Mijn huisnegerrin mag niet aan de witte boter zittenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik laat m'n boterhammen smeren door negers...
En als ze met het vieze botermes in de Penottipot gaan krijgen ze met de zweep...
Ieeeuw boter onder de pastaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik laat m'n boterhammen smeren door negers...
En als ze met het vieze botermes in de Penottipot gaan krijgen ze met de zweep...
Maar wel aan die witte staaf?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:06 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mijn huisnegerrin mag niet aan de witte boter zitten![]()
Maar iteejer en ik zijn allebei blank. HA!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:55 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat is met een flink aantal moderators hier. Moet je eens op TRUTH proberen. Dan krijg je pas echt bullshit te lezen.
Nee gewoon ouderwetsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
Ik wil blank blijven..... ben ik ook racist?
Tof.quote:
Mooi, maar ik heb het over belachelijke posts en niet over jou.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar iteejer en ik zijn allebei blank. HA!
Je had het over mods en toen over TRU. Snapt u de verwarring?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:32 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Mooi, maar ik heb het over belachelijke posts en niet over jou.
Er zijn 2 moderators in TRUTH. Sorry dat je je aangesproken voelt. maar er zijn een aantal mods hier op fok! die een grens overschrijden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je had het over mods en toen over TRU. Snapt u de verwarring?
Uiteindelijk stammen we allemaal af van een paar mensen uit Afrikaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach, het is een kwestie van pigment. Meer niet.
Rascistquote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm Arubanen zijn de Nederlandse taal vaak niet machtig.
Ben ik nu een racist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |