Das minder ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nee joh... dan past er geen complete week op m'n dvd.
Dat probleem had ik met de extra lange kerstaflevering.![]()
kloptquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:09 schreef JohnDDD het volgende:
@BVO: Volgens mij heeft imageshack hotlinking van Fok! geblockt omdat Fok! teveel bandbreedte vraagt
Op 1 dvd passen 5 afleveringen (inclusief terugblik/zonder reclame). In totaal is dat iets minder dan 2 uur.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:09 schreef edje34 het volgende:
Das minder ja.
hoeveel uur heb jij dan op dvd staan van gtst??
Ik bedoel in totaal of neem je niet alle afleveringen op??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Op 1 dvd passen 5 afleveringen (inclusief terugblik/zonder reclame). In totaal is dat iets minder dan 2 uur.
Van dit seizoen heb ik alle afleveringen, van het vorige seizoen de laatste 7 of 8 weken. Verder heb ik nog wat speciale afleveringen van de afgelopen jaren en een aantal afleveringen uit de beginjaren (bv: huwelijk van Roos en Arnie, Helen die vergiftigd wordt door Koen, Arnie bij boer Dalstra) en natuurlijk de GTST film 'De Reünie'.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:22 schreef edje34 het volgende:
Ik bedoel in totaal of neem je niet alle afleveringen op??
Maar als je er een hebt, dan ben je dus in staat om op cd op te nemen en om video over te zetten naar schijf?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Je hebt al dvd-recorders voor minder dan 200 euro. Vanwege het gebruiksgemak zou ik kiezen voor een dvd-recorder met harde schijf. Dat scheelt een hoop ergernis wat betreft het wisselen van schijfjes. Het nadeel is alleen dat die tussen de 400 en 800 euro kosten. De betrouwbaarheid van de apparaten laat soms ook nog wat te wensen over.
Ik heb zelf alleen ervaring met de Philips dvdr80 (zonder HD) en de LiteOn LVW-5045 (met HD), die ondanks de firmwares (=software updates) toch nog kuren heeft. Ik raad je aan om, voordat je zo'n apparaat aanschaft, eerst een consumentensite als www.kieskeurig.nl te raadplegen voor ervaringen van andere gebruikers, maar ik krijg de indruk dat de meeste apparaten wel kinderziektes hebben.![]()
Maandag 10:55 rtl 4quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
is de laatste aflevering ergens te downloaden of te bekijken?
Ik heb hem dus gemist met dit mooie weer
Iemand van je vrienden laten opnemenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen videorecorder en ik moet werken maandag...
Ik zou niet weten wie er tegenwoordig nog een videorecorder heeft....quote:
dvdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:23 schreef Frey het volgende:
Maar als je er een hebt, dan ben je dus in staat om op cd op te nemen en om video over te zetten naar schijf?
--> DIGquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
dvd
Als je zelf een menu wilt maken op de pc zul je ook nog een dvd-brander voor in je pc moeten aanschaffen, maar zoals Dizer al zei, die zijn tegenwoordig voor een appel en een ei te krijgen.
Het enige wat ik wil is caps maken van het GTST materiaal op mijn videobanden en eventueel ook filmpjesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
dvd
Als je zelf een menu wilt maken op de pc zul je ook nog een dvd-brander voor in je pc moeten aanschaffen, maar zoals Dizer al zei, die zijn tegenwoordig voor een appel en een ei te krijgen.
Moeten de mensen maar Firefox nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:09 schreef JohnDDD het volgende:
@BVO: Volgens mij heeft imageshack hotlinking van Fok! geblockt omdat Fok! teveel bandbreedte vraagt
Dat heb ik ook, maar ik zie de plaatjes nog niet. Die van jou hierboven ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moeten de mensen maar Firefox nemen
Aha ok. En die Herman is toch vroeger naar Amerika verhuisd? Vandaar die Amerikaanse naam. Of misschien is is op naar George in plaats van Sjorsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:18 schreef Dizer het volgende:
Jack is Herman Rien. Volgens aftiteling van GTST, is die gast van Sjors die haar opving, Jack Woods
Dat van Dian is een speculatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |