Ik geloof (als ik goed zoekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz mijn getallen kloppen niet.
Oorzaak ook al bekent.
Het weerstation was een paar dagen niet aan de pc aangesloten geweest
Kun je ook kijken voor het hele jaar?
Oke, dan moet ik dat maar even berekenenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:26 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ik geloof (als ik goed zoek), dat dit kaartje alleen voor de lopende maand te krijgen is, vorige maanden alleen gegevens van de Bilt
U is geweldig!quote:
Mijn Dank heb je 100%quote:
Die 9 mm in het uiterste zuiden zou goed kunnen kloppenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:02 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Of dit plaatje klopt niet, maar het lijkt me dat je getallen niet kloppen.
[afbeelding]
Klikkederklikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:54 schreef Againzender het volgende:
D'r broeit wat ten zuiden van Belgie
[afbeelding]
die is niet zo recent, maar dat is inderdaad een mooiere plaat.quote:
Aha oke had ik even niet doorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
die is niet zo recent, maar dat is inderdaad een mooiere plaat.
ah, we gaan pics spammen, ik heb er nog één in visual, kwartiertje oud ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke had ik even niet door![]()
[afbeelding]
quote:Vanavond en vannacht blijft het in nagenoeg het hele land droog. Alleen in Zeeland en Zuid-Limburg kan in de tweede helft van de nacht een eerste bui gaan vallen. Het koelt af naar een graad of 9 in het noordoosten en 13 graden in het zuidwesten.
Dat is niet zo'n domme vraagquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:42 schreef AMD64 het volgende:
Een hele domme n00b vraag hoor: Wat betekenen die kuisjes op sommige radarbeelden?
quote:
Ja precies, het moet wel iets zijn wat ik nu met jullie kan delen.... Vannacht blijf ik liggenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
Onweer! Onweer! Onweer!
En niet weer vannacht aub, maar binnen nu en like 3 uur aub. Anders lig ik er weer doorheen te pitten en dat pik ik dus niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |