boeide me op dat moment weinig, had die moeder van die agent willen naaien, HARDquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:10 schreef Basp1 het volgende:
Waren het wel lekkere vrouwelijke agenten?
ja ja heb het ff snel geschreven, nu het vers was wou ik het meteen ff op papier hebben dat ik bij een aangifte niet de helft vergeet oidquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:17 schreef R2cksson het volgende:
De L zit niet in 'T KoFSCHiP.
Het zijn 2 agenten tegen schat ik 15 getuigen waar ik allemaal een verklaring van krijg en hun gsm nummer hebquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:13 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk dat je er toch niet veel aan kan doe het is jou woord tegen hun. Als er geen opnames gemaakt zijn door kennissen sta je heel zwak. Zulke verhalen hoor je wel vaker, en waarschijnlijk krijg je geen strafblad, maar alleen maar een schikkingsvoorstel voor verstoring van de openbare orde, of verzet bij aanhouding of zo.
Veel succes er mee.
Ja maar zal ik dat niet op een ander buro doen? En het daar er goed over hebben, want anders krijg je toch weer dat ze elkaar willen indekken en het omdraaien etc. Als ik het bij een ander buro doe komt het denk ik wel beter op papier, maar de vraag is of hun niet zeggen ja dat moet je maar in Almere dan regelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:19 schreef just me het volgende:
Ik zou teruggaan en eisen dat jouw versie van het verhaal op papier komt te staan! Misschien schiet het niks op maar dan heb je voor jouw gevoel er iets aan gedaan!
ja als agenten al aan je beginnen te trekken enzo, dan doe je domme dingen. Hij had gewoon ze ID moeten laten zien, in de cel heeft ie letterlijk nog gezegd Als ik me ID niet wil laten zien laat ik die gewoon niet zien hoor sukkelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Damn, voortaan beter rustig blijven, en eerst kijken wie het is voordat je iemand naar de nek vliegt.
Ach, 1 nachtje is zo'n ramp toch niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:10 schreef Brendovic het volgende:
De cel is zooo kut.
Volgens mij heeft de politie ook wel een soort fokforum, en moeten ze altijd heel hard lachen om mensen die proberen verhaal komen halen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:21 schreef Brendovic het volgende:
[..]
Ja maar zal ik dat niet op een ander buro doen? En het daar er goed over hebben, want anders krijg je toch weer dat ze elkaar willen indekken en het omdraaien etc. Als ik het bij een ander buro doe komt het denk ik wel beter op papier, maar de vraag is of hun niet zeggen ja dat moet je maar in Almere dan regelen
Hahaha kneusquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nederland zou er echt een stuk veiliger en beter op worden als het van lompe pubers als jij verlost zou worden. Ga je puistige gsm-vriendjes nou maar bellen om te komen getuigen, dan heeft de rechter ook weer wat te lachen.
Succes kerel![]()
Hoezo, we doen niemand kwaad, spreken ze aan me u en meneer en het zijn geen vrienden maar toevallige voorbij gangers die alles gezien hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nederland zou er echt een stuk veiliger en beter op worden als het van lompe pubers als jij verlost zou worden. Ga je puistige gsm-vriendjes nou maar bellen om te komen getuigen, dan heeft de rechter ook weer wat te lachen.
Succes kerel![]()
Ja maar ik had overal pijn, zat in een cel zonder iets, alleen een stenen bankje. En ik moest pissen als een rundquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:25 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ach, 1 nachtje is zo'n ramp toch niet?
Ben blij dat je niet een week dat smerig eten daar hebt moeten eten
Toevallige voorbijgangers waarvan je tijdens het oppakken nog even snel hun gsm nummers hebt gekregen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:28 schreef Brendovic het volgende:
[..]
Hoezo, we doen niemand kwaad, spreken ze aan me u en meneer en het zijn geen vrienden maar toevallige voorbij gangers die alles gezien hebben.
ik zat in een rolstoel, geloof me , ik had wat bier op maar was totaal niet dronken. Ik kan niet eens lopen dus wat kan ik nou gedaan hebben?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:29 schreef ShaoliN het volgende:
Ik geloof er geen klote van. Je zal wel gewoon een irritant dronken teringlijertje zijn geweest en daarom ben je aangepakt. Gevolg -> Je ben als een klein bang jongetje overstuur geraakt en verzint nu allerlei onzin in een poging de politie te naaien. Maar dat werkt niet in dit landje. We zijn hier niet in Amerika.
Nee die zijn naar het buro gegaan om verhaal te halen enzo. Daar hebben ze aan me vriendin die niet in de cel hoefte alles gegevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Toevallige voorbijgangers waarvan je tijdens het oppakken nog even snel hun gsm nummers hebt gekregen.![]()
Of heb je visitekaartjes uit de politie auto gegooit.
Toch wel gevraagd of ze even de lamepen en de sirene wouden aanzetten toen je mee mocht rijden![]()
dit is cynisch bedoeld mag ik hopenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:37 schreef Bennie_K het volgende:
2 agenten hebben jou, terwijl je in een rolstoel zat, aangevallen?
omfg wat voor kutmongolen van een politie hebben we hier rondlopen? ..luister, beter maak je hier een rechtzaak van. Ga naar een advocaat en vertel je verhaal zoals je het hier hebt getypt. Zoek wat getuigen en zorg ervor dat die KUTagenten nooit meer in zo een positie komen.
man, ik kan me echt ergeren aan zulke machtsmisbruikers
helaas is het zo. Ik ga zo al die gsm nummers bellen en vragen of ze het op papier willen zetten, zal die verklaringen ook paar ervan hier posten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:36 schreef Kreator het volgende:
Met alle respect hè....
Ik geloof er geen flikker van. Dit is een half verhaal. Als je écht niets had gedaan, werd je de bak niet ingegooid.
Nee je leest het verkeerd. Hij pakte een agent bij z'n nek.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:37 schreef Bennie_K het volgende:
2 agenten hebben jou, terwijl je in een rolstoel zat, aangevallen?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:40 schreef hi2uplz het volgende:
Je moet ook altijd op goede voet staan met de buurtagent. Fooien geven helpt echt!
hmm.. je begint nu wel te vervelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:40 schreef hi2uplz het volgende:
Je moet ook altijd op goede voet staan met de buurtagent. Fooien geven helpt echt!
Whehehee. Er steekt wat uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:55 schreef Brendovic het volgende:
Nu begint me arm toch wel zeer te doen en steekt er wat uit en me nek doet erg pijn maar goed.
ja en ik neem aan een van die 15 gsm nummers ook wel. Het waren 2 fiets agentenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:40 schreef boyv het volgende:
Aangifte doen bij een ander bureau. Weet je nog ongeveer hoe de agenten eruit zagen?
serieus, maar die vrouw zei das vocht, maar voelt vrij hard aan voor vochtquote:
En heben ze toen je rolstoel achter hun fiets gehangen om je naar het bureau mee te nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:42 schreef Brendovic het volgende:
[..]
ja en ik neem aan een van die 15 gsm nummers ook wel. Het waren 2 fiets agenten
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:42 schreef Brendovic het volgende:
[..]
Jammer joh. Idd onzin dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:55 schreef Brendovic het volgende:]Terwijl ik al vast zat, niks meer kon doen werd er nog ff flink op me in gebeukt. Toen moest ik naar de auto lopen, let op! ik zei ik mag niet lopen zeggen ze je doet het maar lekker! punt. In de auto werd ik onbeleefd behandelt
Ik geloof er nog steeds geen flikker van. Hier in de stad staan áltijd coppers op het plein. Die doen helemaal NIETS als je niet compleet uit je dak gaat. Ze willen geen escalatie.quote:
de auto kwam later ter plaatse, die kwam zeg maar al geslagen was, toen was er ff rust, en kwam die auto er aan.quote:
Ga door. Het wordt steeds geloofwaardiger.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:45 schreef Brendovic het volgende:
[..]
de auto kwam later ter plaatse, die kwam zeg maar al geslagen was, toen was er ff rust, en kwam die auto er aan.
nee hier in Amsterdam ook niet, maar in Almere blijkbaar wel. Alleen om het fact dat ik me ID terug deed toen ik die van hem niet mocht zien. Dat is de feitelijk aanleiding want toen begon het graaien in me tas enzoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds geen flikker van. Hier in de stad staan áltijd coppers op het plein. Die doen helemaal NIETS als je niet compleet uit je dak gaat. Ze willen geen escalatie.
Waarom zou ie hier over liegenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ga door. Het wordt steeds geloofwaardiger.
In je openingspost waren ze nog met de auto. Ow wacht, ze hadden die natuurlijk die fietsen op dak van hun politie-auto. Zo rijden ze hier ook altijd rond.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:42 schreef Brendovic het volgende:
Nee joh. Ze hadden ondertussen een peleton ME opgeroepen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[..]
Jammer joh. Idd onzin dus.
nee helemaal niet. Dat staat nergens, de 2 die mij geslagen hebben kwamen met de fiets, de auto waar ik in moest kwam later. totaal waren er aan het eind dus 5 agenten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
In je openingspost waren ze nog met de auto. Ow wacht, ze hadden die natuurlijk die fietsen op dak van hun politie-auto. Zo rijden ze hier ook altijd rond.
Geen idee.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:54 schreef Brendovic het volgende:
Waarom zou ik dit verzinnen?
Omdat je een kansarme breezertiener bent die op z'n pikkie is getrapt na het mishandelen van een agent.quote:
Ja, die 2 agenten hadden natuurlijk om versterking gevraagd, want met hun tweeen konden ze 1 rolstoeler niet aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:54 schreef Brendovic het volgende:
nee helemaal niet. Dat staat nergens, de 2 die mij geslagen hebben kwamen met de fiets, de auto waar ik in moest kwam later. totaal waren er aan het eind dus 5 agenten.
Maja ik ga stoppen met reageren. Zo is het gegaan en niet anders. Gelukkig heb ik mensen die het gezien hebben en dus het kunnen verklaren. Waarom zou ik dit verzinnen?
Nee, jij had niet zo moeten zeuren en je eigen ID moeten laten zien. Nou, dan laat je het zien aan 2 nepperds in een politiepak, erg man.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:22 schreef Brendovic het volgende:
[..]
ja als agenten al aan je beginnen te trekken enzo, dan doe je domme dingen. Hij had gewoon ze ID moeten laten zien, in de cel heeft ie letterlijk nog gezegd Als ik me ID niet wil laten zien laat ik die gewoon niet zien hoor sukkel
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:01 schreef Mach3 het volgende:
Bel vandaag naar het buro met een naam van een vriend en als jij weet hoe die agenten eruit zagen kan je wel met een smoesje achter hun namen komen.
Straks komt er nog een stuk met een arrestatieteam hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ga door. Het wordt steeds geloofwaardiger.
Ja? En wie ben jij? Handhaaf jij de wet ook?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:07 schreef Brendovic het volgende:
ik liet me id zien, alleen hij wou hem langer en vast houden, toen deed ik hem weer weg, want ik mocht zijne niet zien.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:07 schreef Brendovic het volgende:
ik liet me lid zien, alleen hij wou hem langer en vast houden, toen deed ik hem weer weg, want ik mocht zijne niet zien.
Eehmmzz, dat is niet altijd waar Krea; ik heb een week gezeten voor het gooien van een bierflesjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:36 schreef Kreator het volgende:
Met alle respect hè....
Ik geloof er geen flikker van. Dit is een half verhaal. Als je écht niets had gedaan, werd je de bak niet ingegooid.
Okee wat snap jij niet aan "echt niks doen"?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:09 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Eehmmzz, dat is niet altijd waar Krea; ik heb een week gezeten voor het gooien van een bierflesje
Naar de koningin?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:09 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Eehmmzz, dat is niet altijd waar Krea; ik heb een week gezeten voor het gooien van een bierflesje
Naar een agent ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:09 schreef DeltaHF het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:07 schreef Brendovic het volgende:
ik liet me id piemel zien, alleen hij wou hem langer en vast houden, toen deed ik hem weer weg, want ik mocht zijne niet zien.
Gevuld met brandstof naar een moskee?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:09 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Yep en niet hier alles neerzetten !!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:11 schreef Pool het volgende:
Als je verhaal helemaal klopt, moet je aangifte doen en een klacht indienen. Of beter nog, neem een advocaat en laat die de klacht indienen en bespreek met hem/haar het hele verhaal.
quote:
Naar een agent met de opmerking "JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDD!!!!!!!!! IK HEB GRANATEN IN ME HUISSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gevuld met brandstof naar een moskee?
Dan kun je beter een moraalridderige, dyslectische kutnewbie zijn ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:17 schreef H.Chinaski het volgende:
Je lijkt me een vervelend irritant ruzieschoppertje. Zo eentje die altijd in ruzies beland en waarvan je vrienden het maar kunnen oplossen. Volgende dag was iedereen maar tegen je en aggressief tegen jouw.
en dat terwijl je altijd zo relaxed bent...
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan kun je beter een moraalridderige, dyslectische kutnewbie zijn ja.
Nee, naar een kerel die lastig was en problemen zocht.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gevuld met brandstof naar een moskee?
Een agent wordt niet geidentificeerd door zijn uniform, zijn ambstinstructies verplichten hem zelfs om bij verzoek daartoe zijn identificatie als diender te tonen (in tegenstelling tot de burgeragent die dit ongevraagd moet doen). Aan de andere kant is de burger verplicht om bij eerste verzoek daartoe zijn of haar legitimatie te tonen aan de diender.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:28 schreef RM-rf het volgende:
Wat betreft de vraag of jij daar fout zat ... ja, grotendeels wel, een agent in uniform wordt al geidentificeerd door zijn uniform en als deze je een bevel geeft, heb je dat op te volgen ... nee, dan moet je niet lastig gaan doen, een beetje 'etteren', eerst je ID te voorschijn halen en dan snel wegstoppen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |