Morgen weer maandag wa?quote:
Wij hebben het via KPN, ook via de lucht, perfect beeld hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 14:27 schreef Chocobo het volgende:
Oh,... en digitale televisie van Casema is aangevraagd. Is ook gratis(op de decoder na dan) Maar digitaal via de kabel is zoooveel mooier dan via de lucht (Digitenne bv.... dat sucked
)
quote:Op zondag 26 juni 2005 15:12 schreef Chocobo het volgende:en deze blijft briljant.... net zijn vliegbewijs
http://www.holylemon.com/RichMoron.html
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:00 schreef Magneet het volgende:
kut scriptkiddies dat het zo traag is
zie fb, er probeert iemand als root in te loggen op de servers en tegelijkertijd een paar duizend keer in te loggen op het forum waardoor de servers een beetje over hun nek gaanquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
zie fb, er probeert iemand als root in te loggen op de servers en tegelijkertijd een paar duizend keer in te loggen op het forum waardoor de servers een beetje over hun nek gaan
Jij bent?quote:
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:31 schreef Gijserman het volgende:
Gijserman!!!!
Na een half uur afgezet...vond het een kutfilm.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:44 schreef Chocobo het volgende:
Tering,........ net 'Eternal sunshine of the spotless mind' gezien.
Wat een mindtrip zegHele coole film
Dat is niet echt iets om trots op te zijn Gijs.quote:
Neen.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eén dezer dagen ga ik een duif vermoorden.
Amen brotherquote:Op maandag 27 juni 2005 09:35 schreef Dope_Nexium het volgende:
Mogguh allen! Dat we deze week maar weer mogen groeien met zn allen, voor massa hardheid en definitie..
Of afvallen voor de staafmixers (wanabee's) onder ons, net wat je doel is natuurlijk..
Ja,... ik zag ook geen zombies lopen nee, maar misschien moet je even doorzettenquote:Op maandag 27 juni 2005 07:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na een half uur afgezet...vond het een kutfilm.
Ah, ik speel nog steeds GTA SA en FORZA..quote:Op maandag 27 juni 2005 09:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi. Ik speel weer call of duty.
Ik dacht laat ik het hier ff melden.
Groetjes.
D_K
Zit met Forza op 99,7%.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah, ik speel nog steeds GTA SA en FORZA..
Ik dacht laat ik het hier ff melden.
Groetjes.
B.
Jawel. Mijn geduld is op.quote:
Endurance races rijden en op zilver behalen is nooit grappigquote:Op maandag 27 juni 2005 10:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit met Forza op 99,7%.
Moet alleen die Classic Endurance race nog doen ik had hem zilver.
Dus moet maar op goud.
Leuk om te weten.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:48 schreef Dope_Nexium het volgende:
Ben ook maar met Forza begonnen, geleend van Zeus, ben normaal gesproken niet zo'n racefanaat, maar pffffffffffffff.... dacht laat t hier maar ff melden
Wie ben jij?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:09 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Zou je dat de wereld nou wel aandoen??![]()
pretecho gaan wij ook laten doen, krijgen sowiezo met 20 weken ook nog een echoquote:Op maandag 27 juni 2005 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrijdag naar Haptonomie, Maandag pretecho
Ja dat zei ik ook tegen B. Die krijg je standaard vanuit het ziekenhuis. Wij kregen er ook 2. Een met 10 weken en 1 met 20 weken !quote:Op maandag 27 juni 2005 11:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
pretecho gaan wij ook laten doen, krijgen sowiezo met 20 weken ook nog een echo
Ik zal jou ELKE dag wakker koeren en dat de hele dag blijven doen. Als je ligt te slapen. Als je zit te gamen. Als je aan het studeren bent. Als je wilt chillen. Als je tv kijkt. Als je wilt gaan slapen. De godsganselijke dag. KOER KOER KOER.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs laat die duiven nou, kan je toch geen kwaad gaan doen
Ben wel benieuwd.. is de eerste echo voor mij. We krijgen als we deze niet zelf deden geloof ik aan het einde nog een echo, als ze nog steeds zo hard blijft groeien.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
pretecho gaan wij ook laten doen, krijgen sowiezo met 20 weken ook nog een echo
wij lopen niet bij het ziekenhuis maar bij een verloskundige in het dorpquote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook tegen B. Die krijg je standaard vanuit het ziekenhuis. Wij kregen er ook 2. Een met 10 weken en 1 met 20 weken !
gammaquote:Op maandag 27 juni 2005 11:34 schreef Chocobo het volgende:
Niet elke verloskundige laat een echo maken bij 10 en 18 weken. Het is ook niet verplicht zeg maar.
afz. Quinny
Kheb het ooit eens gehad met een Pauw die in een boom voor mijn raam (verpleegflat) iedere ochtend om 0400 tekeer ging. Ja die beesten schreeuwen ook vrij hard, dus dat was ik na een paar weken ook spuugzat.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal jou ELKE dag wakker koeren en dat de hele dag blijven doen. Als je ligt te slapen. Als je zit te gamen. Als je aan het studeren bent. Als je wilt chillen. Als je tv kijkt. Als je wilt gaan slapen. De godsganselijke dag. KOER KOER KOER.
Je draait door. Net als ik.
Eén enkeltje TBS kliniek AUB
Mag ik nu dan ook schieten?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb het ooit eens gehad met een Pauw die in een boom voor mijn raam (verpleegflat) iedere ochtend om 0400 tekeer ging. Ja die beesten schreeuwen ook vrij hard, dus dat was ik na een paar weken ook spuugzat.
Midden in de nacht een maat van me gebeld, die kwam langs met een buks, en daarmee hebben we hem uit de boom geschoten. Moesten nog een paar keer schieten ook, beest bleef gewoon zitten en schreeuwen toen.
Dus ik weet wel wat het met je kan doen hoor..
Nee joh......quote:
misschien duivenpasteitjes een idee? heb je toch nog wat aan die beesten..quote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal jou ELKE dag wakker koeren en dat de hele dag blijven doen. Als je ligt te slapen. Als je zit te gamen. Als je aan het studeren bent. Als je wilt chillen. Als je tv kijkt. Als je wilt gaan slapen. De godsganselijke dag. KOER KOER KOER.
Je draait door. Net als ik.
Eén enkeltje TBS kliniek AUB
Tis een beetje onsamenhangend. Je doet je ding maar waaromquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:37 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.collegehumor.com/?movie_id=162322
Kwas serieus uitgestapt en had die klerelijer wat ghettotshit on his ass gegeven!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:37 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.collegehumor.com/?movie_id=162322
Ben half 4 naar huis gegaan.. was vrijdag tot 1830.. En als dat niet word uitbetaald neem ik zelf wel vrij.. de mzzl met ze daar.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben half 4 naar huis gegaan.. was vrijdag tot 1830.. En als dat niet word uitbetaald neem ik zelf wel vrij.. de mzzl met ze daar.
Een familiefeest.. zijn die leuk danquote:Op maandag 27 juni 2005 17:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lekker gijs, gisteren familiedagje gehad
Best tuinfeest gehad ?
Teeering... wat een waus die neger zegquote:Op maandag 27 juni 2005 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kwas serieus uitgestapt en had die klerelijer wat ghettotshit on his ass gegeven!
Gijijijijijijijisssss... jij bent al lekker thuis joh.. ... wij hebben avonddienst hierquote:
Wat is er Gijs? Is het eindelijk doorgedrongen dat je een neger bent?quote:
de FIA verneukt de sport een beetje op deze manierquote:Als de FIA woensdag in Parijs zware straffen uitdeelt aan de zeven Michelin-teams, dreigt een boycot van de Franse Grand Prix.
Ferrari verpest de hele sportquote:Op maandag 27 juni 2005 18:20 schreef kepler het volgende:
http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=90777
FIAFerrari
dat artikel is onzin, ze gebruiken de standaard bandenwarmers maar met een stalen behuizing eromheen.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:20 schreef kepler het volgende:
http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=90777
FIAFerrari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |