abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28215866
Ik heb vanacht vast gezeten enzo en ik wou vragen, hoe groot is nou de kans dat ik veroordeeld word? Want ik wil echt geen strafblad. Het verhaal staat hier onder maar is getypt voor me zelf dus er staan wel namen in en is kut geschreven.
Ik moet erbij vermelden, ik zit in een rolstoel ivm gebroken enkel

Het IIE land, het feest voor de scholen in Almere. Aan het eind is er een dronknen jongen naast mijn lastig bezig. Ik zeg tegen hem kap es ff. En ja hoor, meneer begint agressief te doen. Terwijl ik hem op afstand houd met een kruk word hij echt agressief. Arnout zag dit en dook vol op hem. De jongen word het feest uit gezet en staat ons even later buiten op te wachten. De beveiliging was allang op de hoogte en heeft de jongen gezegd te moeten kappen en weg te gaan. Hij ging weg maar bleef op afstand staan. Er liepen flink wat mensen met ons mee richting het boemeltje, mede omdat de jongen agressief bleef doen. Vervolgens kwam hij weer maar dit keer om een hand te geven, en dat wij sorry moesten zeggen. Ok, een hand maar ik heb je niks gedaan dus ik zeg geen sorry. Dus we lopen uit elkaar, geen beste vriendjes maar er was totaaal geen dreigende situatie meer. We stonden 100 meter van elkaar, niet schreeuwend naar elkaar etc. Vervolgens komen er 2 politie dienders en komen naast mij staan. Meteen agressief en opgefokt. Ze willen me ID zien. Ik zeg top, alleen dan wil ik jouwe ook zien. Das me recht, wil ik graag gebruik van maken omdat ik niet achteraf genaaid wil worden. Daarop ging het mis, hij flipte de pan uit, begon me portomonnee af te pakken die ik zojuist weer in me tas probeerde te doen. Op dat moment greep de andere agent mijn rolstoel en trok deze naar achter, zonder dit te zeggen, zonder dat ik wist wie het was. Omdat er agenten aan me tas graaide reageerde ik op dat me rolstoel bewoog. Ik greep de agent bij zijn nek. Toen schrok ik, zag dat het een agent was en liet meteen los. Toen werd het nog erger. Met een handboei werd ik geslagen en dubbel gevouwen door de 2 agenten. De rechter agent die dus ook in me tas graaide schopt op me been in en riep richting Jeroen Kanker Pizza koerier hou je er buiten idioot. Terwijl ik al vast zat, niks meer kon doen werd er nog ff flink op me in gebeukt. Toen moest ik naar de auto lopen, let op! ik zei ik mag niet lopen zeggen ze je doet het maar lekker! punt. In de auto werd ik onbeleefd behandelt terwijl ik netjes vroeg hoezo loopt dit zo uit te hand om niks? Waarvoor ben ik nou opgepakt? Aangekomen op het buro werd ik in een cel geduwd. In de cel kwamen 3 agenten en duwde me naar de grond. Ze begonnen zomaar me broek uit te trekken, zonder te melden waarom of iets. Daar zit je dan in de cel, niet wetend wie er nog meer vast zit of hoe lang het gaat duren. Pissen als een rund moest ik en dat gaf ik meteen aan. Pas na een half uur mocht ik pissen. Na het pissen begon me been in de cel wel erg pijn te doen. Toen ik daarop belde om te melden en om te vragen of ik naar het ziekenhuis mocht was hun antwoord, stel je niet aan, je hebt niks. Later kreeg ik drinken en werd er naar me hoofd geschreeuwd door een agent dat ik geen coke moest snuiven, ze hadden coke gevonden ofzo. Gek want ik snuif geen coke en er zat dus ook geen coke in me tas. Toen ik wou weten of er meer zaten begon ik te schreeuwen, WENDY? JEROEN? IEMAND? Dit werd meteen beantwoord door een HOUD JE BEK door de agenten.
Tijd voor het verhoor. Omdat er allemaal vrouwelijk agenten liepen en ik er echt de pest in had zei ik dat ik me broek wou.
Toen wou die agent het halen maar omdat hij wel heel beleefd tegen me was zei ik laat maar. Hij nam netjes het verhaal af maar zei dat ik jokte, ik was niet geslagen. Heel beleefd was hij en ik tegen hem. Maar hij bleef volhouden dat ik de gene was die sloeg, terwijl ik geen een klap heb uitgedeeld. Toen moest ik weer in de cel. De hoofdofficier kwam langs en vertelde wat ik gedaan had, vol fouten en klopte niks van. Ik mocht hem niet verbeteren want dat had toch geen nut zei die. Toen zei ik wat is dan precies de reden dat ik luister? Waarom? ik mag er niet op reageren en het klopt niet. Iets later mocht ik gaan. De hele wachtruimte zat vol boze mensen om wat de politie gedaan had. Iedereen wou er wat van zeggen, namen van agenten en me helpen met me pijn. Maar we werden het buro uit gezet. Op naar het ziekenhuis, op de foto. Me hand zag er niet echt erg uit, nek had ik ook niet zo een last van maar zekerheid. Niks meer gebroken gelukkig alleen me arm gekneust.
Nu begint me arm toch wel zeer te doen en steekt er wat uit en me nek doet erg pijn maar goed. Het gips was gelukkig sterk genoeg en de breuk is door de schop niet verder open gegaan.

Maar tegen de agent mocht ik geen aangifte doen en mijn verhaal klopte niet volgens hun, erg gek als ik totaal onbekende mensen achter me heb staan en mij willen helpen.
De politie in almere is nep en ik mag voorkomen voor het mishandelen van een agent, terwijl ik niks gedaan heb, hoeren kut zooi
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_28215932
maar de vraag is nu een beetje zal ik terug naar almere gaan en daar alsnog de naam van de agent proberen te krijgen, of zal ik in Amsterdam gaan, en aangifte proberen te doen en dat hun de naam kunnen krijgen. Het toch het idee dat het in Amsterdam wat beter is, daar in almere hebben ze iets te veel films gezien
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:09:19 #3
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28215965
whehehehe, ik dacht dat ik gister een kutavond had, maar jij hebt het duidelijk nog kutter gehad
Met dubbel s; aldus
pi_28215975
Waren het wel lekkere vrouwelijke agenten?
pi_28215979
De cel is zooo kut.
pi_28215987
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:10 schreef Basp1 het volgende:
Waren het wel lekkere vrouwelijke agenten?
boeide me op dat moment weinig, had die moeder van die agent willen naaien, HARD
pi_28216015
Ik denk dat je er toch niet veel aan kan doe het is jou woord tegen hun. Als er geen opnames gemaakt zijn door kennissen sta je heel zwak. Zulke verhalen hoor je wel vaker, en waarschijnlijk krijg je geen strafblad, maar alleen maar een schikkingsvoorstel voor verstoring van de openbare orde, of verzet bij aanhouding of zo.

Veel succes er mee.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:17:38 #8
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_28216041
De L zit niet in 'T KoFSCHiP.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_28216042
ik bedenk me nu, het was voor een winkel, maybe hangen daar cameras. ik ga ze bellen zo
pi_28216046
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:17 schreef R2cksson het volgende:
De L zit niet in 'T KoFSCHiP.
ja ja heb het ff snel geschreven, nu het vers was wou ik het meteen ff op papier hebben dat ik bij een aangifte niet de helft vergeet oid
pi_28216052
Je wordt toch wel vrijgesproken op grond van je zwakzinningheid. Damn, wat ben jij
GIRO 800800
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:19:11 #12
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_28216061
Damn, voortaan beter rustig blijven, en eerst kijken wie het is voordat je iemand naar de nek vliegt.
Wat zijn we aan het doen ???
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2005 @ 10:19:49 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_28216066
Ik zou teruggaan en eisen dat jouw versie van het verhaal op papier komt te staan! Misschien schiet het niks op maar dan heb je voor jouw gevoel er iets aan gedaan!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_28216070
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:13 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk dat je er toch niet veel aan kan doe het is jou woord tegen hun. Als er geen opnames gemaakt zijn door kennissen sta je heel zwak. Zulke verhalen hoor je wel vaker, en waarschijnlijk krijg je geen strafblad, maar alleen maar een schikkingsvoorstel voor verstoring van de openbare orde, of verzet bij aanhouding of zo.

Veel succes er mee.
Het zijn 2 agenten tegen schat ik 15 getuigen waar ik allemaal een verklaring van krijg en hun gsm nummer heb
pi_28216079
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:19 schreef just me het volgende:
Ik zou teruggaan en eisen dat jouw versie van het verhaal op papier komt te staan! Misschien schiet het niks op maar dan heb je voor jouw gevoel er iets aan gedaan!
Ja maar zal ik dat niet op een ander buro doen? En het daar er goed over hebben, want anders krijg je toch weer dat ze elkaar willen indekken en het omdraaien etc. Als ik het bij een ander buro doe komt het denk ik wel beter op papier, maar de vraag is of hun niet zeggen ja dat moet je maar in Almere dan regelen
pi_28216089
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Damn, voortaan beter rustig blijven, en eerst kijken wie het is voordat je iemand naar de nek vliegt.
ja als agenten al aan je beginnen te trekken enzo, dan doe je domme dingen. Hij had gewoon ze ID moeten laten zien, in de cel heeft ie letterlijk nog gezegd Als ik me ID niet wil laten zien laat ik die gewoon niet zien hoor sukkel
pi_28216112
Pff liever fokkertjes wanneer gaan we leren dat de politie NIET je beste vriend is
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:25:38 #18
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28216118
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:10 schreef Brendovic het volgende:
De cel is zooo kut.
Ach, 1 nachtje is zo'n ramp toch niet?
Ben blij dat je niet een week dat smerig eten daar hebt moeten eten
Met dubbel s; aldus
pi_28216127
ik hou het er gewoon op dat ik dacht dat het een nep agent was omdat ie geen ID wou tonen en dacht dat het een roemeense oplichter was, als ik er echt gezeik mee ga krijgen.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:26:46 #20
101860 Tique
strictly seated concert
pi_28216130
Misschien kan je aangifte doen.
Ze mogen geen actie ondernemen als ze hun id niet tonen wanneer jij daar om vraagt.
Ze mogen ook niet zomaar in jou spullen zitten en je staat in je recht dat je je daar tegen verweerd!
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_28216131
Nederland zou er echt een stuk veiliger en beter op worden als het van lompe pubers als jij verlost zou worden. Ga je puistige gsm-vriendjes nou maar bellen om te komen getuigen, dan heeft de rechter ook weer wat te lachen.

Succes kerel
GIRO 800800
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:27:03 #22
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28216134
Wat een verhaal .

Ik zou er zeker wat aan proberen te doen. Zorg ervoor dat die getuigen ook alvast hun verhaal op papier zetten zolang het nog vers in het geheugen ligt. Veel succes joh.
pi_28216137
Hier staat nog niets over het gebeurde, misschien wordt het later op de dag er nog bij geplaatst.
http://www.politie.nl/Flevoland/Nieuws/
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_28216140
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:21 schreef Brendovic het volgende:

[..]

Ja maar zal ik dat niet op een ander buro doen? En het daar er goed over hebben, want anders krijg je toch weer dat ze elkaar willen indekken en het omdraaien etc. Als ik het bij een ander buro doe komt het denk ik wel beter op papier, maar de vraag is of hun niet zeggen ja dat moet je maar in Almere dan regelen
Volgens mij heeft de politie ook wel een soort fokforum, en moeten ze altijd heel hard lachen om mensen die proberen verhaal komen halen.

Listen, here is the law!
I am the law!
pi_28216143
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:26 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nederland zou er echt een stuk veiliger en beter op worden als het van lompe pubers als jij verlost zou worden. Ga je puistige gsm-vriendjes nou maar bellen om te komen getuigen, dan heeft de rechter ook weer wat te lachen.

Succes kerel
Hahaha kneus
pi_28216148
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:26 schreef Notoire_Gek het volgende:

Succes kerel
Hoezo, we doen niemand kwaad, spreken ze aan me u en meneer en het zijn geen vrienden maar toevallige voorbij gangers die alles gezien hebben.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:29:44 #27
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28216169
Ik geloof er geen klote van. Je zal wel gewoon een irritant dronken teringlijertje zijn geweest en daarom ben je aangepakt. Gevolg -> Je ben als een klein bang jongetje overstuur geraakt en verzint nu allerlei onzin in een poging de politie te naaien. Maar dat werkt niet in dit landje. We zijn hier niet in Amerika.
pi_28216174
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:25 schreef DeltaHF het volgende:

[..]

Ach, 1 nachtje is zo'n ramp toch niet?
Ben blij dat je niet een week dat smerig eten daar hebt moeten eten
Ja maar ik had overal pijn, zat in een cel zonder iets, alleen een stenen bankje. En ik moest pissen als een rund
pi_28216189
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:28 schreef Brendovic het volgende:

[..]

Hoezo, we doen niemand kwaad, spreken ze aan me u en meneer en het zijn geen vrienden maar toevallige voorbij gangers die alles gezien hebben.
Toevallige voorbijgangers waarvan je tijdens het oppakken nog even snel hun gsm nummers hebt gekregen.

Of heb je visitekaartjes uit de politie auto gegooit.

Toch wel gevraagd of ze even de lamepen en de sirene wouden aanzetten toen je mee mocht rijden
pi_28216197
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:29 schreef ShaoliN het volgende:
Ik geloof er geen klote van. Je zal wel gewoon een irritant dronken teringlijertje zijn geweest en daarom ben je aangepakt. Gevolg -> Je ben als een klein bang jongetje overstuur geraakt en verzint nu allerlei onzin in een poging de politie te naaien. Maar dat werkt niet in dit landje. We zijn hier niet in Amerika.
ik zat in een rolstoel, geloof me , ik had wat bier op maar was totaal niet dronken. Ik kan niet eens lopen dus wat kan ik nou gedaan hebben?
Me vriendin is ook naar de grond gewerkt enzo.
pi_28216213
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Toevallige voorbijgangers waarvan je tijdens het oppakken nog even snel hun gsm nummers hebt gekregen.

Of heb je visitekaartjes uit de politie auto gegooit.

Toch wel gevraagd of ze even de lamepen en de sirene wouden aanzetten toen je mee mocht rijden
Nee die zijn naar het buro gegaan om verhaal te halen enzo. Daar hebben ze aan me vriendin die niet in de cel hoefte alles gegeven
  Official ESF Kreviewer zaterdag 25 juni 2005 @ 10:36:45 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_28216284
Met alle respect hè....

Ik geloof er geen flikker van. Dit is een half verhaal. Als je écht niets had gedaan, werd je de bak niet ingegooid.
pi_28216293
2 agenten hebben jou, terwijl je in een rolstoel zat, aangevallen?

omfg wat voor kutmongolen van een politie hebben we hier rondlopen? ..luister, beter maak je hier een rechtzaak van. Ga naar een advocaat en vertel je verhaal zoals je het hier hebt getypt. Zoek wat getuigen en zorg ervor dat die KUTagenten nooit meer in zo een positie komen.

man, ik kan me echt ergeren aan zulke machtsmisbruikers
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28216342
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:37 schreef Bennie_K het volgende:

omfg wat voor kutmongolen van een politie hebben we hier rondlopen? ..luister, beter maak je hier een rechtzaak van. Ga naar een advocaat en vertel je verhaal zoals je het hier hebt getypt. Zoek wat getuigen en zorg ervor dat die KUTagenten nooit meer in zo een positie komen.

man, ik kan me echt ergeren aan zulke machtsmisbruikers
dit is cynisch bedoeld mag ik hopen
GIRO 800800
pi_28216362
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:36 schreef Kreator het volgende:
Met alle respect hè....

Ik geloof er geen flikker van. Dit is een half verhaal. Als je écht niets had gedaan, werd je de bak niet ingegooid.
helaas is het zo. Ik ga zo al die gsm nummers bellen en vragen of ze het op papier willen zetten, zal die verklaringen ook paar ervan hier posten.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:40:11 #36
12646 Oom_Agent
pi_28216365
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:37 schreef Bennie_K het volgende:
Nee je leest het verkeerd. Hij pakte een agent bij z'n nek.
pi_28216377
Aangifte doen bij een ander bureau. Weet je nog ongeveer hoe de agenten eruit zagen?
pi_28216381
Je moet ook altijd op goede voet staan met de buurtagent. Fooien geven helpt echt!
@find the_riaa_cant_touch_me.mp3
pi_28216398
ja ik werd naar achter getrokken, zonder te zeggen door wie, terwijl er in me tas gegraaid word op zoek naar me id. Toen heb ik vanuit me stoel de agent vast gepakt maar ook meteen los gelaten
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:41:38 #40
12646 Oom_Agent
pi_28216403
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:40 schreef hi2uplz het volgende:
Je moet ook altijd op goede voet staan met de buurtagent. Fooien geven helpt echt!
pi_28216405
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:40 schreef hi2uplz het volgende:
hmm.. je begint nu wel te vervelen
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:41:55 #42
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_28216407
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 09:55 schreef Brendovic het volgende:

Nu begint me arm toch wel zeer te doen en steekt er wat uit en me nek doet erg pijn maar goed.
Whehehee. Er steekt wat uit.
pi_28216420
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:40 schreef boyv het volgende:
Aangifte doen bij een ander bureau. Weet je nog ongeveer hoe de agenten eruit zagen?
ja en ik neem aan een van die 15 gsm nummers ook wel. Het waren 2 fiets agenten
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:42:59 #44
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28216427
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:

[..]

Aan de bovenkant ja. Een of ander puisterig ding met haar waar een hoop onzin uitkomt.
pi_28216428
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:

[..]

serieus, maar die vrouw zei das vocht, maar voelt vrij hard aan voor vocht
pi_28216434
Gewoon aangifte doen in Amsterdam en een zooi brieven schrijven naar de Hoofdcommisaris van Almere (als ze die hebben), en eventueel de media opzoeken.
pi_28216435
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:42 schreef Brendovic het volgende:

[..]

En heben ze toen je rolstoel achter hun fiets gehangen om je naar het bureau mee te nemen
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:43:52 #48
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28216440
quote:

[..]

quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 09:55 schreef Brendovic het volgende:]Terwijl ik al vast zat, niks meer kon doen werd er nog ff flink op me in gebeukt. Toen moest ik naar de auto lopen, let op! ik zei ik mag niet lopen zeggen ze je doet het maar lekker! punt. In de auto werd ik onbeleefd behandelt
Jammer joh. Idd onzin dus.
pi_28216446
Boeie!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 25 juni 2005 @ 10:44:32 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_28216457
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:40 schreef Brendovic het volgende:

[..]

helaas is het zo.
Ik geloof er nog steeds geen flikker van. Hier in de stad staan áltijd coppers op het plein. Die doen helemaal NIETS als je niet compleet uit je dak gaat. Ze willen geen escalatie.
pi_28216472
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:43 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

[..]

de auto kwam later ter plaatse, die kwam zeg maar al geslagen was, toen was er ff rust, en kwam die auto er aan.
pi_28216481
Echt keihard aanklagen man...

o ja dat met die coke...is daar ook proces vebraal oid voor opgemaakt? Want dan meot je een bloedtest laten doen enzo, zo snel mogelijk, om te bewijzen dat je niet gesnoven had.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:45:56 #54
12646 Oom_Agent
pi_28216488
Maar blijkbaar heeft iemand ( misschien een kameraad van degene met wie je ruzie had) de politie op jou afgestuurd, gezien ze gelijk al wat opgefokt om je ID vroegen. En als je dan wat tegensputterd en ook nog eens een agent om de nek vliegt, moet je mee. Alleen vreemd dat de HovJ, die samen met jouw het PV doorneemt, de wijzigingen niet aanbrengt. Het is jouw verklaring, dus die moet letterlijk overgenomen worden.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:46:15 #55
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28216498
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:45 schreef Brendovic het volgende:

[..]

de auto kwam later ter plaatse, die kwam zeg maar al geslagen was, toen was er ff rust, en kwam die auto er aan.
Ga door. Het wordt steeds geloofwaardiger.
pi_28216502
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik geloof er nog steeds geen flikker van. Hier in de stad staan áltijd coppers op het plein. Die doen helemaal NIETS als je niet compleet uit je dak gaat. Ze willen geen escalatie.
nee hier in Amsterdam ook niet, maar in Almere blijkbaar wel. Alleen om het fact dat ik me ID terug deed toen ik die van hem niet mocht zien. Dat is de feitelijk aanleiding want toen begon het graaien in me tas enzo
pi_28216509
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:46 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Waarom zou ie hier over liegen
pi_28216518
quote:

In je openingspost waren ze nog met de auto. Ow wacht, ze hadden die natuurlijk die fietsen op dak van hun politie-auto. Zo rijden ze hier ook altijd rond.
GIRO 800800
pi_28216528
Was te verwachten.. Vrijdagavond, "spectaculaire achtervolgingen" is weer op Veronica geweest, puberfantasien gedreven door een alcoholroes slaan op hol, en volia, Fok! heeft er een nieuw topic bij
Live it!
pi_28216554
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:43 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

[..]

Nee joh. Ze hadden ondertussen een peleton ME opgeroepen.
pi_28216618
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:49 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

In je openingspost waren ze nog met de auto. Ow wacht, ze hadden die natuurlijk die fietsen op dak van hun politie-auto. Zo rijden ze hier ook altijd rond.
nee helemaal niet. Dat staat nergens, de 2 die mij geslagen hebben kwamen met de fiets, de auto waar ik in moest kwam later. totaal waren er aan het eind dus 5 agenten.

Maja ik ga stoppen met reageren. Zo is het gegaan en niet anders. Gelukkig heb ik mensen die het gezien hebben en dus het kunnen verklaren. Waarom zou ik dit verzinnen?
pi_28216646
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:54 schreef Brendovic het volgende:

Waarom zou ik dit verzinnen?
Geen idee.
Maar je zou niet de eerste zijn die een compleet bullshit verhaal op het forum gooit in de hoop wat aandacht te trekken ofzo.
pi_28216647
Ik had trouwens eigenlijk dit verhaal wel van ZepLeddelin verwacht
  Official ESF Kreviewer zaterdag 25 juni 2005 @ 10:56:14 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_28216653
quote:

Waarom zou ik dit verzinnen?
Omdat je een kansarme breezertiener bent die op z'n pikkie is getrapt na het mishandelen van een agent.
pi_28216671
quote:

nee helemaal niet. Dat staat nergens, de 2 die mij geslagen hebben kwamen met de fiets, de auto waar ik in moest kwam later. totaal waren er aan het eind dus 5 agenten.

Maja ik ga stoppen met reageren. Zo is het gegaan en niet anders. Gelukkig heb ik mensen die het gezien hebben en dus het kunnen verklaren. Waarom zou ik dit verzinnen?
Ja, die 2 agenten hadden natuurlijk om versterking gevraagd, want met hun tweeen konden ze 1 rolstoeler niet aan.
GIRO 800800
  zaterdag 25 juni 2005 @ 10:57:50 #66
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28216682
Zal wel wat meer achter zitten.
pi_28216744
Zorg er voor dat je namen en adressen krijgt van de getuigen, Neem kontakt op met buro voor rechtshulp in je woonplaats, schrijf een brief naar de korpsleiding van almere. Zolang jij dat proces verbaal niet getekend hebt kunnen ze niks doen. Ik zelf heb ook zoiets aan de hand gehad en weigerde om een handtekening te zetten, omdat het hele verhaal niet klopte. Je getuigen zijn op dit moment heel belangrijk en ga met je verwondingen naar de ehbo , maak er zelf ook foto;s van als er uitwendig zichtbare verwondingen zijn, daarnaast bij de ehbo kan je vragen of ze een doktersverklaring af kunnen geven want zoals ik het nu zie heb jij een zaak tegen deze agenten. Bel vandaag naar het buro met een naam van een vriend en als jij weet hoe die agenten eruit zagen kan je wel met een smoesje achter hun namen komen. Iig hard aanpakken deze gasten want ze hebben zich maar tegedragen en zomaar je portomonee afpakken is nog steeds niet toegestaan ook niet door een opsporings bevoegde ambtenaar. dit zal er ook wel aardig verwarrend uitzien, maar ben net wakker na een giga kutnacht en kan me straks ook melden op het buro, ivm een inbraak die ze hier in huis hebben gepleegd.
pi_28216780
Dus EN je laat je ID niet zien als een agent je dat opdraagt EN je grijpt er 1 bij zijn nek? Vervolgens werk je niet echt mee en je noemt dat "ik deed niks"

Die agenten zijn jochies zoals jij gewoon spuugzat, altijd grote mond, geen respect. Groot gelijk dat ze je gelijk hebben aangepakt. En wees blij dat je in Nederland woont. In sommige landen hadden ze je daarvoor compleet gemarteld of jaren de cel in gegooid
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:04:29 #69
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28216803
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:22 schreef Brendovic het volgende:

[..]

ja als agenten al aan je beginnen te trekken enzo, dan doe je domme dingen. Hij had gewoon ze ID moeten laten zien, in de cel heeft ie letterlijk nog gezegd Als ik me ID niet wil laten zien laat ik die gewoon niet zien hoor sukkel
Nee, jij had niet zo moeten zeuren en je eigen ID moeten laten zien. Nou, dan laat je het zien aan 2 nepperds in een politiepak, erg man.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:06:04 #70
12646 Oom_Agent
pi_28216838
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:01 schreef Mach3 het volgende:
Bel vandaag naar het buro met een naam van een vriend en als jij weet hoe die agenten eruit zagen kan je wel met een smoesje achter hun namen komen.
crimineel....... met een valse naam info gaan vragen
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:07:17 #71
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28216866
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:46 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Straks komt er nog een stuk met een arrestatieteam hoor.
pi_28216871
ik liet me id zien, alleen hij wou hem langer en vast houden, toen deed ik hem weer weg, want ik mocht zijne niet zien.
pi_28216898
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:07 schreef Brendovic het volgende:
ik liet me id zien, alleen hij wou hem langer en vast houden, toen deed ik hem weer weg, want ik mocht zijne niet zien.
Ja? En wie ben jij? Handhaaf jij de wet ook?
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:09:16 #74
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_28216901
quote:
ik liet me lid zien, alleen hij wou hem langer en vast houden, toen deed ik hem weer weg, want ik mocht zijne niet zien.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:09:35 #75
15600 BB-King
Long live the King!
pi_28216909
Ben je een neger?
Zo niet, dan had je moeten zeggen dat een neger het gedaan had.

Succes!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:09:55 #76
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28216916
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:36 schreef Kreator het volgende:
Met alle respect hè....

Eehmmzz, dat is niet altijd waar Krea; ik heb een week gezeten voor het gooien van een bierflesje
Met dubbel s; aldus
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:11:06 #77
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_28216936
Als je verhaal helemaal klopt, moet je aangifte doen en een klacht indienen. Of beter nog, neem een advocaat en laat die de klacht indienen en bespreek met hem/haar het hele verhaal.
pi_28216937
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:09 schreef DeltaHF het volgende:

[..]

Eehmmzz, dat is niet altijd waar Krea; ik heb een week gezeten voor het gooien van een bierflesje
Okee wat snap jij niet aan "echt niks doen"?
Een bierflesje gooien IS wel iets doen.
Sjeez...
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:11:30 #79
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_28216945
quote:

[..]

Naar de koningin?
pi_28216962
quote:

Naar een agent ofzo?
of was het een flesje gevuld met benzin en een brandende lont?
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:13:10 #81
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28216970
quote:
ik liet me id piemel zien, alleen hij wou hem langer en vast houden, toen deed ik hem weer weg, want ik mocht zijne niet zien.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:13:17 #82
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28216973
quote:

[..]

Gevuld met brandstof naar een moskee?
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:13:19 #83
12646 Oom_Agent
pi_28216976
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:11 schreef Pool het volgende:
Als je verhaal helemaal klopt, moet je aangifte doen en een klacht indienen. Of beter nog, neem een advocaat en laat die de klacht indienen en bespreek met hem/haar het hele verhaal.
Yep en niet hier alles neerzetten !!

Alles werkt op het moment al tegen je........

Ook Politie Almere leest mee op het Fok!Forum!
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:13:21 #84
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_28216978
"Ik heb vroeger zelf ook altijd agent willen worden, maar heb besloten toch maar de lagere school af te maken..."

succes iig
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:14:32 #85
12646 Oom_Agent
pi_28217004
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Damn......proest hier even mijn beeldscherm onder de koffie.....
  Official ESF Kreviewer zaterdag 25 juni 2005 @ 11:15:47 #86
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_28217037
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Naar een agent met de opmerking "JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDD!!!!!!!!! IK HEB GRANATEN IN ME HUISSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!"
pi_28217082
Je lijkt me een vervelend irritant ruzieschoppertje. Zo eentje die altijd in ruzies beland en waarvan je vrienden het maar kunnen oplossen. Volgende dag was iedereen maar tegen je en aggressief tegen jouw.
en dat terwijl je altijd zo relaxed bent...
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:22:24 #88
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28217186
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef TrenTs het volgende:

[..]
Goed gezien.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:22:40 #89
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_28217194
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:17 schreef H.Chinaski het volgende:
Je lijkt me een vervelend irritant ruzieschoppertje. Zo eentje die altijd in ruzies beland en waarvan je vrienden het maar kunnen oplossen. Volgende dag was iedereen maar tegen je en aggressief tegen jouw.
en dat terwijl je altijd zo relaxed bent...
Dan kun je beter een moraalridderige, dyslectische kutnewbie zijn ja.
pi_28217312
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:22 schreef Pool het volgende:

[..]

Dan kun je beter een moraalridderige, dyslectische kutnewbie zijn ja.
pi_28217337
het belangrijkste wat je nu zou moeten doen, is een arts opzoeken en eventuele fysieke schade laten vaststellen en hem dit laten optekenen ...
Zo'n attest kan een zwaar drukmiddel vormen in een vervolgend gesprek met de politie, omdat als het tot een aanklacht tegen de politie komt, juist die artsenverklaring héél belangrijk is en tot een schadevergoeding _kan_ leiden (lhoewel je dat niet moet overdrijven, je wint er zelf weinig mee; een advocaat verdient er meer aan en het zal je veel tijd kosten) ...

slimmer is het vervolgens met zo'n artsen verklaring het gesprek met dat politie-bureau aangaat .. en dan jouw eisen stelt ...
(Als de arts niks vast kan stellen, laat hem minstens dat optekenen wat hij aantreft en gebruik enkel het feit dat je een artsverklarig _hebt_, zonder verder deze de politie te laten lezen en suggereer enkel dat hier mogenlijk een en ander instaat welke grond voor een schadevergoeding zou kunnen zijn...)

Ik vermoed eigenlijk dat het helemaal niet tot een proces verbaal komt, en al helemaal geen aanklacht, omdat de politie verdomd goed weet dat ze er heel erg zwak staan ...
maar jij kunt misschien andere eisen stellen (alhoel, gezien wat er vooraf ging, dat 'sorry' zeggen, wat mij een beetje kinderlijk overkomt, vraag ik me af of jij nu van die politie excuses zou gaan eisen)

Wat betreft de vraag of jij daar fout zat ... ja, grotendeels wel, een agent in uniform wordt al geidentificeerd door zijn uniform en als deze je een bevel geeft, heb je dat op te volgen ... nee, dan moet je niet lastig gaan doen, een beetje 'etteren', eerst je ID te voorschijn halen en dan snel wegstoppen ...
Dat je in een rolstoel zit is helemaal geen argument ervoor dat je een 'lieverdje' zou zijn, ook mensen die in een rolstoel zitten kunnen dingen verkeerd doen ...

Een tweede is wel dat de politie geen overdreven geweld mag gebruiken, en een arrestant geen werkelijke schade mogen toebrengen ... ik vermoed dat de agenten dachten dat je eigenlijk niet in die rolstoel hoorde (die misschien van een vriend zou zijn geweest) en dat ze daardoor je wel eventjes snel hardhandig je eruit konden halen ... maar daar hebben zij een hele grote fout gemaakt; dat hadden ze niet mogen doen ...

[ Bericht 3% gewijzigd door RM-rf op 25-06-2005 11:34:07 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:29:01 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28217347
vriend van mij is ook een keer zwaar mishandeld in zijn cel, nadat hij een agent had geslagen. ging in toerbeurten.

dus ts als het echt waar is wat er allemaal gebeurd is, dan snap ik dat je een kutnacht hebt gehad. cel is erg a-relaxed idd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:30:38 #93
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28217392
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nee, naar een kerel die lastig was en problemen zocht.
Maargoed, ik heb alleen maar vastgezeten omdat die gast ff later door 4 man in elkaar gebeukt was en ik toevallig vlak van te voren mot met hem gehad had in de kroeg toen ie uit het niks mn broertje aanvloog.

ps: als ik hem voor de auto krijg geef ik alsnog gas
Met dubbel s; aldus
pi_28218027
Ik heb gebeld naar politie amsterdam, hun zeggen dat ik beste afspraak met de leiding van het buro kan maken en na dat gesprek kan besluiten aangifte te doen of niet. Ik weet niet, die agent moet wel heel overtuigend ze aanklacht tegen mij van mishandeling intrekken enzo wil ik geen aangifte gaan doen.
pi_28218080
Politie maakt teveel MISBRUIK van hun machtspositie.

Vaak genoeg is er niks aan de hand, en dan maakt de politie er zelf een drama van.

Voordat ze ook maar een kloppend verhaal gehoord hebben gooien ze mensen al in de boeien.

Zo ga je toch niet met mensen om in Nederland....

BLAUW slaat je finaal BLAUW...op den duur krijg je dan wel meer blauw op straat, mjah
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
pi_28218830
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:28 schreef RM-rf het volgende:
Wat betreft de vraag of jij daar fout zat ... ja, grotendeels wel, een agent in uniform wordt al geidentificeerd door zijn uniform en als deze je een bevel geeft, heb je dat op te volgen ... nee, dan moet je niet lastig gaan doen, een beetje 'etteren', eerst je ID te voorschijn halen en dan snel wegstoppen ...
Een agent wordt niet geidentificeerd door zijn uniform, zijn ambstinstructies verplichten hem zelfs om bij verzoek daartoe zijn identificatie als diender te tonen (in tegenstelling tot de burgeragent die dit ongevraagd moet doen). Aan de andere kant is de burger verplicht om bij eerste verzoek daartoe zijn of haar legitimatie te tonen aan de diender.
Vraag is alleen, wie moet eerst tonen, de diender om aan te geven dat die gerechtigd is om dat te vragen (waardoor de burger niet meer zijn of haar legitimatie op eerste verzoek kan tonen), of degene die het het eerst gevraagt wordt (de burger dus, die op eerste verzoek zal moeten tonen, en daarna het recht heeft om te weten of diender wel diender is)

Persoonlijk neig ik ernaar dat de burger zekerheid mag hebben over de bevoegdheid van iemand die meer wil dan een burger mag, en zal de diender zich dus eerst moeten legitimeren als diender.
Voorzover ik weet is er echter nog nooit een proefproces geweest over de vraag wie nu eerst moest tonen.

Wat betreft het etteren ben ik het met je eens, dat gedrag maakt wel een sfeer, waar op een bepaalde manier op gereageerd wordt. Bovendien gaan agenten er misschien ook nog teveel vanuit dat hun dienstpak voldoende moet zeggen, zonder dat ze de eventueele maas in de wet doorhebben (hoeveel boetes wegens negeren van verzoeken tot identificatie kunnen de prullenbak in indien er een uitspraak komt waarin bepaald is dat de burger gelijk heeft wanneer die wel die politielegitimatie wil zien voordat die zijn eigen legitimatie toont)
pi_28219181
ik weet ze naam, maandag belt de hoofd van het buro me op voor afspraak en om aangifte te doen. Mede omdat er zo veel getuige waren ben ik vrij gelaten en word er serieus naar gekeken is er gezegd door de telefoon
pi_28219218
he brendovic...je moet ook vragen of die agent aanwezig kan zijn. En hem dan voor zijn baas confronteren met waarom hij zich zo gedroeg
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28219249
uiteraaaard, wil hem nog ff goed bekijken en diep in ze ogen kijken
  Eindredactie Games zaterdag 25 juni 2005 @ 13:02:07 #100
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28219564
het IIE is ook bagger, ben blij dat ik ervan af ben
0% vet, Geen suiker toegevoegd