quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Married... with Child ()
[afbeelding]
Moederliefde? (GTST #2575, VR. 12-09-2003)
Ik denk dat het een reddingsvest is. Dat van die gordel zou ik nog ff terug moeten kijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:14 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
heeft Yasmin [rechtsboven] nou stiekem toch even d'r gordel om, of is dat d'r tas????
en volgens mij dat middelste plaatje, waar ze naar voren in gevlogen een stuntvrouw:
Fajah is niet zo breed & pafferig toch [of ze heeft ter bescherming 'n reddingsvest onder d'r kleren?]
Schat, je bent toch wel slimmer dan dat??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:14 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
heeft Yasmin [rechtsboven] nou stiekem toch even d'r gordel om, of is dat d'r tas????
en volgens mij dat middelste plaatje, waar ze naar voren in gevlogen een stuntvrouw:
Fajah is niet zo breed & pafferig toch [of ze heeft ter bescherming 'n reddingsvest onder d'r kleren?]
oh jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:20 schreef Dizer het volgende:
B. ken jij een gordel die je aan de passagierskant van linksboven naar rechtsonder gaat?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh jamaar misschien heeft Iwan 't plaatje gespiegeld????
![]()
Staat er nou "Van Houten en van Hogendoorn halen miljoenen opdracht binnen." ?!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:13 schreef BVO het volgende:
[[url=http://img161.echo.cx/img161/9891/1490zp6mi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is geen stuntvrouw, dat is een pop! Kijk maar naar Stefano, die zit daar veel te statisch. Als je de aflevering ziet dan kan je ook zien dat het poppen zijn op dat moment.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:14 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, die handen zager er ook heel 'popperig' uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:36 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Dat is geen stuntvrouw, dat is een pop! Kijk maar naar Stefano, die zit daar veel te statisch. Als je de aflevering ziet dan kan je ook zien dat het poppen zijn op dat moment.
Hahaha, hoe Barbara en Valerie daar naar elkaar staan te lachenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Jouw Vakantie/Mijn Vakantie:
[afbeelding]
Ik ga op vakantie en ik neem mee... (GTST #2995, VR. 24-06-2005)
Daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 06:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De dvd recorder is toch wel een essentieel onderdeel vrees ik.
Pokerfacequote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Hahaha, hoe Barbara en Valerie daar naar elkaar staan te lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |