goede koopquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:12 schreef psychosucker het volgende:
Heb vandaag mijn D70 binnengekregen; gisteren besteld bij digicamshop.nl voor 869 Euro ( +5 Euro rembours)![]()
Wat jij wil is de Lumiquest !quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef miekd het volgende:
Een diffuser noem ik inderdaad een accesoire dat een must is. Daarnaast heb ik zitten lezen en zag ik dingen over gelfilters? Sowieso wil ik dan iets hebben om de harde witte kleur van de flitser te verzachten, dus ik dacht dat deze gelfilters daarvoor te gebruiken zijn?
Zijn er verschillen in merken en kwaliteit hierbij?
Ik gaat eens even het internet afstruimen naar informatie over dit dingetje !quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:53 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Wat jij wil is de Lumiquest !
[afbeelding]
Er zijn goud en zilverkleurige plaatjes om het licht te kleuren.
doe je het wel safe dan ...quote:Op zondag 3 juli 2005 01:10 schreef bluebit het volgende:
whoehoe, raad eens wat vanavond naast me in bed ligt?
ze heet D70s.
ik laat het lenskapje er uiteraard op zitten, duh.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:15 schreef Re het volgende:
[..]
doe je het wel safe dan ...
voorlopig droom ik alleen nog maar even over de D2x
Of gewoon downloaden:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:59 schreef CompuMess het volgende:
Als je je mailadres ff achterlaat op m'n website, zal ik maandag ff een NL PDF versie voor je klaar zetten...
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef Mr_Parker het volgende:
Ik merk dat velen hier toch net wat te laat waren met hun aankoop van de D70 kit met de 2 lenzen.
Toen de mediamarkt die btw actie had, deed hun zuster maatschapij Marko gezellig mee. Zij hadden destijds wel de Nikon D70, en in combi met de 2 lenzen en een (wellis waar kleine 256mb) cf kaart was dit incl.Ik wil het niet weten! Ik wil het niet weten! Ik wil het niet weten! Ik wil het niet weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Firmware update, en ik ben sinds dien super blij.
Deze camera vond ik persoonlijk veel fijner in de hand liggen dan de Eos 350D, mede vandaar mijn keuze.
Ik heb gister ¤866 uitgegeven aan de D70 kit met 18-70.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |