Ik kijk nu. Geen slechte pot sinds ik kijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nu zijn ze helemaal wakker geworden (aan het gefluit te horen toch) Germinal Beerschot scoorde net de 1-1
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Eens kijken hoe Cavens het doet, veel slechter als bij Twente kan het niet.
Hij speelde nochtans niet onaardig, stond alleen wat teveel op een eilandje voorin ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
En Cavens eruit met een blessure, lang heb ik die niet kunnen zien.
Ik zal maar niet vertellen wat de naam Verbiest in België vertegenwoordigt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even off-topic, worden de scheidsrechters dit seizoen weer geruild?
Die Verbiest is geen slechte.
Volgens google veel, dus vertel maar Tongquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen wat de naam Verbiest in België vertegenwoordigt.
Nee nee nee,er zitten te weinig mensen hier blijkbaar die het niveau van de Belgische scheidsrechters kennen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Laat ik het kort houden: Als jullie onze scheidsrechters (waaronder absoluut Verbiest) willen, dan sturen we ze graag met een strikje errond kosteloos naar jullie op hoor ...
Bij Verbiest moet ik al meteen vragen : "welke doofpot?" , want bij welke affaire was die destijds niet betrokken geweest ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
Joost vertel eens over jullie ex-minister Verbiest en de doofpot
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij Verbiest moet ik al meteen vragen : "welke doofpot?" , want bij welke affaire was die destijds niet betrokken geweest ...![]()
Tis toch waar ? De vent was niet alleen een sjoemelaar, een dronkaard en een fraudeur (maar dat zijn veel Belgen) , maar ook nog eens corrupt en een moordenaar, ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |