Dat niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:27 schreef DarkElf het volgende:
heb je ze al allemaal uit je hoofd geleerd?
ach jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Te warm om zelf een orginieel topic fe bedenken![]()
En nu nog hopen dat je ooit wordt aangesprokenquote:
Tja, inderdaad typisch iets voor vrouwen, denken dat dit soort vragen gesteld wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:24 schreef Shirley het volgende:
Hij: "Wat heeft je haar toch een mooie kleur."
Zij: "Dank je, tweede gang rechts bij het Kruidvat."
Voor de dames onder ons![]()
Liever niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En nu nog hopen dat je ooit wordt aangesproken![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, inderdaad typisch iets voor vrouwen, denken dat dit soort vragen gesteld worden.
Het is vrij onlogisch over het algemeen ja. Maar het houdt je weer een paar minuten bezig hé..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, inderdaad typisch iets voor vrouwen, denken dat dit soort vragen gesteld worden.
Ik heb je foto's bekeken; en je lijkt me iemand die voor een graitis Breezer al gozers afzuigt op de WC.quote:
ze kan toch lesbisch zijn. of geloof je daar niet in?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je wordt liever niet aangesproken door mannen![]()
Euh nou.... ik krijg regelmatig opmerkingen van mannen over mijn haar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:32 schreef Shirley het volgende:
Lekker origineel TS!Zeg dan gewoon niks in plaats van die lame ass standaard opmerkingen.
Niet met dit soort zinnenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je wordt liever niet aangesproken door mannen![]()
Omdat de rest zo lelijk is waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:36 schreef MUUS het volgende:
Euh nou.... ik krijg regelmatig opmerkingen van mannen over mijn haar.
TS staat anders bekendquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ze kan toch lesbisch zijn. of geloof je daar niet in?
Ook over je tieten?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Euh nou.... ik krijg regelmatig opmerkingen van mannen over mijn haar.
Mooi haar, mooie krullen, mooie glans etc. Serieus..
heb je ze eik wel gelezenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
mja. ik heb er niet echt een mening over.
Is dat zo joh? Lekker belangrijk wat jij denkt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb je foto's bekeken; en je lijkt me iemand die voor een graitis Breezer al gozers afzuigt op de WC.![]()
Dan zouden ze me helemaal niet aanspreken he.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat de rest zo lelijk is waarschijnlijk...
Duh, elke vrouw krijgt opmerkingen over haar tieten.quote:
Jawel joh, als ze je in je reet neuken zien ze toch alleen maar je haar...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:39 schreef MUUS het volgende:
Dan zouden ze me helemaal niet aanspreken he..
Dat zou ik dus nooit doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:39 schreef MUUS het volgende:
Duh, elke vrouw krijgt opmerkingen over haar tieten..
En de pukkels op mijn reet en mijn rughaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jawel joh, als ze je in je reet neuken zien ze toch alleen maar je haar...
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Is dat zo joh? Lekker belangrijk wat jij denkt.
ja, dat is meestal zo als je anders dan lesbisch bekend staatquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Naar mijn weten ben ik nog steeds hetero.
Moet je ook niet doen, want sexy is het niet ofzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit doen
Je bedoelt ook zo van, recht in je gezicht zegmaar ?
Jij hebt pukkels op je reet?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
En de pukkels op mijn reet en mijn rughaar.
Duhhuh.
Vorig weekend nogquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:40 schreef gelly het volgende:
Dat zou ik dus nooit doen
Je bedoelt ook zo van, recht in je gezicht zegmaar ?
I know, kan me alleen niet voorstellen dat anderen wel zo lomp zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, want sexy is het niet ofzo.
Daar kun je dat mooie krullende haar toch overheen leggen? Duhuhuhquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
En de pukkels op mijn reet en mijn rughaar.
Duhhuh.
Originele versierzin, dickje.quote:
Ja nou!quote:
Ach, als ze een decoletee type 'Grand Canyon' hebben, vind ik dat een legitieme vraag.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vorig weekend nog.
Eerst een half uur naar tieten van een meid in de kroeg zitten staren, vervolgens naar haar toelopen en vragen "Welke cup heb jij eigenlijk?"
Het dan niet geloven als ze c70 zegt, met veel bombarie verkondigen wat ze dan wel heeft en vervolgens nog een half uur kijken terwijl je meewarrig nee zit te schudden...
Oh je moest eens weten!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:44 schreef gelly het volgende:
[..]
I know, kan me alleen niet voorstellen dat anderen wel zo lomp zijn
Jump on top honeyquote:
Naja, haar kut was eerder van dat formaat, want het was een vette big...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:46 schreef Nickthedick het volgende:
Ach, als ze een decoletee type 'Grand Canyon' hebben, vind ik dat een legitieme vraag.![]()
Is dit een meer volwassen versie van: 'Wat je zegt ben je zelluf.'? Ik dacht dat je zulke goeie opmerkingen had?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja nou!Lekker volwassen, zo in hokjes denken en dan nog verkeerd indelen ook. Let eerst es op jezelf in plaats van een ander.
Oh jawel hoor, gewoon overdag op straat ook. Mannen schreeuwen de meest bizarre dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:44 schreef gelly het volgende:
[..]
I know, kan me alleen niet voorstellen dat anderen wel zo lomp zijn
Nou ja, de theorie is dan 1 op de 10 daadwerkelijk ja zegtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh je moest eens weten!
Hij: ik vind je geil, ga je mee neuken op de wc?
Ik: wat denk je zelf?
Hij: Jezus, wat ben jij arrogant zeg!
Wel tegen elkaar natuurlijk, maar tegen een vrouw ? Nee... De vrouwen die dat wel waarderen zijn ook niet echt m'n type geloof ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, gewoon overdag op straat ook. Mannen schreeuwen de meest bizarre dingen.
Vreemd eigenlijk dat jij dat niet weet. Je bent een kerel, je zal toch wel één lompe vriend hebben?
Je bedoelt kansloze, lelijke, wanhopige wijven?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Wel tegen elkaar natuurlijk, maar tegen een vrouw ? Nee... De vrouwen die dat wel waarderen zijn ook niet echt m'n type geloof ik
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh je moest eens weten!
Hij: ik vind je geil, ga je mee neuken op de wc?
Ik: wat denk je zelf?
Hij: Jezus, wat ben jij arrogant zeg!
Je typeert ze aardigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bedoelt kansloze, lelijke, wanhopige wijven?
Je mag het beestje wel bij zijn naam noemen hoor, we zijn onder vrienden..
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Is dit een meer volwassen versie van: 'Wat je zegt ben je zelluf.'? Ik dacht dat je zulke goeie opmerkingen had?![]()
Ik kwam destijds niet meer bij van het lachen en hij keek heel verongelijkt, alsof hij echt niet had gerekend op een nee!quote:
Dat zal ze ook niet 100 keer per avond horen natuurlijk..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zat ooit eens bij een familie etentje. Leuke meid die de bediening deed, en toen ze mij vroeg wat ik wilde eten gaf ik haar wat ik wilde eten. En dat ik haar wel als toetje wilde hebben.
Waarop ze heel scherp zei: "Ik ben geen toetje, ik ben het voorgerecht, het hoofdgerecht én het toetje.... kinderijsje dan maar...."
Zit je al te janken achter je computerschermpje? Zo niet... dan ga ik nog even lekker door.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
En misschien moet je eens niet denken, maar gewoon je mond houden.
Haha...janken om een loze opmerking van jou? Je kan doorgaan tot je een ons weegt voordat je ook maar één gevoelige snaar bij me zou kunnen raken. Maar heb je behoefte om je gal te spuwen, ik hou je niet tegen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zit je al te janken achter je computerschermpje? Zo niet... dan ga ik nog even lekker door.![]()
O, dan was ik het toch niet. Ik heb haar toen een mep verkocht en haar gescullfucked in een steegje.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kwam destijds niet meer bij van het lachen en hij keek heel verongelijkt, alsof hij echt niet had gerekend op een nee!
Raak jij hier ook zo opgewonden van?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Haha...janken om een loze opmerking van jou? Je kan doorgaan tot je een ons weegt voordat je ook maar één gevoelige snaar bij me zou kunnen raken. Maar heb je behoefte om je gal te spuwen, ik hou je niet tegen.
Altijd die opmerkingen over arrogantie.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:58 schreef MUUS het volgende:
Oh, en als een kerel het in zijn hoofd haalt om met zo'n muffe versierzin te komen, helpt 'Rot op' nog steeds het beste.
Uiteraard krijg je dan altijd als antwoord: "Arrogant kutwijf", maar alleen daarom is het al leuk..
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kwam destijds niet meer bij van het lachen en hij keek heel verongelijkt, alsof hij echt niet had gerekend op een nee!
Maar zien vrouwen dan niet dat zo'n jongen gewoon een gesprek probeert aan te knopen ? Neem aan dat als je een gozer erg leuk vindt je niet "rot op" zegt...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:58 schreef MUUS het volgende:
Oh, en als een kerel het in zijn hoofd haalt om met zo'n muffe versierzin te komen, helpt 'Rot op' nog steeds het beste.
Uiteraard krijg je dan altijd als antwoord: "Arrogant kutwijf", maar alleen daarom is het al leuk..
Nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Raak jij hier ook zo opgewonden van?![]()
Ik denk het niet, want het was niet in de Mac Donalds.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat zal ze ook niet 100 keer per avond horen natuurlijk..
Jeez, wat ben jij arrogant zegquote:
Ja enorm! Een kapsoneswijf, dat wil je niet weten. Je bent eigenlijk te laag voor me om nog langer op te reageren.quote:
Kijk eens naar de versierzinnen in de OP. Een gesprekje aanknopen is niks mis mee natuurlijk, maar vragen of het zijn huis of de mijne wordt of vragen wat ik voor het ontbijt wil... als eerste zin? Nah... als hij denkt dat ik zo goedkoop ben, mag hij idd oprotten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar zien vrouwen dan niet dat zo'n jongen gewoon een gesprek probeert aan te knopen ? Neem aan dat als je een gozer erg leuk vindt je niet "rot op" zegt...
Ik maak door middel van mijn lichaamstaal wel duidelijk of het zin heeft naar me toe te komen voor een gesprekje of niet. Daarna zal ik dus zijn dappere poging wel belonen met een gesprekje.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar zien vrouwen dan niet dat zo'n jongen gewoon een gesprek probeert aan te knopen ? Neem aan dat als je een gozer erg leuk vindt je niet "rot op" zegt...
Oh, dat vind ik altijd zo leuk. Vraag eens wat aan mij, dickje, en dan wijs ik jou af. Dan noem je me arrogant en moet je er heel gepikeerd bij kijken.quote:
Ik zou zo'n zin wel gebruiken maar overduidelijk laten blijken dat ik een grapje maak...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kijk eens naar de versierzinnen in de OP. Een gesprekje aanknopen is niks mis mee natuurlijk, maar vragen of het zijn huis of de mijne wordt of vragen wat ik voor het ontbijt wil... als eerste zin? Nah... als hij denkt dat ik zo goedkoop ben, mag hij idd oprotten..
de waarde van een Ferrari is het minimum?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kijk eens naar de versierzinnen in de OP. Een gesprekje aanknopen is niks mis mee natuurlijk, maar vragen of het zijn huis of de mijne wordt of vragen wat ik voor het ontbijt wil... als eerste zin? Nah... als hij denkt dat ik zo goedkoop ben, mag hij idd oprotten..
Lager dan een BrEeZaH? 'K denk 't nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja enorm! Een kapsoneswijf, dat wil je niet weten. Je bent eigenlijk te laag voor me om nog langer op te reageren.
Gebruik andere grappen, gelly, deze zijn ouhoud!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zou zo'n zin wel gebruiken maar overduidelijk laten blijken dat ik een grapje maak...
Zal ik eens 20.000 Euro op je rekening overmaken?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik altijd zo leuk. Vraag eens wat aan mij, dickje, en dan wijs ik jou af. Dan noem je me arrogant en moet je er heel gepikeerd bij kijken..
Beetje jammer dat je een beeld van me hebt als een arrogant Breezerdoosje. Maar goed.. ik zal er geen seconde van wakker liggen hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Lager dan een BrEeZaH? 'K denk 't niet![]()
Nee, je snapt me kennelijk niet helemaalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gebruik andere grappen, gelly, deze zijn ouhoud!.
Hé, da's niet eerlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zal ik eens 20.000 Euro op je rekening overmaken?![]()
Waarom reageer je dan steeds? Is dit een trieste versierpoging ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je een beeld van me hebt als een arrogant Breezerdoosje. Maar goed.. ik zal er geen seconde van wakker liggen hoor.
Een openingszin is heel belangrijk voor de 1e indruk. In mijn geval dan. Bevalt die zin niet, dan hoeft het voor mij part geen gesprek te worden, zoek maar een ander schaap in de kudde.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:08 schreef kastanova het volgende:
Tja, eigenlijk zijn vrouwen wat dat betreft toch best kansloos...
Altijd maar zeiken dat er zo weinig mannen op ze afstappen, maar als er dan eindelijk 1 op ze afstapt gaan ze zeiken over zoiets futiels als een openingszin.
Haha ja Kasta. De hele avond met vriendinnen in een hoekje naar je staan koekeloeren en als je er dan op afstapt schaapachtig doen alsof je de interesse nog moet wekken. Halllo, ik ben een man, je kijkt en behoorlijk ook. Niet zeiken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:08 schreef kastanova het volgende:
Altijd maar zeiken dat er zo weinig mannen op ze afstappen, maar als er dan eindelijk 1 op ze afstapt gaan ze zeiken over zoiets futiels als een openingszin.
ze willen geen nerds of homo's, snap dat dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:08 schreef kastanova het volgende:
Ja eigenlijk wil ik zeggen dat ik enorm op je geil.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan steeds? Is dit een trieste versierpoging ofzo?
Als er een leuke vent op me afstapt, die me vraagt om een vuurtje heb ik daar helemaal geen problemen mee hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:08 schreef kastanova het volgende:
Sommige openingszinnen zijn zó kansloos!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:08 schreef kastanova het volgende:
Ah, da's dan wel weer okay, vind ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, je snapt me kennelijk niet helemaalIk zeg dan zoiets van "ja, ik ken je ergens van maar dat is een lulsmoes om even met je in gesprek te raken".
Waarschijnlijk wil je dan ook alleen een vuurtje...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als er een leuke vent op me afstapt, die me vraagt om een vuurtje heb ik daar helemaal geen problemen mee hoor
Stop es met stalkenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wil ik zeggen dat ik enorm op je geil.
Niet dus, ik reageer omdat ik iets te zeggen wil hebben in m'n eigen topic en me de pest verveel.
Waarom gaan ze dan zeiken als je met "Hé, zal ik m'n pik vannacht eens stevig in je reet raggen tot je lakens rood gekleurd zijn?" komt?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ze willen geen nerds of homo's, snap dat dan.
ze willen echte mannen.
[afbeelding]
Tuurlijk is een eerste indruk belangrijk, maar het is wel meer dan die ene zin. Zijn houding speelt ook mee bv.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een openingszin is heel belangrijk voor de 1e indruk. In mijn geval dan. Bevalt die zin niet, dan hoeft het voor mij part geen gesprek te worden, zoek maar een ander schaap in de kudde.
Daar trappen vrouwen wel weer in ? Dat zijn meestal de echte slicks lijkt me..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
een kerel die nonchalant eens vraagt of je een vuurtje wilt bv.
Het verhaal van: 'Hoe is MUUS kettingroker geworden'.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk is een eerste indruk belangrijk, maar het is wel meer dan die ene zin. Zijn houding speelt ook mee bv.
