Dus als ik eerder in het volgende HOMO topic post ben jij de stalker?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel in het huidige ANTM-topic. Die anderen tellen niet. Tis een reeks..
En in Las Vegas was ik eerst. En hier was ik ook haske veul eerderderderer.
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dus als ik eerder in het volgende HOMO topic post ben jij de stalker?
Yeah babyquote:Op zondag 26 juni 2005 01:18 schreef timbob het volgende:
[..]
*vult vierkant broekje met uien
I AM IRRESISTIBLE!
over Desperate gesprokenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Probeer het nou maar niet om te draaien. Jij stalkt mij Beautje. Ofzo. Ongeveer. Anywayquote:Op zondag 26 juni 2005 01:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
quote:
Je ziet spoken, Beavje.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Probeer het nou maar niet om te draaien. Jij stalkt mij Beautje. Ofzo. Ongeveer. Anyway. Dus.
*sigaartje rookt en nonchalant kijkt* ah Oui, tres bien. Les oignons fonctionnentquote:Op zondag 26 juni 2005 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Yeah baby.
*frans accent doe*
Oeh Tiembob! Iek wiel jouw pantalon carré, mon petit gateau!.
Spoken?! Ook dat nog!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je ziet spoken, Beavje.![]()
*telelens uit zicht schuift*
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:25 schreef timbob het volgende:
[..]
*sigaartje rookt en nonchalant kijkt* ah Oui, tres bien. Les oignons fonctionnent
uhmquote:
Oeh! Talk dirty to mequote:
*krijgt kriebels*quote:
die ijzeren buizen waar je handen zo van gaan stinkenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*krijgt kriebels*
Vooral erg in de zomer als je geen jas aanhebt waarmee je dingen vast kunt pakken!
Enough dirty talk.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:37 schreef timbob het volgende:
[..]
die ijzeren buizen waar je handen zo van gaan stinken
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:33 schreef timbob het volgende:
[..]
pompje van de handwashcreme
de bovenkant van de kast
handgrepen in de tram
oude sokken
Hier heb je een mcKroket en nu lief zijn.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
slapen jullie al, stelletje rekels?
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hier heb je een mcKroket en nu lief zijn..
Amateurquote:
Ik ga toch voor het bakje pinda's in de kroeg.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:40 schreef timbob het volgende:
het pompje van de desinfecterende handzeep moet wel het smerigste zijn wat er is..
dat is het laatste wat je met je vieze handen aanraakt voordat ze ECHT schoon moeten..
Braaf zwijntje.quote:
We zitten middenin een vunzig gesprek.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
zijn er nog spannende ontwikkelingen hier?
Of de deurkruk van het herentoilet in de kroeg waar iedereen maar z'n behoefte doet en zo goed als niemand de moeite neemt om z'n handen te wassen.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga toch voor het bakje pinda's in de kroeg.
ach jo, dat zie je toch nietquote:Op zondag 26 juni 2005 01:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vind altijd de deurklink als je de darkroom weer uitgaat toch wel wat minder..
nee, maar ik voel wel een plakkende substantiequote:
Okidoquote:Op zondag 26 juni 2005 01:32 schreef timbob het volgende:
[..]
uhm
wizarddragon, wizarddragon, Een teddybear met een chocoladereep op een houten wagon
geloof ik
Daar zit iedereen maar met z'n MacKroket aan.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vind altijd de deurklink als je de darkroom weer uitgaat toch wel wat minder..
Oplikken en doorlopenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee, maar ik voel wel een plakkende substantie![]()
Is dat een metafoor?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar zit iedereen maar met z'n MacKroket aan..
alsof jij d'r ooit geweest bentquote:Op zondag 26 juni 2005 01:49 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, iedereen gaat naar de mac voor ze de darkroom in mogen
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:49 schreef timbob het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat iedereen naar de darkroom gaat nadat ze bij de Mac zijn geweest?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:49 schreef timbob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |