quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
die cliff had ook het mooiste resultaat: Benjamin eruit![]()
Mén nog nooit zo gelachen bij GTST toen hij zo gek ging doen met Stefano en onder de tafel gaan zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:37 schreef janimie het volgende:
[..]
zoiezo is dat hele ettertjesgedrag van em heel vermakelijk![]()
Ja dat was ook superquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee.. Het discussiëren hier over wie het nou was, was erg leuk.
.
Dizerquote:
Je en dat bedoel ik ook. Die was nog VEEL beter dan de cliffhanger zelf. Ik vond dat de spannendste aflevering uit de geschiedenis van GTST en ik zat 20 minuten lang te trillen man!quote:
welke dvdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Je en dat bedoel ik ook. Die was nog VEEL beter dan de cliffhanger zelf. Ik vond dat de spannendste aflevering uit de geschiedenis van GTST en ik zat 20 minuten lang te trillen man!
Zelfs als ik het nu allemaal terugzie op de DVD, tril ik nog![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dizer
Heb je hem naar mijn stage emailadres gestuurd? ( niet hier het adres posten hoor)
Want daar zit ik niet nu he
Staat op de dvd van GTST deel 2 de hele cliff aflevering + ontknopingquote:
Nee dus je zult hem opnieuw moeten sturen naar me eigen emailadresquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Jah naar je stage inderdaad, alleen kan je daar niet bij vanuit thuis?? Ikke wel
hihi toen ging ik ook spontaan weer kijken ja....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
Mén nog nooit zo gelachen bij GTST toen hij zo gek ging doen met Stefano en onder de tafel gaan zitten
Weten we nog nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:44 schreef DaMart het volgende:
Komt Dian eigenlijk terug voor een vaste rol of alleen tijdelijk?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi toen ging ik ook spontaan weer kijken ja....
Rosa en d'r maffiavriendjes.....
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mén nog nooit zo gelachen bij GTST toen hij zo gek ging doen met Stefano en onder de tafel gaan zitten
Ik heb in SC terug geantwoordquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee dus je zult hem opnieuw moeten sturen naar me eigen emailadresOf tot maandagmiddag wachten
Zoals ik in het vorige topic in de OP al zei, Nick is netals Isabella, geen moment van vervelingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:46 schreef janimie het volgende:
[..]
jaaa die scene was goed ...
ik kwam niet meer bij van het lachen! echt een leuke acteur die Nick
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen van dit seizoen nog op dvd.![]()
Ik werk in Alphen aan den Rijn...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:49 schreef janimie het volgende:
Afgelopen donderdag maakte GTST opnames in Alphen aan den Rijn. Op de begraafplaats! 28 September wordt het uitgezonden.
Tis waarschijnlijk de begrafenis van YYasmin.
Whehe, Orginialquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je misschien een leuke avvie of zo van Nick die gek doet onder de tafel of zo
Als het te veel werk is dan hoeft het niet hoor.. Of anders van dat Nick net geraakt wordt en neer klapt en dat je de auto ziet verdrinken...
Neeh.. is te veel werk.. laat maar joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |