Lemony Snicket? Zegt me niksquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja. Ik heb Cable Guy ook heeeel lang geleden gezien. Liar liar vond ik ook niet echt super. Maar Man on the moon is echt geweldig. Eternal sunshine en Lemony Snicket moet ik nog zien.
Ehhquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
Wat speelt er tussen bar_rel en Dizer![]()
???
Liar liar was wel grappig met "i had better"quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja. Ik heb Cable Guy ook heeeel lang geleden gezien. Liar liar vond ik ook niet echt super. Maar Man on the moon is echt geweldig. Eternal sunshine en Lemony Snicket moet ik nog zien.
Jack johnsonquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Die Jack Jones he... die is best wel okay.
Deze heb ik gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:57 schreef The_Langolier het volgende:
Films met Jim:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) ... Joel Barish
Bruce Almighty (2003) ... Bruce Nolan
Dr. Seuss' How The Grinch Stole Christmas (2000) (GGN:C / MTVA:BV) ... The Grinch
Me, Myself & Irene (2000) (MTVN:BCP) ... Charlie Baileygates/Hank Evans
Truman Show, The (1998) (GGA:D / MTVA:BMP) ... Truman Burbank
Liar Liar (1997) (GGN:C) ... Fletcher Reede
Cable Guy, The (1996) (MTVA:BV&BCP) ... Chip Douglas
Ace Ventura: When Nature Calls (1995) (MTVA:BCP&BMP) ... Ace Ventura
Batman Forever (1995) (MTVN:BV) ... Edward Nygma/The Riddler
Dumb And Dumber (1994) (MTVA:BCP&BK) ... Lloyd Christmas
Mask, The (1994) (GGN:C / MTVN:BCP) ... Stanley Ipkiss/The Mask
Ace Ventura: Pet Detective (1994) ... Ace Ventura
In Living Color (1990-1993) TV Series ... Skit Characters
hé?? en de mini-meet dan???quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
Ik hoef morgen niet te werken, dus ga ik de hele dag leren en zo, en zondag ook..
Bedoel je Jack Johnson of zo??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Die Jack Jones he... die is best wel okay.
Dat klopt, maar ik vond het toch teveel het 'familie-komedie' filmpje. Voor het hele gezin, gezellig met kerstavond op de bank.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:58 schreef timbob het volgende:
Liar liar was wel grappig met "i had better"![]()
!!!
en..
IT WAS MEEE!!!!
Oooh jah, Leidse plein toch? En als ik verblind wordt door een schoonheid, dan was jij datquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, een beetje respect voor de persoon die weer leven in de brouwerij heeft gebracht!
Dankzij mij is Orgi weg hoor... volgens mij dan
Jack Johnson is echt onbeschrijfelijk goed!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
Bedoel je Jack Johnson of zo??
Ik wil zijn album luisteren jah, lijkt me best wel goed
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
sorry buup, werd ff afgeleid.... alsjeblieft:
[afbeelding]
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:00 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vond het toch teveel het 'familie-komedie' filmpje. Voor het hele gezin, gezellig met kerstavond op de bank.
ik moet morgenochtend naar de oogarts/opticien... grote kans dat ik met m'n bril op zit....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
Oooh jah, Leidse plein toch? En als ik verblind wordt door een schoonheid, dan was jij dat
Nee joh...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, een beetje respect voor de persoon die weer leven in de brouwerij heeft gebracht!
Dankzij mij is Orgi weg hoor... volgens mij dan
ESotSMquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Jim Carrey moet meer serieuze films maken
Eternal Sunshine![]()
The Majestic![]()
Man On The Moon![]()
The Truman Show![]()
Woon jij ook vlakbij Amsterdam?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet morgenochtend naar de oogarts/opticien... grote kans dat ik met m'n bril op zit....
less charming
maar als je niet hoeft te werken kunnen we 's middags meeten
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Die ja.
Luister nu Sitting, waiting, wishing..
Gewoonweg geniaal!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Die ja.
Luister nu Sitting, waiting, wishing..
in 'n landje als Nederland kun je toch nooit ergens ver vandaan wonen?!quote:
Ik woon vlakblij Alkmaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
in 'n landje als Nederland kun je toch nooit ergens ver vandaan wonen?!
bovendien, * auto heeft.......
mja ik vroeg laatst nog naar stand van zaken maar heb je denk overheen gelezen....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:05 schreef bar_rel het volgende:
Het gaat trouwens helemaal niet goed met paps en mams
Red! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:05 schreef Skaai het volgende:
* redhead meldt
Oke oranje dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:06 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Red! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Het gaat wel..laatst is de stress er een beetje allemaal uitgegaan want toen moest ik huilenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik vroeg laatst nog naar stand van zaken maar heb je denk overheen gelezen....
belangrijkere vraag is uiteraard nog: hoe gaat het met jou??
En ik luister nu trouwens naar jouw Tori.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |