quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht: "wat een lange rommel". Komt er een neger voorbij met z'n gepimpte stereoset in z'n auto.
Rotterdam
hier in Amsterdam anders ook volgens mij.....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:43 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
De intensiteit begint nu lekker toe te nemen....
Kijk eens naar Duitsland![]()
Ja echt groots onweer wordt het niet. Warmte en vocht genoeg, maar de opbouw van de atmosfeer is te stabiel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:43 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Daar heb ik niks anquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:43 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
En over 10 minuten weer zweten... dat baat ook voor geen meterquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ga even onder de douche. Wil ook wel helpen
Ligt platquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:49 schreef Drugshond het volgende:
https://www.blids.de/leistung/trend/spion_1119656400.png
Neemt nog toe.....![]()
Heb je het gelijk niet meer warm nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:49 schreef Weerman het volgende:
Lekker stap ff onder de docuhe met onweer
alphen aan de rijn is al flink gebulder.. zelfs een kleine flits bui boven mijn huis....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:48 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Daar heb ik niks an
Maar... zo te zien broeit er wat bij Amsterdam, en ik hoor steeds ver gedreun. Verkeer, of toch... donder? (Blids.de is nu ook offline...)
Ik ben benieuwd... Mijn ervaring is: tegen de tijd dat het hier arriveert is het nt het katholieke onzevader (de kracht en de heerlijkheid is eruit)...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
alphen aan de rijn is al flink gebulder.. zelfs een kleine flits bui boven mijn huis....
Komt zo jouw kant op hoor![]()
Schuif maar wat door naar Amersfoort.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:54 schreef MissHobje het volgende:
Nou wat ik zo hoor bulderen komt het wel goed hoor
Is de radarcode beschikbaar?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:54 schreef djkoelkast het volgende:
[afbeelding]
21,9 graden en donders al beter hoorbaar af en toe...
Amsterdam is goed aan de beurt!
Ik dacht dat er paperazzi ergens bezig waren, maar ik hoor de donders nu ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:49 schreef Shirley het volgende:
Hier in Rotterdam sinds 10 minuten de flitsen , en zojuist de eerste zachte klap gehoord.
Hobbelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:59 schreef MissHobje het volgende:
Flitst als een gek hierowel gezellie
alleen het geluid is wat ver weg nog ,..
Binne/buiten >quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:58 schreef dutch-mamma het volgende:
23,5 graden volgens mijn thermometer, klopt dat wel?
2e zondvloed hieroquote:
122947quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:03 schreef drelletje het volgende:
Hey, jullie praten veel!Heeft iemand al de radar code? Hier alleen weerlicht en 1 rommel
Leuk hequote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:03 schreef drelletje het volgende:
Hey, jullie praten veel!Heeft iemand al de radar code? Hier alleen weerlicht en 1 rommel
Yep, hier in leiden een hoop gemompel in de verte........mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:06 schreef kree het volgende:
Ik hoor in katwijk nu een hoop gerommel in de verte.
dat wordt nog wat
Ja hier ook zoquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:04 schreef Shirley het volgende:
Het blijft flitsen hier! Snel achter elkaar. En echt fel! De donder is nog niet echt hard..
Ieuw! Afkoeling onderweg!quote:
Amersfoort??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
122947Jij al weerlicht? Dan moet ik ook eens kijken.
![]()
Ja het heet hier nog Amersfoort, maar ik zit bij Soesterberg in de achteruin zeg maar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:10 schreef drelletje het volgende:
Amersfoort??
Ga door, ga dķor!quote:
Die doet het. Maar die losse stippen zijn volgens mij neppers.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:14 schreef drelletje het volgende:
lag deze net nog down? Iig het is roze! http://onweb.blids.de/blids/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp?Update=Neu+Laden&nav1=products&nav2=spion
he die drell .... je krijgt de groeten van Freyaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:14 schreef drelletje het volgende:
lag deze net nog down? Iig het is roze! http://onweb.blids.de/blids/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp?Update=Neu+Laden&nav1=products&nav2=spion
Ik ruik ookal de hele nacht regen maar er komt niks.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:22 schreef dutch-mamma het volgende:
*snuift diep in*
Ik ruik regen, heerlijke natte aarde...!
Het is nog droog, maar ik voel me een woestijnreiziger die een airconditioned hotel nadert...!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:26 schreef CvB het volgende:
Het begint hier in de verte (ik kijk uit op het westen) te lichten, eindelijk komt het een beetje op gang hier!
Ik woon tussen Eindhoven en Veldhoven.... en voor mij zijn de fitsen NNW (met 27 sec interval)- , dat zou dan ergens boven Boxtel moeten zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:19 schreef kipkarma het volgende:
Rond Eindhoven begint het nu ook te flitsen van uit richting Veldhoven
ik wil meeluisteren ... dus het mag wel wat harderquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:30 schreef Drugshond het volgende:
Knallen worden wel harder..... en dat is goed.
Zodalijk maar weer eens zachtjes Pink Floyd aanzetten
Mooooi, moet dus om half 5 weg naar Assenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:32 schreef Caesu het volgende:
tis beetje minder geworden hier (zwijndrecht). ook geen regen meer. dus raam weer open.
en volgens de radar komt er ook niet veel meer.
Niet zeuren. Limburg heeft vaak genoeg prijs.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:32 schreef Prowl het volgende:
Ik zie het al weer, Limburg blijft droog de komende tijd![]()
per seconde nog wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:32 schreef drelletje het volgende:
toch wel 80 flitsen per sec...
Naar de TT? Daar regent het toch altijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mooooi, moet dus om half 5 weg naar Assen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |