quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:17 schreef achmet het volgende:
hoe weet je dat het een turk was?
wat voor asociale topictitel is dit?
mag jij zijn kenteken hier wel plaatsen?
had jij niet gewoon heel hard gesloopt moeten worden eigenlijk?
en als je zo stoer was het je het zelf afgehandeld. Sukkel
Ik hoop dat je zijn autoschade zelf mag betalen en die van jou ook en dat de kosten heel hoog oplopen.
als er een echte achmet voor je neus staat, schijt je alle kleurtjes van het spectrum licht in hemo onderbroekiequote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:21 schreef Tique het volgende:
Beste achmet,
1. Leest de OP ff door
2. Hij was vast zwart, en alleen turken zijn dat (Alle blanken zijn tenslotte ook kaaskoppen)
3. Als zijn kentekeninformatie op internet staat zal het ook niet erg zijn om zijn kenteken te plaatsen, deze informatie is namelijk al te vinden op internet
4. Nee, ga je riem pakken
5. De Turk is gevlucht, niet hij dus de Turk zit fout
6. Er is geen schade aan zijn auto
7. Die schade van zijn auto zal hij wel terugkrijgen
8. Wees eerlijk een geeft toe dat jij het was
Jij heet ook Achmet?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als er een echte achmet voor je neus staat, schijt je alle kleurtjes van het spectrum licht in hemo onderbroekieen kom nou niet aanzetten van " ow echt niet hoorrrrrr, ik sla ze allemaal in elkaar, maakt niet uit met hoeveel ze zijn "
nee janquote:
Is het beledigend om Turk tegen een Turk te zeggen?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:58 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Waarom scheld je hem uit met turk, omdat het een turk is? Je klinkt namelijk erg dom, you make me sick.
Ja, heb je nu wel of niet schade?quote:Eenmaal bij het politie bureau aangekomen zie ik dat door de ram op de wagen er een klein deukje in onze nieuwe ambulance zit.
Die kan die teringlijer lekker gaan betalen dus he
P.s. als ik hem aangereden had, had ik dat moeten horen of voelen, maar heb daar niets van gemerkt. ook was er totaal geen krasje op de nieuwe Dierenambulance...
Ah, de linkse hippies zijn gearriveerdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:58 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Waarom scheld je hem uit met turk, omdat het een turk is? Je klinkt namelijk erg dom, you make me sick.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:03 schreef MikeyMikeZ het volgende:
je scheld iemand uit en je gebruikt zijn afkomst erbij, waar is dat voor nodig? Wat heeft er feit dat het een turk is ermee te maken hoe hij zich hier gedraagd, niets. Als je zoiets in mijn gezicht zou zeggen zou ik je helemaal de tyfus slaan, geweld ben ik namelijk niet tegen.
Jij valt ook onder de groep "turk"?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:03 schreef MikeyMikeZ het volgende:
je scheld iemand uit en je gebruikt zijn afkomst erbij, waar is dat voor nodig? Wat heeft er feit dat het een turk is ermee te maken hoe hij zich hier gedraagd, niets. Als je zoiets in mijn gezicht zou zeggen zou ik je helemaal de tyfus slaan, geweld ben ik namelijk niet tegen.
Ik ben het anders aardig met hem eens hoor, en ik ben geen 'Turk'.quote:Jij valt ook onder de groep 'turk'?
Aha, uit deze tekst blijkt dat je een Turk bentquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:03 schreef MikeyMikeZ het volgende:
1. Het is Hema Boxerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:49 schreef donald_dick het volgende:
als er een echte achmet voor je neus staat, schijt je alle kleurtjes van het spectrum licht in hemo onderbroekieen kom nou niet aanzetten van " ow echt niet hoorrrrrr, ik sla ze allemaal in elkaar, maakt niet uit met hoeveel ze zijn "
Ah, jij bent ook niet tegen geweld?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben het anders aardig met hem eens hoor, en ik ben geen 'Turk'.
Laat me raden, stem jij Wilders?![]()
En nu on-topic.![]()
quote:Ah, jij bent ook niet tegen geweld?
bedankt voor de mededeling dat je een stoere jonge bentquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:03 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Dude anders lees je even waar je het wel ongeveer mee eens was.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als we niet op Wilders stemmen zijn we voor geweld.![]()
Schudt nog eens wat onzin uit je mouw, jongen.
En ik stem niet op Wildersquote:geweld ben ik namelijk niet tegen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:03 schreef MikeyMikeZ het volgende:
Begon je daar eigenlijk niet zelf mee?quote:Verder nog meer onzin en woorden die je me in de mond wil leggen
quote:Dude
Misschien bedoelde hij het helemaal niet negatief, dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:03 schreef MikeyMikeZ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |