatsen?
had jij niet gewoon heel hard gesloopt moeten worden eigenlijk?
en als je zo stoer was het je het zelf afgehandeld. Sukkel
Ik hoop dat je zijn autoschade zelf mag betalen en die van jou ook en dat de kosten heel hoog oplopen.
https://info.apk.nl/ovi/arvinvoer.aspxquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je dat hebt opgezocht? Ik heb hier een site met gegevens t/m januari 2005 namelijk
Kon je er geen rechtszaak van maken ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:40 schreef edje34 het volgende:
[..]
Komt mij bekend voor het verhaal ik ooit iets dergelijks meegemaakt 3 jaar geleden.Dit ging ook om een turkse man
Ik stond notabene stil met mijn auto.Moest nl wachten want voor mij was een taxichauffeur bezig een bejaarde vrouw uit de taxi te helpen stappen.Ik reed een stukje naar achter om de chauffeur en vrouw meer ruimte te geven ook ivm de rolstoel die ze bij hadden.
na 2 minuten zolang stond ik weer stil kwam er een turk naar mij toe die vertelde dat ik op zijn wagen was gereden.ik stapte uit en ging kijken waar dan de schade moest zijn,kon me nl niet voorstellen dat ik hem geraakt had laat staan dat die auto er eerder stond.
Nadat ik niks zag aan zijn auto ben ik ingestapt en hem tegen hem gezegd dat ik wegging.
Krijg ik 2 dagen later een telefoontje van de politie of ik wilde komen ik zou nl doorgereden zijn na een aanrijding.Ik kon lullen als brugman tegen de politie maar moest uiteindelijk toch een boete betalen.Die was rond de ¤200 ofzo weet ik niet meer precies.
De taxichauffeur is niet opgeroepen als evt getuige.
Een ambulance slaan??!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:30 schreef gammapooka het volgende:
Komt ie naar me toe en geeft een ram op die Dierenambulance en begint vervolgens weer te schelden.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:01 schreef donald_dick het volgende:
zoiezo gele auto'salleen lambo's mogen die kleur zijn
quote:
quote:
quote:
Damn, volgens mij ben ik bekend hierquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:14 schreef LaZZ het volgende:
Wedden dat hij hier straks ook komt en een foto laat zien van zijn ambulance.
En dan gaan ze specs vergelijken enzo.![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
-De mijne is lekker uitgerust met een Sinusplus beademingsapparaat.
-Pffffff, ik heb kooitjes om wilde ganzen in op te vangen
Gewoon een kwestie van tijd.quote:Op zondag 26 juni 2005 02:17 schreef Farao het volgende:
[..]
Een ambulance slaan??!!![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
![]()
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
![]()
[afbeelding]
[..]
![]()
't is Farao trouwens
[..]
Damn, volgens mij ben ik bekend hier![]()
En met specs vergelijken winnen wij, die van ons hebben 'n chipje onder de motorkap![]()
[..]
![]()
dan kan hij je redden om je cavia mond op mond beademing te gevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:41 schreef Koewam het volgende:
Echt... Die reacties hier he... Dalijk vallen er gewonden, en dat wil de TS denk ik niet echt
jij bent echt een mongoolquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:35 schreef Ronno het volgende:
je hebt toch wel zijn nummerbord onthouden, hoop ik?
hoewel ik de TT niet erg netjes vind, is de betreffende bestuurder van de gele Corsa gewoon een vuile oplichter, die zich van een smerig kuttruucje bedient. Dus de laatste drie regels van jouw post zijn hier niet van toepassing. Bovendien kan niemand iets met een kenteken alleen, dus lijkt me dat er weinig aan de hand is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:17 schreef achmet het volgende:
hoe weet je dat het een turk was?
wat voor asociale topictitel is dit?
mag jij zijn kenteken hier wel plaatsen?
had jij niet gewoon heel hard gesloopt moeten worden eigenlijk?
en als je zo stoer was het je het zelf afgehandeld. Sukkel
Ik hoop dat je zijn autoschade zelf mag betalen en die van jou ook en dat de kosten heel hoog oplopen.
ik snap ook wel dat je er pissig om bent, maar ik heb de TT een beetje gekuisdquote:Op maandag 27 juni 2005 07:52 schreef gammapooka het volgende:
Ja maar op dat moment was ik flink pissig op die gast, vandaar die topictitel.
Zijn fout was alleen om onze nieuwe bus te beschadigen, en dat zal ie betalen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |