Dus als ik eerder in het volgende HOMO topic post ben jij de stalker?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel in het huidige ANTM-topic. Die anderen tellen niet. Tis een reeks..
En in Las Vegas was ik eerst. En hier was ik ook haske veul eerderderderer.
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dus als ik eerder in het volgende HOMO topic post ben jij de stalker?
Yeah babyquote:Op zondag 26 juni 2005 01:18 schreef timbob het volgende:
[..]
*vult vierkant broekje met uien
I AM IRRESISTIBLE!
over Desperate gesprokenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Probeer het nou maar niet om te draaien. Jij stalkt mij Beautje. Ofzo. Ongeveer. Anywayquote:Op zondag 26 juni 2005 01:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
quote:
Je ziet spoken, Beavje.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Probeer het nou maar niet om te draaien. Jij stalkt mij Beautje. Ofzo. Ongeveer. Anyway. Dus.
*sigaartje rookt en nonchalant kijkt* ah Oui, tres bien. Les oignons fonctionnentquote:Op zondag 26 juni 2005 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Yeah baby.
*frans accent doe*
Oeh Tiembob! Iek wiel jouw pantalon carré, mon petit gateau!.
Spoken?! Ook dat nog!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je ziet spoken, Beavje.![]()
*telelens uit zicht schuift*
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:25 schreef timbob het volgende:
[..]
*sigaartje rookt en nonchalant kijkt* ah Oui, tres bien. Les oignons fonctionnent
uhmquote:
Oeh! Talk dirty to mequote:
*krijgt kriebels*quote:
die ijzeren buizen waar je handen zo van gaan stinkenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*krijgt kriebels*
Vooral erg in de zomer als je geen jas aanhebt waarmee je dingen vast kunt pakken!
Enough dirty talk.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:37 schreef timbob het volgende:
[..]
die ijzeren buizen waar je handen zo van gaan stinken
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:33 schreef timbob het volgende:
[..]
pompje van de handwashcreme
de bovenkant van de kast
handgrepen in de tram
oude sokken
Hier heb je een mcKroket en nu lief zijn.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
slapen jullie al, stelletje rekels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |