Ghehe, inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:17 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind de username van de topicstarter wel passen bij het onderwerp.
Dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:17 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind de username van de topicstarter wel passen bij het onderwerp.
Haha inderdaad. Hij zou ook zo mee kunnen in spelen in Thomas en Senior.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:13 schreef static het volgende:
Ik vind hem net een nozem uit de jaren zeventig. Ik mis alleen deze nog:
[afbeelding]
Waarschijnlijk kunnen we nog flink wat jaren van deze jonge Brandsteder "genieten" net als van zijn vaderquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:57 schreef Drimzef het volgende:
Daar is hij weer op SBS6
Dit is erg.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:45 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen we nog flink wat jaren van deze jonge Brandsteder "genieten" net als van zijn vader.
Nee, komt door de inteelt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:21 schreef zijle het volgende:
Heeft ie een pruik op?
Hopelijk heeft die ook zo'n bulderende schaterlachquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:45 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen we nog flink wat jaren van deze jonge Brandsteder "genieten" net als van zijn vader.
ik vind die griet erger! (vind hem nou niet zo 'erg'.. wel hoog nutella-jong gehalte)quote:
inderdaad. wat zou dat geworden zijn!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:50 schreef Drimzef het volgende:
[..]
Dit is erg.
Maar ik ben allang blij dat Ron destijds geen kinderen heeft gemaakt met Patty Brard![]()
quote:Ricks tv-carrière begint toevallig.
Geloof je et zelf ?quote:Mijn vader heeft me in elk geval niet aan deze tv-baan geholpen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |