Volgend seizoen pas weer toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:21 schreef Frey het volgende:
Nou ik heb een dvd recorder, dus hopelijk binnenkort caps
GTST materiaal van oude banden overzetten op dvdquote:
Nee dus, want het gaat over Yasmin.quote:
Met zoveel kloons heb je ook vast genoeg e-mailadressen. Hoe vaak moet het nog gezegd worden dat je moet mailen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:12 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
[b]Beste IWAN, ik ben mede beheerder van "De GTSTclub" en heb een vraag,
Ik produceer de nieuwe site van de gtstclub,
En zou dit logo willen : http://members.lycos.nl/s(...)_24-06-2005_0001.jpg
Dat GTST logo onderin, zoals jij t hebt gekregen, denk in GIF formaat, ik wil namelijk GTST leader maken voor de site, en met alle logos zit er een lelijke witte rand omheen :s ik heb BTW Photoshop
Ik heb het logo van de eerste GTST dvd gecapt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:12 schreef Snake2005 het volgende:
Dat GTST logo onderin, zoals jij t hebt gekregen, denk in GIF formaat, ik wil namelijk GTST leader maken voor de site, en met alle logos zit er een lelijke witte rand omheen :s ik heb BTW Photoshop
Programma: Paint Shop Pro 9 (maar Photoshop werkt nagenoeg hetzelfde)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:54 schreef Snake2005 het volgende:
Mag ik vragen hoe jij het logo zo goed kreeg zonder echt lelijke randen etc. dr om heen? met welk programma enz.
Doe jij even normaal?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:50 schreef Snake2005 het volgende:
doe es niet lullig lul
Iwan je bent echt te aardig voor deze wereldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Programma: Paint Shop Pro 9 (maar Photoshop werkt nagenoeg hetzelfde)
Ik heb eerst m.b.v. het toverstafje (magic wand) het zwarte gedeelte geselecteerd. Vervolgens kun je het logo isoleren d.m.v. Invert Selection. Zorg wel dat je afbeelding 16 miljoen kleuren (24 bits) is, anders krijg je inderdaad geen mooi resultaat.
FUCK!! Ik ga naar de bios en mijn video is stukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
KIJKTIP:
TROS Triviant (GTST vs. ONM)
DI. 05-07-2005
21:00-21:50u
Nederland 1
[afbeelding]
Veronica Magazine #27 (2005)
Godverdomme spring er nou eens van af als je weer eens bij die brug staatquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:12 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Vooral gaan reageren Maike... dan krijg je een discussie..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Godverdomme spring er nou eens van af als je weer eens bij die brug staat![]()
Zo interessant lijkt het me nou ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
FUCK!! Ik ga naar de bios en mijn video is stuk
Die scène was echt tofquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:40 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar daar doen ze dan ook wel jaaaaren overquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Het verbaaste me dat Meerdijk nog geen bedevaartsoord is geworden à la Lourdes. Blinden kunnen er weer zien (Tim, Ludo), brandwonden verdwijnen als sneeuw voor de zon (Janine, Yasmin) en lichamelijk gehandicapten kunnen weer lopen (Charlie, Suzanne B., Robert).
Ik snap helemaal niets van het programma en de help is zo groot, ik kom er niet wijs uitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:51 schreef Iwan1976 het volgende:
6. Maak ten slotte een menu met het programma DVD-lab PRO.
Liever per mail jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van het programma en de help is zo groot, ik kom er niet wijs uit
Kun jij misschien op een makkelijke manier uitleggen hoe het werkt![]()
Per mail eventueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |