en in kwaliteit is de 28-80 ook een stuk minder dan bij de 18-70.quote:Op donderdag 17 november 2005 07:32 schreef Mauro het volgende:
Inclusief alle Nederlandse garantievo0rwaarden.
Exclusief CF uiteraard. Maar dan wel weer met de 17-70 kitlens. Die 28-80 die je ook wel eens ziet in een kit, die heb ik al voor mijn f60 en f65.
tja, dat prijs verschil zit echt in 't objectief dat je er bij krijgt...quote:Op donderdag 17 november 2005 07:37 schreef Mauro het volgende:
Bij de Dixons is de 28-80 kit overigens ¤ 899,-
't is o.a. de groothoek.quote:Op donderdag 17 november 2005 07:41 schreef Mauro het volgende:
Daar wil ik best voor betalen..
Al is het alleen maar voor de groothoek die je d'rbij krijgt. Met de 28 lens is de groothoek verdwenen.
De CF kaart is ook wel handig en misschien en tas?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:08 schreef tizzit het volgende:
tss, stom dat ik die BTW opmerking niet gezien heb. Moet ook nog ff sparen trouwens. Probeer mijn ligfiets al te verkopen maar dat wil nog niet echt vlotten. En ik wil ook wel echt die kit met 18-70 lens. Zijn er nog andere aanraders voor de eerste aanschaf? Ik begreep dat een uv filter eigenlijk onontkoombaar was (beschermt meteen ook de lens) Zijn er nog andere "must haves"?
Deze lens is best wel bagger.quote:Op donderdag 17 november 2005 07:37 schreef Mauro het volgende:
Bij de Dixons is de 28-80 kit overigens ¤ 899,-
Dat valt best wel mee. Maar als je hem vergelijkt met de 17-70 ED, ja, dan is hij best wel bagger.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef Robertje het volgende:
Deze lens is best wel bagger.
Samen met een UV filter heb je dan wel de meest elemaintare dingen. Je kan dan iig lekker aan de slag. Voor op de langere termijn kan je dan nog denken aan een extra accu, polarisatiefilter, statief, externe flitser, lenzen, afstandsbediening. En natuurlijk een hutkoffer om dat alles in mee te slepenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
De CF kaart is ook wel handig en misschien en tas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |