Dat sowieso.quote:
quote:Op 23-06-2005 @ 00:04 schreef Vagere_Hein:
Morgen ff BF2 halen plus nieuwe videokaart.
Een videokaart á 300 eu voor één game. Van het pad. Heb dat één keer gedaan, een Monster 3D kaart voor FFVII... Had beter een PSOne kunnen kopen toenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Post op Fok!Games.
[..]
Rotterdamquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijsjes gaan winkelen in Rotterdam
He gezelligquote:
waar in rdam, dan loop ik daar even omheenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:16 schreef O-Ren het volgende:
[..]
He gezellig![]()
Brown is ook in Rotterdam aan het shoppen![]()
Bij Avenue.....dat is een bruidszaakquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:44 schreef kepler het volgende:
[..]
waar in rdam, dan loop ik daar even omheen
die ken ik welquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:52 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Bij Avenue.....dat is een bruidszaak![]()
Vlak bij een grote esprit winkel
Ja klopt, ik had een rooie die heette Gijs, weggegeven omdat hij hier binnen heel vervelend was. Nu loopt ie lekker buiten rond, kikkers vangen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:31 schreef Magneet het volgende:
B. ikd acht dat jij een kat had die Gijs heette of is dat Gijsje79?
hahahaha, fijn voor hem danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had een rooie die heette Gijs, weggegeven omdat hij hier binnen heel vervelend was. Nu loopt ie lekker buiten rond, kikkers vangen.
Die waarheid.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:11 schreef Bastard het volgende:
Leuk spel, maar moet mn GforceFAD kaart updaten met 500 mb geheugen, en mn moederbord heeft al de geheugenslots vol zitten, ik moet een nieuw bord kopen met wat bankjes, en mn 500Mhz processor trekt het ook niet. Gisteren knalde mn pc uit tijdens het spel.....
en het ergste is nog dat je weet dat het spel er veel mooier eruit kan zien, maar je hebt net die ene videokaart met de Direct X6.2343 functie niet. Consoles-games zien er gewoon altijd even goed uit, maakt niet uit welke Xboxquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:11 schreef Bastard het volgende:
Gijsjes "vinden pc gamers gestoord bezig zijn"
Leuk spel, maar moet mn GforceFAD kaart updaten met 500 mb geheugen, en mn moederbord heeft al de geheugenslots vol zitten, ik moet een nieuw bord kopen met wat bankjes, en mn 500Mhz processor trekt het ook niet. Gisteren knalde mn pc uit tijdens het spel.....
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Consoles-games zien er gewoon altijd even goed uit, maakt niet uit welke Xbox
Die patches ook jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:40 schreef Strolie75 het volgende:
Er zitten een paar hele irritante bugs in het spel. Maar dat geeft niet, de uitgever heeft beloofd over 3 maanden met een patch (150 mb) te komen.
Resident evil Apocalyps wil ik zekers nog halen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ocean's Twelve, Team America: World Police en Resident Evil: Apocalyps gehuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |