U hebt gezocht op rascisme:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:11 schreef LissaP het volgende:
rascisme
Hey tof, ik ook!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:11 schreef LissaP het volgende:
Ik ben zelf Arubaan
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:17 schreef Alcatraz het volgende:
"Ik haat marokannen, ik ga naar het Turkije!".
quote:
heb je wel de moeite genomen om de OP helemaal te lezen???quote:Ik ben zelf Arubaan
kastanova Is een moderator, en hij zet altijd de meest belachelijke posts neer op het Fok forum.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:27 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[..]
heb je wel de moeite genomen om de OP helemaal te lezen???
OT:
het is wel vaag om op zo'n manier te reageren
Dat is met een flink aantal moderators hier. Moet je eens op TRUTH proberen. Dan krijg je pas echt bullshit te lezen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:30 schreef Logitik het volgende:
[..]
kastanova Is een moderator, en hij zet altijd de meest belachelijke posts neer op het Fok forum.
Ik snap dat echt niet, sorry![]()
Houdt je kop.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:56 schreef ChicaneBT het volgende:
Je en???
Niet altijd!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:30 schreef Logitik het volgende:
kastanova Is een moderator, en hij zet altijd de meest belachelijke posts neer op het Fok forum.
Jij eet zeker alleen het witte gedeelte van een pot Penottiquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet altijd!.
Ik eet af en toe ook nog tussendoor...
En ik laat m'n boterhammen smeren door negers...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Jij eet zeker alleen het witte gedeelte van een pot Penotti
vieze vuile racist![]()
Mijn huisnegerrin mag niet aan de witte boter zittenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik laat m'n boterhammen smeren door negers...
En als ze met het vieze botermes in de Penottipot gaan krijgen ze met de zweep...
Ieeeuw boter onder de pastaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik laat m'n boterhammen smeren door negers...
En als ze met het vieze botermes in de Penottipot gaan krijgen ze met de zweep...
Maar wel aan die witte staaf?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:06 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mijn huisnegerrin mag niet aan de witte boter zitten![]()
Maar iteejer en ik zijn allebei blank. HA!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:55 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat is met een flink aantal moderators hier. Moet je eens op TRUTH proberen. Dan krijg je pas echt bullshit te lezen.
Nee gewoon ouderwetsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
Ik wil blank blijven..... ben ik ook racist?
Tof.quote:
Mooi, maar ik heb het over belachelijke posts en niet over jou.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar iteejer en ik zijn allebei blank. HA!
Je had het over mods en toen over TRU. Snapt u de verwarring?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:32 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Mooi, maar ik heb het over belachelijke posts en niet over jou.
Er zijn 2 moderators in TRUTH. Sorry dat je je aangesproken voelt. maar er zijn een aantal mods hier op fok! die een grens overschrijden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je had het over mods en toen over TRU. Snapt u de verwarring?
Uiteindelijk stammen we allemaal af van een paar mensen uit Afrikaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach, het is een kwestie van pigment. Meer niet.
Rascistquote:Op zondag 26 juni 2005 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm Arubanen zijn de Nederlandse taal vaak niet machtig.
Ben ik nu een racist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |