Ja, ik keek er ook even van op..quote:Op maandag 27 juni 2005 16:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jeetje... We zijn het eens....
Ben er stil van
Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten hàd. Ik zeg hij heeft niet gebracht wat hij heeft kunnen brengen mede door al die blessures. Hij had net zoals Zidane jarenlang naam kunnen maken dat heeft hij niet gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar.
Hij heeft jarenlang prima gespeeld bij Real. Dat hij de laatste seizoenen amper kon spelen doet niets af van zijn kwaliteiten.
Van Basten is ook geen topvoetballer geweest volgens jou?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten heeft. Ik zeg hij heeft niet gebracht wat hij heeft kunnen brengen mede door al die blessures. Hij had net zoals Zidane jarenlang naam kunnen maken dat heeft hij niet gedaan.
Waar beweer ik dat Redondo geen topvoetballer is geweest?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Basten is ook geen topvoetballer geweest volgens jou?
Het was aan het eind van z'n carriere. Hij heeft in de jaren daarvoor laten zien wat ie kon. En met verve.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten hàd. Ik zeg hij heeft niet gebracht wat hij heeft kunnen brengen mede door al die blessures. Hij had net zoals Zidane jarenlang naam kunnen maken dat heeft hij niet gedaan.
Stel je aan.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:57 schreef Zapper het volgende:
Lekker off-topic weer heren
En de naam Van Basten is ook al 1 keer te veel genoemd
Denk je nou echt dat Gago dat zelf wil.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:01 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat dat samenwerkingsverband tussen PSV en Boca Juniors aan spelers gaat opleveren. Misschien kan PSV Gago tóch halen dankzij dit verband.
Wow, das inderdaad nogal een verschil.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:02 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV biedt 2.6 miljoen voor Simons, Brugge wil 5 miljoen. Conclusie: Simons komt niet.
Stoppen met dat verhaal!
28 toch?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wow, das inderdaad nogal een verschil.
De "terechte" prijs ligt wsl ergens in het midden. Hij is immers al 31.
quote:
Bij PSV zit cultheld op de tribune.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Gago dat zelf wil.
Clubs kunnen zoveel willen. Het zijn de spelers die uiteindelijk beslissen...
Bianchi wil Gago, Gago vindt Bianchi een fantastische coach. Bianchi heeft net getekend bij Atletico. Gago wil graag naar Spanje.
En dan toch voor psv kiezen? Hoe onlogisch is dat?
we hebben wel Hiddink hequote:Op maandag 27 juni 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij PSV zit cultheld op de tribune.
Nou, in Zuid-Amerika hebben de spelers niet zo'n grote vinger in de pap bij welke club ze gaan spelen hoor, daar bepalen de geldschieters waar ie heen verkast, de speler heeft maar te willen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Gago dat zelf wil.
Clubs kunnen zoveel willen. Het zijn de spelers die uiteindelijk beslissen...
Bianchi wil Gago, Gago vindt Bianchi een fantastische coach. Bianchi heeft net getekend bij Atletico. Gago wil graag naar Spanje.
En dan toch voor psv kiezen? Hoe onlogisch is dat?
Bij Boca in ieder geval de absolute uitblinker.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:54 schreef Spideyman het volgende:
Op het WK onder de 20 vond ik die Gago niet echt opvallen. Niet dat hij zoveel speelde (anderhalve wedstrijd in totaal geloof ik). Dan liever de nummer 7 Biglia. Verdedigende middenvelder die naar voren schuift wanneer het kan, prima pass en schot in z'n benen en een echte spelverdeler.
Daar zou ik eerder naar kijken dan wat iemand op een toernooi laat zien.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij Boca in ieder geval de absolute uitblinker.
15e is wel slecht voor een club als Boca vind ik, maar ook bij een degradant kunnen toppers (in spe) spelen.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:02 schreef cultheld het volgende:
Boca is helaas als 15e geëindigd dit seizoen, maar toch waren de Argentijnse media lyrisch over Gago.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |