Ik kan er ook zo moeilijk op reageren, hè.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof dat PeRi een beetje word genegeerd hier
Gelukkig hebben we aldaar altijd nog Dada die het niveau flink wil opschroeven!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Een beter woord zou zijn: irriteren. Stelletje kleuters(waar is Orginial? Oh....daar is ie
)
PeRiquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof dat PeRi een beetje wordt genegeerd hier
Hee, ik ken er nog zo één.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Een beter woord zou zijn: irriteren. Stelletje kleuters(waar is Orginial? Oh....daar is ie
)
Wat doe/deed jij al die tijd dan met die "Is dit nou humor, Bupaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:36 schreef Dada het volgende:
[..]
)
"-posts?
Maar normaliter ben je altijd zo adremquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan er ook zo moeilijk op reageren, hè.
Sinds wanneer is een "quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer betekent 'tuurlijk' 'nee'??
Check die stijlfout.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar normaliter ben je altijd zo adrem
ad rem, niet adrem.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar normaliter ben je altijd zo adrem
Maar Ad remde helemaal niet.quote:
Bij mij altijdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een "" serieus te nemen?
Je spelling wordt er niet beter op.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
TANJAJAJAJAJAJAJAJA, IK HE COLALALALALA OP!~!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee he...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
TANJAJAJAJAJAJAJAJA, IK HE COLALALALALA OP!~!![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehehehequote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ik hoor geen verschil tussen de "nieuwe sensationele Coldplay"!!!! en de oude cd's..
Jezelf quoten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
Whihihihihihih, ad rem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
COLA!!!![]()
:'")
O_O _
:!
::')
Ik dacht dat jij het niet erg vondquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh nee he...![]()
STOP BUPA, NU HET NOG KAN![]()
![]()
Voorbedachte rade?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jezelf quoten..
Grappen met voorbedachte rade..
he Bupa...... ik ga niet naar bed joh, geen tijd voor......quote:
Nee, Vliegende Panters met hun show Sexquote:
U riepquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ik hoor geen verschil tussen de "nieuwe sensationele Coldplay"!!!! en de oude cd's..
Nee, Ruben Nicolai in de lama'squote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Vliegende Panters met hun show Sex!!!
Ruben is gewoon een ordi dief als hij dat ook zo zei
nouja, het is maar een mening natuurlijkquote:
Tsssskquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, Ruben Nicolai in de lama's!!!
De Vliegende Panters zijn gewoon ordi dieven als zij dat ook zo zeiden![]()
quote:
De Vliegende Panters zijn losers. Panters kunnen helemaal niet vliegenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tssssk
De Vliegende Panters hadden die opmerking eerder dan die Ruben Nicolaas.!!!
Wou je zegen dat je mijn fout daar niet zagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan er ook zo moeilijk op reageren, hè.
En Rubens kunnen helemaal niet Nicolaïenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De Vliegende Panters zijn losers. Panters kunnen helemaal niet vliegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |