Marokanen en turken in gele auto'squote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:56 schreef Pracissor het volgende:
Was waarschijnelijk geen Turk maar een Marokkaan.
dit zijn de taalfouten die me meteen opvallen, maar heck, ik maak ook fouten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:55 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op ???
Als het iemand uit Amsterdam of Rotterdam was geweest,dan had ik wel "Tyfus Amsterdammer" of "Tyfus Rotterdammer" neergezet.
Dus waar je nu weer het woord "racist" vandaan haalt....(spel het woord ff de volgende keer goed aub)
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
grappig dat je nu hem corrigeert op het woord racist, maar tyfus kan je zelf niet eens goed spellen
zoiezo gele auto'squote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:57 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Marokanen en turken in gele auto's![]()
![]()
Of Seat Ibiza'squote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zoiezo gele auto'salleen lambo's mogen die kleur zijn
toyota corrola'squote:
Toyota'squote:
whhahahahaahah...quote:
Ik zeg, krijg jij ff lekker de tyfus ik ga NU naar de politie, en als je zo stoer bent ga je NU mee naar het bureau !![]()
Ja, door een blanke.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:55 schreef Varr het volgende:
Due auto van die turk is vast gejat, vuile dief!
hij mocht niet eens achterin zittenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:11 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
whhahahahaahah...![]()
jij bent echt een clown...![]()
Wie is hier de racist?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:56 schreef Stretto het volgende:
[..]
Eehm Amsterdammer en Turk is dus echt heel iets anders.....![]()
Ben je een beetje kwaad op hem omdat ie je kenteken bekend heeft gemaakt hier?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:16 schreef Hlc het volgende:
Die gast wordt toch niet zomaar boos? Je hebt vast iets gedaanTering Gammapooka!
Hoi Achmetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:17 schreef achmet het volgende:
hoe weet je dat het een turk was?
wat voor asociale topictitel is dit?
mag jij zijn kenteken hier wel plaatsen?
had jij niet gewoon heel hard gesloopt moeten worden eigenlijk?
en als je zo stoer was het je het zelf afgehandeld. Sukkel
Ik hoop dat je zijn autoschade zelf mag betalen en die van jou ook en dat de kosten heel hoog oplopen.
Hoezo zijn turken nooit aggressiefquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:17 schreef achmet het volgende:
Ik hoop dat je zijn autoschade zelf mag betalen en die van jou ook en dat de kosten heel hoog oplopen.
Eej,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:17 schreef achmet het volgende:
Ik denk dat hij al zijn zintuigen heeft gebruikt:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:17 schreef achmet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |