Jammer dat we nog zo weinig van hem hebben gezien, nu moeten we lang wachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij de acteerkwaliteiten van mister Woods zet ik nog even m'n vraagtekens.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik geef de cliff een voldoende, maar hij haalde het bij lange na niet bij die van vorig jaar. Bij die van vorig jaar zat ik meer op het puntje van m'n stoel en dat had ik vandaag niet. Het ongeluk was net iets te geforceerd allemaal, maar vanwege de aanstaande dood (ja, ik denk i.t.t. Babette dat Yasmin wel dood gaat:) zal ik daar niet verder over zeuren... en 'The Winner Takes It All' () was hopelijk een voorbode. Nick gaat Sanders Inc. alleen runnen.
![]()
De mooiste momenten:De scène waarin Guus besefte dat hij Arnie en Dennis omgewisseld had. (ook al wisten we dat al weken van tevoren;) De scène waarin Jack Woods het artikel over Frits en Dian tevoorschijn toverde op z'n laptop. Dian is op weg naar Meerdijk. ![]()
Het lijkt erop dat na Dennis en Laura ook Sjors en Jack een incestverhaallijntje krijgen. Bij de acteerkwaliteiten van mister Woods zet ik nog even m'n vraagtekens.
Ik ook, zat helemaal op het puntje van mijn bed.. Wat gaat ie doen, wat gaat er gebeuren.. DIANquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:29 schreef Frey het volgende:
Maar je hebt wel gelijk, de brand blijft beter. De beste naar mijn mening
Het opvallende bij de brand was, dat de ontknoping nog beter was dan de cliffhanger zelf. Iets wat je niet vaak ziet bij GTST.quote:
maar... maar... ik weet het zeker hoor......... ze gaat naar Isabellaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
ja, ik denk i.t.t. Babette dat Yasmin wel dood gaat
leuk was datquote:en 'The Winner Takes It All' () was hopelijk een voorbode.
't is dat ie op Casper van Bohemen lijkt....quote:Bij de acteerkwaliteiten van mister Woods zet ik nog even m'n vraagtekens.
In GTST werken ze vaak met zulke tekens.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:31 schreef JohnDDD het volgende:
Maar waarom zou Jack een artikel over Frits en Dian op zijn laptop hebben staan dat gaat over iets wat voor jullie nog moet gebeuren? Of was Dian al met Frits getrouwd? En wat heeft dat artikel dan nog te betekenen?
Stel je voor dat ineens die eerste Dian binnen komt wandelen, dat zou een domper zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:32 schreef BVO het volgende:
Het is toch wel Chris Jolles die Dian gaat doen he? Anderen moeten gewoon met hun poten van het personage afblijven..
Het leuke bij de brand was:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Het opvallende bij de brand was, dat de ontknoping nog beter was dan de cliffhanger zelf. Iets wat je niet vaak ziet bij GTST.
dat denk ik niet, vanwaar die zwijmelende blik in De Koning, en ze hoorde Bing ook niet meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
ik had niet de indruk dat Sjors zo verliefd op die gozer is, maar eerder verward
alsof ze iets in hem herkende [duh, haar pa, maar dat kwartje valt bij haar pas in aug/sep]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de Wie-heeft-Pascalle-vermoord spannender dan beide cliffs.
Nick moet niet in een spijkerbroek rondlopen, staat hem echt nietquote:
Neehee... je was gewoon blij dat Paskwal dood was.. dat is heel iets andersquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:35 schreef Svensational het volgende:
Ik vond de Wie-heeft-Pascalle-vermoord spannender dan beide cliffs.
Ja, de hele cast op zijn bestquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het leuke bij de brand was:
A. Je wist ECHT niet wie er dood ging en wie de serie ging verlaten
B. Ludo en Janine samen vechtend om Nina en als dat geld versnipperd was gewoon SUPER
C. Benjamin en Dennis die samen echt een SUPER scene hadden
D. Robin![]()
zoiezo is dat hele ettertjesgedrag van em heel vermakelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nick moet niet in een spijkerbroek rondlopen, staat hem echt niet
Je kon echt zien dat ie superklein is
Maar dat zingen was buitengewoon GEWELDIG
E. Charlie die verlamd was [niet zo handig bij brand] ;')quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
Het leuke bij de brand was:
A. Je wist ECHT niet wie er dood ging en wie de serie ging verlaten
B. Ludo en Janine samen vechtend om Nina en als dat geld versnipperd was gewoon SUPER
C. Benjamin en Dennis die samen echt een SUPER scene hadden
D. Robin![]()
Ja maar dat was pas bij de ontknopingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, de hele cast op zijn best
En je zat elke seconde op het puntje van je bed (Ja ik ook). Bij de vlammen die uit scala kwamen, of die brok die op Barbara viel kreeg ik het even benauwd. Maar HET moment dat ik het echt niet meer uithield was toen Benjamin naar de kelder ging.
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neehee... je was gewoon blij dat Paskwal dood was.. dat is heel iets anders
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
die cliff had ook het mooiste resultaat: Benjamin eruit![]()
Mén nog nooit zo gelachen bij GTST toen hij zo gek ging doen met Stefano en onder de tafel gaan zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef janimie het volgende:
[..]
zoiezo is dat hele ettertjesgedrag van em heel vermakelijk![]()
Ja dat was ook superquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee.. Het discussiëren hier over wie het nou was, was erg leuk.
.
Dizerquote:
Je en dat bedoel ik ook. Die was nog VEEL beter dan de cliffhanger zelf. Ik vond dat de spannendste aflevering uit de geschiedenis van GTST en ik zat 20 minuten lang te trillen man!quote:
welke dvdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Je en dat bedoel ik ook. Die was nog VEEL beter dan de cliffhanger zelf. Ik vond dat de spannendste aflevering uit de geschiedenis van GTST en ik zat 20 minuten lang te trillen man!
Zelfs als ik het nu allemaal terugzie op de DVD, tril ik nog![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dizer
Heb je hem naar mijn stage emailadres gestuurd? ( niet hier het adres posten hoor)
Want daar zit ik niet nu he
Staat op de dvd van GTST deel 2 de hele cliff aflevering + ontknopingquote:
Nee dus je zult hem opnieuw moeten sturen naar me eigen emailadresquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Jah naar je stage inderdaad, alleen kan je daar niet bij vanuit thuis?? Ikke wel
hihi toen ging ik ook spontaan weer kijken ja....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
Mén nog nooit zo gelachen bij GTST toen hij zo gek ging doen met Stefano en onder de tafel gaan zitten
Weten we nog nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:44 schreef DaMart het volgende:
Komt Dian eigenlijk terug voor een vaste rol of alleen tijdelijk?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi toen ging ik ook spontaan weer kijken ja....
Rosa en d'r maffiavriendjes.....
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mén nog nooit zo gelachen bij GTST toen hij zo gek ging doen met Stefano en onder de tafel gaan zitten
Ik heb in SC terug geantwoordquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee dus je zult hem opnieuw moeten sturen naar me eigen emailadresOf tot maandagmiddag wachten
Zoals ik in het vorige topic in de OP al zei, Nick is netals Isabella, geen moment van vervelingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:46 schreef janimie het volgende:
[..]
jaaa die scene was goed ...
ik kwam niet meer bij van het lachen! echt een leuke acteur die Nick
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen van dit seizoen nog op dvd.![]()
Ik werk in Alphen aan den Rijn...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:49 schreef janimie het volgende:
Afgelopen donderdag maakte GTST opnames in Alphen aan den Rijn. Op de begraafplaats! 28 September wordt het uitgezonden.
Tis waarschijnlijk de begrafenis van YYasmin.
Whehe, Orginialquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je misschien een leuke avvie of zo van Nick die gek doet onder de tafel of zo
Als het te veel werk is dan hoeft het niet hoor.. Of anders van dat Nick net geraakt wordt en neer klapt en dat je de auto ziet verdrinken...
Neeh.. is te veel werk.. laat maar joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |