Dat was vast eigenbelang. Andere optie was dat je was blijven slapenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel kut dat die trams zo vroeg al niet meer rijden ja, laatst miste ik toen ik van m'n vriendin kwam ook nét de laatste tram, gelukkig wilden d'r ouders me wel naar huis brengen.
Inderdaad een pokkeeind. Ook meerdere malen gehad dat ik van CS naar Westerpark moest lopen. Een kwartier aant lopen op die manier. Klote-OV.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel kut dat die trams zo vroeg al niet meer rijden ja, laatst miste ik toen ik van m'n vriendin kwam ook nét de laatste tram, gelukkig wilden d'r ouders me wel naar huis brengen.
Had anders van CS (centrum/noord) tot de Pijp (zuid) moeten lopen.
Enerzijds heb ik een half uur van mijn leven verspild omdat die gozer mij niet wou meenemen. Anderzijds is het zijn werk om mensen mee te nemen. Hij krijgt niet voor niets betaald he.quote:
Overigens moet je niet zeiken. Want ik heb eergisteren in de brandende zon meer dan een uur gelopen vanaf Walibi naar het dichtsbijzijnde station.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:55 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
Enerzijds heb ik een half uur van mijn leven verspild omdat die gozer mij niet wou meenemen. Anderzijds is het zijn werk om mensen mee te nemen. Hij krijgt niet voor niets betaald he.
En een half uur lopen is niets niet, zeker op een snikhete dag/nacht.
Whehe smerig gewoon, volle tram en die zweetdamp die zie je gewoon opstijgen. Ga douchen, stelletje zwerversquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:52 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ook al die vieze, klamme, stinkende en plakkerige mensen doen me geen goed.
Nogmaals: taxi!quote:Whehe smerig gewoon, volle tram en die zweetdamp die zie je gewoon opstijgen. Ga douchen, stelletje zwervers .
http://google.fok.nl/ --> KLB, openbaar vervoerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:00 schreef Frank-NL het volgende:
Goh, een KLB topic over het OV. Wat origineel.
Je volgt de klaagbaak niet veel zeker?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:29 schreef darkie_blue het volgende:
[..]
http://google.fok.nl/ --> KLB, openbaar vervoer
8 hits, waarvan 1 over NS, 1 niet specifiek over OV, 2 over staken, 1 over bussen in lelystad, 1 over mensen die andere taal praten (overigens, je spreekt een taal), 1 over asociale toestand in OV en 1 over stinkende mensen in OV.
In totaal zijn er 31109 topics in KLB gezocht. Dus op zich is mijn topic wel origineel.
jij blijkbaar ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:14 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Je volgt de klaagbaak niet veel zeker?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |