abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31486546
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:08 schreef Proper_fucked het volgende:
Zei een tijdje geleden al dat ik Jamiroquai eigenlijk niet echt kende, wel eens nummertje gehoord en daardoor Dynamite gekocht(ja, echt gekocht(na paar nummers te hebben gedownload)).. Natuurlijk helemaal gek geworden van Dynamite, en nu heb ik dus wat meer albums/nummers van hem.. nog druk bezig om al zijn albumsbinnen te halen. Maar ben nu echt jamiroquai-gek, luister eigenlijk alleen dit nog maar . Jammer dat ik niet al die andere nummers kende voor het concert, maarja..

Jamiroquai .. Wat ben ik blij dat ik bij zijn concert ben geweest!!
ze liggen allemaal bij de frs (Free Record Shop) in de 3 voor 25 bak.
Ik heb zelf exact hetzelfde gehad een aantal jaar terug (rond het uitkomen van Synkronized) En bij elke cd ben ik weer helemaal in de ban van Jamiroquai. Ik kan er echt weken achter elkaar naar luisteren zonder dat de muziek begint te vervelen. Ik heb inmiddels ook een groot aantal live shows op mp3. Een heleboel remixes van nrs, alle videoclips, een groot aantal singles... dus tja misschien een beetje overdreven maar ik vind ze de beste band allertijden
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_31488015
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:18 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ze liggen allemaal bij de frs (Free Record Shop) in de 3 voor 25 bak.
Ik heb zelf exact hetzelfde gehad een aantal jaar terug (rond het uitkomen van Synkronized) En bij elke cd ben ik weer helemaal in de ban van Jamiroquai. Ik kan er echt weken achter elkaar naar luisteren zonder dat de muziek begint te vervelen. Ik heb inmiddels ook een groot aantal live shows op mp3. Een heleboel remixes van nrs, alle videoclips, een groot aantal singles... dus tja misschien een beetje overdreven maar ik vind ze de beste band allertijden
Beste band allertijden gaat voor mij nog wat te ver, maar vind ze zeker heel erg goed.. Ze staan zeker in m'n lijstje met favorieten
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_31513876
Hier zijn mijn foto's, ik heb ze alleen nog niet bewerkt om die ruis weg te halen

Foto's
HT: FC Dinamo Assen (504765)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')