Als zo'n popie-jopie figuur er geforceerd en dom grijzend een lompe openingszin uitflapt in de hoop grappig te zijn is dat al heel anders dan een kerel die nonchalant eens vraagt of je een vuurtje wilt bv.
vinden jouw holmaatjes misschien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dan zeiken als je met "Hé, zal ik m'n pik vannacht eens stevig in je reet raggen tot je lakens rood gekleurd zijn?" komt?
Lijkt me toch behoorlijk mannelijk.
Houding en uiterlijk zijn ook zeer zeker belangrijk. Voor mij is 1 zin en blik genoeg om te weten of ik er mee wil lullen of nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk is een eerste indruk belangrijk, maar het is wel meer dan die ene zin. Zijn houding speelt ook mee bv.
Als zo'n popie-jopie figuur er geforceerd en dom grijzend een lompe openingszin uitflapt in de hoop grappig te zijn is dat al heel anders dan een kerel die nonchalant eens vraagt of je een vuurtje wilt bv.
Ik heb toch vaak het idee dat het vooral blik is. Alhoewel er wel een bepaald verband lijkt te zitten tussen openingszin en uiterlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:18 schreef Shirley het volgende:
Houding en uiterlijk zijn ook zeer zeker belangrijk. Voor mij is 1 zin en blik genoeg om te weten of ik er mee wil lullen of niet
Jaha, maar nu heb je het dus over een leuke vent...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als er een leuke vent op me afstapt, die me vraagt om een vuurtje heb ik daar helemaal geen problemen mee hoor
Als het een lekkere/leuke jongen is, die zwaar uit z'n nek staat te lullen, ben ik al afgeknapt. De combinatie van die 2 moet gewoon goed zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb toch vaak het idee dat het vooral blik is. Alhoewel er wel een bepaald verband lijkt te zitten tussen openingszin en uiterlijk![]()
Beginnen over voetbal en auto's is ook geen pre zeker?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:22 schreef Shirley het volgende:
Als het een lekkere/leuke jongen is, die zwaar uit z'n nek staat te lullen, ben ik al afgeknapt. De combinatie van die 2 moet gewoon goed zijn
Als je me snel weg wilt hebben, moet je vooral over voetbal gaan praten. Over auto's wil ik nog wel 10 minuten kletsen, maar niet langerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Beginnen over voetbal en auto's is ook geen pre zeker?![]()
Nee lekkere mannen moeten volgens jou dus gewoon hun bek houden? Lekker dubbel..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als het een lekkere/leuke jongen is, die zwaar uit z'n nek staat te lullen, ben ik al afgeknapt. De combinatie van die 2 moet gewoon goed zijn
Toevoeging:quote:
tssss Amateur...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je me snel weg wilt hebben, moet je vooral over voetbal gaan praten. Over auto's wil ik nog wel 10 minuten kletsen, maar niet langer
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Beginnen over voetbal en auto's is ook geen pre zeker?![]()
Volgens mij hebben nog steeds niet alle vrouwen dezelfde smaak.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:21 schreef kastanova het volgende:
verhaal
Vrouwen 'versieren' vaak anders. Vrouwen werpen een aantal blikken en hopen dan dat de man in kwestie het snapt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:23 schreef gelly het volgende:
Ik snap ook niet waarom vrouwen nauwelijks een poging tot versieren ondernemen... Voor vrouwen is het namelijk veel makkelijker om te 'scoren'. Zelf heb ik namelijk niet altijd de behoefte om mezelf voor lul te zetten bij een versierpoging.
Vandaar ook dat ik nooit vrouwen versier...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:23 schreef gelly het volgende:
Ik snap ook niet waarom vrouwen nauwelijks een poging tot versieren ondernemen... Voor vrouwen is het namelijk veel makkelijker om te 'scoren'. Zelf heb ik namelijk niet altijd de behoefte om mezelf voor lul te zetten bij een versierpoging.
Als een man steeds in mijn buurt komt dansen, pogingen onderneemt tegen me aan te rijden en ik met een dodelijke blik in mijn ogen, een diepe zucht 2 meter verderop ga dansen lijkt de hint me toch duidelijk?quote:
Oh wat zijn we weer subtiel als vrouw zijnde...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vrouwen 'versieren' vaak anders. Vrouwen werpen een aantal blikken en hopen dan dat de man in kwestie het snapt..
Wat dus vaak niet het geval is...
Er zijn ook vrouwen die op de dansvloer de hele tijd met hun ellebogen in je zij porren; eerst begreep ik het niet (ik dacht dat ze meer ruimte wilden), totdat ik doorkreeg dat ze me gingen achtervolgen en op een andere plek weer hetzelfde deden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vrouwen 'versieren' vaak anders. Vrouwen werpen een aantal blikken en hopen dan dat de man in kwestie het snapt..
Das wel waar. Meestal voel je je kansen toch wel aan is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:25 schreef Xennia het volgende:
Bovendien zoals ik al eerder zei, kan een man adhv mijn lichaamstaal, oogcontact ed al opmaken of het zin heeft op me af te stappen. Ik geef wel wat hints weg
Daar zijn vrouwen goed in idd, maar als een vrouw je wel ziet zitten ? Ik ben inmiddels bijna 30 maar krijg er nog steeds geen hoogte van. Waarom kijkt een vrouw naar je ? Omdat je haar gek zit ? Je ziet er laveloos uit ? Je kleren zijn uit de tijd ? Ze vindt je leuk ? Ah, ze glimlacht. Is dat een "haha, kijk hem nou" glimlach ? "Wat een sukkel" glimlach ? "Ik vind je leuk" glimlach. En ik heb ook het idee dat vrouwen daar niet eens bij stilstaan !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als een man steeds in mijn buurt komt dansen, pogingen onderneemt tegen me aan te rijden en ik met een dodelijke blik in mijn ogen, een diepe zucht 2 meter verderop ga dansen lijkt de hint me toch duidelijk?
Los van het feit in welke mate mannen die signalen lezen, vind ik dat dus van dat typische wijvengedoe...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:25 schreef Xennia het volgende:
Bovendien zoals ik al eerder zei, kan een man adhv mijn lichaamstaal, oogcontact ed al opmaken of het zin heeft op me af te stappen. Ik geef wel wat hints weg
Vrouwen zijn gewoon laffe wezens Kastaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Los van het feit in welke mate mannen die signalen lezen, vind ik dat dus van dat typische wijvengedoe...
Je wilt toch gewoon een vent?
Je wilt toch gewoon flink geneukt worden?
Je wilt toch gewoon een huisje, boompje, beestje en al die andere zooi?
Wáárom... WAAROM ga je dan in godsnaam een spelletje Hints spelen tijdens het stappen?
Volgens mij is het gewoon een vrouwelijk productiefoutje ofzo...
Zodra er duidelijkheid en openheid is gaat ze lekken en wordt ze onvruchtbaar...
Nou ok. Ik opteer mode/kleding, uitgaan, Oprah, muziek, interesse in van alles dat je wilt horen, paar goed geacteerde uitspraken over uiterlijk, koetjes en kalfjes, etc.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:24 schreef Shirley het volgende:
Als je me snel weg wilt hebben, moet je vooral over voetbal gaan praten. Over auto's wil ik nog wel 10 minuten kletsen, maar niet langer
Ik stap om een leuke tijd te hebben, een fraaie vrouw is daar een prima aanvulling op lijkt me. Je stapt sowieso anders als vrijgezel dan als gebonden figuur...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iedereen die bij voorbaat al gaat stappen om te versieren is in mijn ogen al een kansloos en wanhopig iemand.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:29 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die op de dansvloer de hele tijd met hun ellebogen in je zij porren; eerst begreep ik het niet (ik dacht dat ze meer ruimte wilden), totdat ik doorkreeg dat ze me gingen achtervolgen en op een andere plek weer hetzelfde deden.
Over trieste versierpogingen gesproken![]()
Voor het eerst ben ik het met je eens. Ik ga vooral uit voor de lol en zie wel wat de nacht brengt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iedereen die bij voorbaat al gaat stappen om te versieren is in mijn ogen al een kansloos en wanhopig iemand.
Ik ga naar het strand en neem mee...... (als ik maar kan versieren)
Ik ga naar het teras en neem mee.... (als ik maar versieren kan)
Ik ga naar de kroeg en neem mee.... (als ik maar versieren kan)
Dan ben je toch wanhopig en kansloos?? Alleen het woord versieren al....
Overigens wil ik hiermee niks impliceren over jouw uiterlijk want ik heb nog niet in je fotoboek lopen neuzen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:34 schreef livEliveD het volgende:
Nou ok. Ik opteer mode/kleding, uitgaan, Oprah, muziek, interesse in van alles dat je wilt horen, paar goed geacteerde uitspraken over uiterlijk, koetjes en kalfjes, etc.
Je bent van een zeldzaam soort.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:35 schreef MUUS het volgende:
[..]. Eerst doet ze je pijn en dan wil ze er een kusje op geven.
.
Nou ja, ik werp wat blikken, maar ik ben wel het type wat uiteindelijk een babbeltje gaat maken.
Ik denk idd om het spelletje. Spelen, jagen, prooi... da's romantisch ofzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Los van het feit in welke mate mannen die signalen lezen, vind ik dat dus van dat typische wijvengedoe...
Wáárom... WAAROM ga je dan in godsnaam een spelletje Hints spelen tijdens het stappen?
quote:Volgens mij is het gewoon een vrouwelijk productiefoutje ofzo...
Zodra er duidelijkheid en openheid is gaat ze lekken en wordt ze onvruchtbaar...
RESPECT!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:35 schreef MUUS het volgende:
[..]. Eerst doet ze je pijn en dan wil ze er een kusje op geven.
.
Nou ja, ik werp wat blikken, maar ik ben wel het type wat uiteindelijk een babbeltje gaat maken.
Misschien denkt ze wel: "goh, zo'n shirt heeft mijn vriend ook."quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:30 schreef gelly het volgende:
Daar zijn vrouwen goed in idd, maar als een vrouw je wel ziet zitten ? Ik ben inmiddels bijna 30 maar krijg er nog steeds geen hoogte van. Waarom kijkt een vrouw naar je ? Omdat je haar gek zit ? Je ziet er laveloos uit ? Je kleren zijn uit de tijd ? Ze vindt je leuk ? Ah, ze glimlacht. Is dat een "haha, kijk hem nou" glimlach ? "Wat een sukkel" glimlach ? "Ik vind je leuk" glimlach. En ik heb ook het idee dat vrouwen daar niet eens bij stilstaan !
Goede vraagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:32 schreef kastanova het volgende:
Mooi moment om op haar af te stappen en het te vragenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:30 schreef gelly het volgende:Waarom kijkt een vrouw naar je ? Omdat je haar gek zit ? Je ziet er laveloos uit ? Je kleren zijn uit de tijd ? Ze vindt je leuk ? Ah, ze glimlacht. Is dat een "haha, kijk hem nou" glimlach ? "Wat een sukkel" glimlach ? "Ik vind je leuk" glimlach.
Spelletjes zijn voor kinderen...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:37 schreef MUUS het volgende:
Ik denk idd om het spelletje. Spelen, jagen, prooi... da's romantisch ofzo..
Ik ben voornamelijk ongeduldig.quote:
Omdat dat spannend is. En niet alles hoeft duidelijk zwart/wit te zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een vrouwelijk productiefoutje ofzo...
Oh, absoluut niet. Zoveel verschillende vrouwen zoveel verschillende smaken.. Heeft verder weinig met met een zelfbeeld te maken, maar vooral met onduidelijkheid van vrouwelijke kant.. Als vrouwen denken met een bepaalde 'blik' duidelijk te kunnen maken dat ze geïntresseerd in je zijn dan hebben ze het volkomen mis.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:38 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Misschien denkt ze wel: "goh, zo'n shirt heeft mijn vriend ook."
Man, waar maak je je druk om, je kunt niet de gedachten van jou onbekende dames lezen, wat je m.i. doet is je zelfbeeld projecteren op de vrouw die al dan niet toevallig naar je kijkt . Misschien niet erg handig, maar zo leer je wel je sterke en je zwakke punten kennen.
En voor mannen knap frustrerend. Wie weet loop je de man van leven mis omdat ie geen zin heeft in je spelletjes.quote:
Niks.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Spelletjes zijn voor kinderen...
Wat is er mis met jagen, neerknuppelen en aan de haren meeslepen naar de grot?
'T is alleen jammer dat vrouwen verbaal niet echt sterk zijn (tegenover mannen). Waar zou jij over praten?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk ongeduldig.
Dat kontendraaien, dat hele spelletje, dat deed ik toen ik 15 was. Twee volwassenen weten wat ze willen en waar het om draait. Uiteraard zijn de blikken over en weer erg leuk, maar op een gegeven moment moet je overgaan op verbaal flirten.
Wat.. "Waarom kijk je naar me ?". Lees dit topic eens door, daar knappen vrouwen kennelijk op afquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mooi moment om op haar af te stappen en het te vragen![]()
Er moet ook nog geneukt worden Xen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat dat spannend is. En niet alles hoeft duidelijk zwart/wit te zijn
En wat is er dan in godsnaam leuk aan die "spanning"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:40 schreef Xennia het volgende:
Omdat dat spannend is.
Mja, ik zat net al te bedenken wat ik op zulke momenten zeg, maar dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb geen ingestudeerd riedeltje, dus ik kan nu ook ff niks bedenken. Het gesprek kan op allerlei manieren beginnen. Ligt er bv. aan wat er die avond gebeurd is in de tent waar je bent of waar je elkaar treft/de manier waarop.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
'T is alleen jammer dat vrouwen verbaal niet echt sterk zijn (tegenover mannen). Waar zou jij over praten?
Tis wel lastig om dit goed in je voordeel om te buigen ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:43 schreef gelly het volgende:
Wat.. "Waarom kijk je naar me ?". Lees dit topic eens door, daar knappen vrouwen kennelijk op af
precies, ik vind versieren een vies woord, maar kontakt met iemand zoeken om gewoon een gezellige babbel te hebben bestaat al niet meer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij heeft op zich wel een punt, heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een vrouw mij wat vroeg... altijd de man die het gesprek aanknoopt en moet onderhouden en de vrouw die maar meewarig meelult..... Vrouwen zijn sowieso minder geëmancipeerd dan ze zelf denken..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja, ik zat net al te bedenken wat ik op zulke momenten zeg, maar dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb geen ingestudeerd riedeltje, dus ik kan nu ook ff niks bedenken. Het gesprek kan op allerlei manieren beginnen. Ligt er bv. aan wat er die avond gebeurd is in de tent waar je bent of waar je elkaar treft/de manier waarop.
Ik flap er altijd wel wat uit iig.
Nee maar met dat spel is het geluk ook altijd met de dommen. Daarom win ik dus ook NOOITquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niks.
Maar da's voornamelijk omdat ik slecht ben in spelletjes. Heb nog nooit een potje Monopoly gewonnen..
Dat is zeker waar, het is allemaal vrij beladen. Ik denk dat vrouwen zich daarom ook harder opstellen tegenwoordig, omdat overal wat achter gezocht wordt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
precies, ik vind versieren een vies woord, maar kontakt met iemand zoeken om gewoon een gezellige babbel te hebben bestaat al niet meer.
30+'ers die giechelen.quote:Giechel giechel (ja waren 30+'ers)
Vrouwen mogen zeker wat meer initiatief tonen ja. Alsof ze alleen op safe durven te spelen. Zo sprak ik laatst ook een vrouw die soms wel het initiatief wilde nemen maar het principieel not done vond en dus ook niet deedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:48 schreef gelly het volgende:
Hij heeft op zich wel een punt, heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een vrouw mij wat vroeg... altijd de man die het gesprek aanknoopt en moet onderhouden en de vrouw die maar meewarig meelult.....
Nou ja, ik vraag alles wat er in me opkomt. Vragen zát in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Hij heeft op zich wel een punt, heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een vrouw mij wat vroeg... altijd de man die het gesprek aanknoopt en moet onderhouden en de vrouw die maar meewarig meelult..... Vrouwen zijn sowieso minder geëmancipeerd dan ze zelf denken..
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vrouwen mogen zeker wat meer initiatief tonen ja. Alsof ze alleen op safe durven te spelen. Zo sprak ik laatst ook een vrouw die soms wel het initiatief wilde nemen maar het principieel not done vond en dus ook niet deed![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja, ik zat net al te bedenken wat ik op zulke momenten zeg, maar dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb geen ingestudeerd riedeltje, dus ik kan nu ook ff niks bedenken. Het gesprek kan op allerlei manieren beginnen. Ligt er bv. aan wat er die avond gebeurd is in de tent waar je bent of waar je elkaar treft/de manier waarop.
Ik flap er altijd wel wat uit iig.
Weet je waar ze dat doen??? Op internet, dan hebben ze initiatiefquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vrouwen mogen zeker wat meer initiatief tonen ja. Alsof ze alleen op safe durven te spelen. Zo sprak ik laatst ook een vrouw die soms wel het initiatief wilde nemen maar het principieel not done vond en dus ook niet deed![]()
Op wie doel jequote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:56 schreef MUUS het volgende:. Weet je zeker dat dat een vrouw was en geen bekende mannelijke Fok!ker?
.
Ik geloof best dat jij de ontzondering bent die de regel bevestigt MUUS.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou ja, ik vraag alles wat er in me opkomt. Vragen zát in mijn hoofd..
Zouden de meeste vrouwen dat niet doen om ze lief het afwachtende prooi willen spelen? Dat ze veroverd willen worden?
Lief lachen, kuiltje in je wangen en overal 'ja' op knikken is interessanter voor een avondje wippen dan een vragenvuur. Denk ik. Misschien.
Maar dat vinden mannen toch ook leuk, vrouwen veroveren? Scoren is toch stoer?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:55 schreef MUUS het volgende:
Zouden de meeste vrouwen dat niet doen om ze lief het afwachtende prooi willen spelen? Dat ze veroverd willen worden?
Een beetje volwassen man en het type dat de holbewonersfase is ontgroeid wil gewoon een leuke partner en heeft geen zin in spelletjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:19 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Maar dat vinden mannen toch ook leuk, vrouwen veroveren? Scoren is toch stoer?
En waarom gaat een beetje volwassen man zich dan afvragen of een vrouw die naar hem kijkt misschien denkt: zie ik er laveloos uit, zit mijn haar goed, zijn mijn kleren uit de tijd en wat voor glimlach is die glimlach? Een "haha, kijk hem nou" glimlach ? "Wat een sukkel" glimlach ? "Ik vind je leuk" glimlach.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:35 schreef gelly het volgende:
Een beetje volwassen man en het type dat de holbewonersfase is ontgroeid wil gewoon een leuke partner en heeft geen zin in spelletjes.
Was het maar zo simpel.. Als de glimlach of überhaupt een kijk-reactie van een vrouw 1 betekenis had was de hele wereld one happy place.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:40 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
En waarom gaat een beetje volwassen man zich dan afvragen of een vrouw die naar hem kijkt misschien denkt: zie ik er laveloos uit, zit mijn haar goed, zijn mijn kleren uit de tijd en wat voor glimlach is die glimlach? Een "haha, kijk hem nou" glimlach ? "Wat een sukkel" glimlach ? "Ik vind je leuk" glimlach.
Dat is toch een sterk solo-mindfuck spelletje waar geen vrouwenbrein aan te pas komt, alleen je eigen gedachten.
Zoveel verschillende vrouwen zoveel verschillende smaken, zei je eerder in dit topic. Dus ook veel verschillende betekenissen voor een glimlach of een kijk-reactie.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:43 schreef gelly het volgende:
Was het maar zo simpel.. Als de glimlach of überhaupt een kijk-reactie van een vrouw 1 betekenis had was de hele wereld one happy place.
Wat nogal lastig wordt als een vrouw met zo'n communicatieuiting denkt een duidelijk signaal af te geven, terwijl ze net zo goed wat anders kan bedoelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:53 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Wie weet wordt het ook wel een stuk simpeler als mannen niet aan elke (non-)verbale communicatieuiting van een vrouw hun kansen op een wip afmeten.
Ik snap het. Maar misschien snap je ook dat vrouwen net zo goed hun dilemma's hebben, waar het gaat om versieren/in kontakt komen. Ik vind het nogal makkelijk en slachtofferig om te doen alsof het altijd aan de vrouw ligt wanneer het niet gaat zoals je je het had voorgesteld.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 04:59 schreef gelly het volgende:
Snap je het dilemma van de man ?
Eeeeh anders leer ik ff nadenkenquote:
Nou, dat is het onbedoeld geworden! Dit was mijn intentie niet toen ik em opende.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:04 schreef Maincolt het volgende:
Best serieus topique voor ONZ ... Ben ik niet gewend..
Hij: Nee ik heb jou niet eerder gezien dat meisje was knapper en jonger, sorryquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:24 schreef Shirley het volgende:
Hij: "Heb ik jou niet ergens eerder gezien?"
Zij: "Ja, en daarom kom ik daar niet meer."![]()
Hij: Ik laat meisjes niet zo snel op mijn schoot zitten ik moet ze eerst leren kennenquote:Hij: "Is deze stoel nog vrij?"
Zij: "Ja, en als jij daar gaat zitten, is mijn stoel ook vrij."
Hij: Dus je wilt het hier doen en dan beiden naar ons eigen huis. Is ook goedquote:Hij: "Naar mijn huis of jouw huis?"
Zij: "Beide. Jij naar de jouwe, ik naar de mijne."
Hij: Aah de escortservicequote:Hij: "Ik zou je graag nog eens willen bellen, wat is je nummer?"
Zij: "Staat in het telefoonboek."
Hij: Een oud tempel dusquote:[Hij: "Je hebt een lichaam als een tempel."
Zij: "Maar er zijn geen diensten vandaag."
Hij: Ja sorry, maar ik kon daar geen afslankpillen vinden voor jequote:Hij: "Wat heeft je haar toch een mooie kleur."
Zij: "Dank je, tweede gang rechts bij het Kruidvat."
Hij: Nee dan schrik ik weer wakkerquote:Hij: "Je bent een droomvrouw."
Zij: "Ga dan maar weer slapen."
Hij:quote:Hij: "Ik zou alles met je willen delen."
Zij: "Mooi, dan beginnen we met je bankrekening.
Hij: Hoe kan dat als je niet kan dansen?quote:Hij: "Zou ik van jou de laatste dans mogen hebben."
Zij: "Die heb je net gehad."
Hij: Aan jou kop te zien zijn is dat nu gelijkgetrokkenquote:Hij: "Waar ben jij mijn hele leven geweest."
Zij: "Aan je kop te zien, was ik de eerste helft ervan nog niet eens geboren."
Hij: Gelukkig wil ik je niet kussenquote:Hij: "Wat moet ik je geven om je te kunnen kussen?"
Zij: "Chloroform"
Hij: "ik heb een condoom"quote:Hij: "En hoe wil jij je eieren in de morgen?"
Zij: "Niet bevrucht."
Hij:" Omdat vrouwen dat niet willenquote:Hij: "Ik weet wat vrouwen willen."
Zij: "Waarom laat je me dan niet met rust?"![]()
Hij:quote:Hij: "Als ik jou naakt zou mogen zien, zou ik blij doodgaan."
Zij: "Ja, maar als ik jou naakt zou zien, zou ik me dood lachen."![]()
Hij: Nee je zou me missenquote:Hij: "Ik zou tot het einde van de wereld voor je lopen."
Zij: "En zou je daar dan ook blijven?"
Hij: Dan ben ik perfect voor jequote:Hij: "Ik wil mijzelf aan jou aanbieden."
Zij: "Sorry, ik neem geen goedkope cadeautjes aan."
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:53 schreef Binnenlander het volgende:
[..]
Hij: Nee ik heb jou niet eerder gezien dat meisje was knapper en jonger, sorry
[..]
Hij: Ik laat meisjes niet zo snel op mijn schoot zitten ik moet ze eerst leren kennen
[..]
Hij: Dus je wilt het hier doen en dan beiden naar ons eigen huis. Is ook goed
[..]
Hij: Aah de escortservice
Hij: "Wat is dan je naam?"
Zij: "Die staat ervóór."
Hij: ja welke escortservice dan? ik kan niet weten bij welke je werkt he. Er zijn er zo veel
[..]
Hij: Een oud tempel dus
[..]
Hij: Ja sorry, maar ik kon daar geen afslankpillen vinden voor je
[..]
Hij: Nee dan schrik ik weer wakker
[..]
Hij:![]()
[..]
Hij: Hoe kan dat als je niet kan dansen?
[..]
Hij: Aan jou kop te zien zijn is dat nu gelijkgetrokken
[..]
Hij: Gelukkig wil ik je niet kussen
[..]
Hij: "ik heb een condoom"![]()
[..]
Hij:" Omdat vrouwen dat niet willen
[..]
Hij:![]()
[..]
Hij: Nee je zou me missen
[..]
Hij: Dan ben ik perfect voor je
Je bent toch echt dom als je zo begint![]()
En wat zeg je als je bezopen bentquote:Op zondag 26 juni 2005 01:59 schreef djenneke het volgende:
hij:"ben je hier alleen?"
ik:"ja, en dat is niet voor niks"(leugentje om best wil)
hij:"kom je hier wel vaker?"
ik:"vanaf nu niet meer"
hij:"Jij hebt ze ook niet in je broekzak zitten..."
ik:"als je niet uitkijkt heb jij straks niets meer in je broek zitten"
dan ben ik bezopen.... geen man die mij durft te benaderen als ik nuchter benquote:
je hebt toch al een vriend.quote:Op zondag 26 juni 2005 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
dan ben ik bezopen.... geen man die mij durft te benaderen als ik nuchter ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je niet monogaam?quote:Op zondag 26 juni 2005 02:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar want en dus he en dan... hoezo?
Dan mag je niet versieren... punt.quote:
ik ben een verschrikkelijke onverbeterlijke flirtquote:Op zondag 26 juni 2005 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan mag je niet versieren... punt.
Naja geen mannen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |