op z'n Fransquote:Op zondag 17 juli 2005 23:12 schreef Erasmusch het volgende:
ff voor een weddenschap, hoe spreek je Jupiler uit?
Voor zover ik weet valt dat wel mee. De huurlingen zijn weg (Junior), Datti is naar AA Gent, La Placa en Suray naar Allianssi en Schaessens naar Rupel-Boom.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Is Bergen eigenlijk leeggelopen?
Zjupielir , en zo spreken ook Vlamingen het uitquote:Op zondag 17 juli 2005 23:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
zjupilee? zo spreken Vlamingen het ook uit?
Ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
zjupilee? zo spreken Vlamingen het ook uit?
Maar niet met de eee op het einde, iedereen zegt "ir" (zowel in Vlaanderen als Wallonie)quote:
Nee ok, ik doelde op het begin, de J.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar niet met de eee op het einde, iedereen zegt "ir" (zowel in Vlaanderen als Wallonie)
quote:Hekken Achter de Kazerne verdwijnen
Traditie getrouw hield KV Mechelen gisteren zijn eerste persconferentie van het seizoen. Hier werd meegedeeld wat de plannen en de vooruitzichten van Malinwa zijn voor het komende seizoen.
Voorzitter Timmermans was het eerst aan het woord, hij liet duidelijk merken dat de aankoop het stadion een topprioriteit is. Voor 10 augustus wil het bestuur van KVM een afspraak maken met vereffenaar Dubare.
Een andere zaak is het in orde brengen van het stadion, hier is men momenteel bezig met onderhoudswerken aan het beton. Maar er is meer, de komende weken zullen ook de hekken aan de zijde van het thuispubliek verdwijnen. De palen blijven echter staan zodat de situatie omkeerbaar is, in oktober is er een eerste evaluatie en daar kan beslist worden eventueel ook de palen weg te halen. Timmermans was duidelijk over wie het toch waagt op het veld te komen: “Supporters die het veld betreden zullen zware straffen opgelegd krijgen vanuit KVM, ze krijgen een boete van ¤ 2500 en twee jaar stadionverbod.”
Aan zijn rechterzijde zat Fi Vanhoof en André Wetzel, met andere woorden de sportieve cel van Malinwa. Vanhoof is zeer tevreden met de versterkingen die KV Mechelen heeft binnengehaald en ziet geen probleem om mee te draaien in de tweede nationale. “Buiten nog één spits zijn we er klaar voor, deze spits zouden we nog moeten verkrijgen via de samenwerking met Feyenoord.” (Asjel Kujovic komt maandag naar Mechelen)
De trainer legde de ambities uit: “Zoals ik daarnet reeds aan de supporters heb verteld gaan we voor een plaats bij de eerste zes uit het klassement. Persoonlijk ken ik de Belgische tweede klasse niet goed, maar met Fi Vanhoof en Kanacki naast mij zou dat geen probleem mogen vormen. Op dit moment is het moeilijk te zeggen hoe we juist gaan presteren, binnen twee maanden kan ik u daar een duidelijker antwoord op geven,” aldus André Wetzel.
Verder werd een nog even over de samenwerking met Feyenoord en de Engelsen gesproken. Johan Timmermans beschreef het alsvolgt: “Uit elke samenwerking kan je leren en dat hebben we ook gedaan. Bij de Engelsen was er één groot probleem, de opvolging ter plaatse. Indien er contact moest zijn was dit steeds telefonisch bij Feyenoord ligt dat anders, zij hebben een contactpersoon ter plaatse in naam van de trainer. De breuk met de Engelsen kwam er na de trainerswissel vorig jaar, KVM koos toen voor Kanacki en niet voor hun alternatief. Nadien hebben we niets meer van hen vernomen, zelfs geen proficiat met het behalen van de titel.”
Bron: Voetbalkrant
Hier toch niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar niet met de eee op het einde, iedereen zegt "ir" (zowel in Vlaanderen als Wallonie)
Zo inderdaad, ja. Ik heb het nog nooit met -ir vanachter gehoord.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:39 schreef jinmu het volgende:
zjupilèr it is :p
Is het niet de ploeg met de minste transfers? Ongezienquote:Op zondag 24 juli 2005 18:52 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed mensen,ik heb vertrouwen in komend seizoen met Standard![]()
Dat zou eens heel goed kunnen iddquote:Op zondag 24 juli 2005 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is het niet de ploeg met de minste transfers? Ongezien.
Welkom trouwens!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef jinmu het volgende:
Wij (cercletje) zullen dit seizoen verbazen met puik voetbal.![]()
Ploeg van vorig seizoen grotendeels behouden (op Vlahos na) en met de komst van enkele spelers die al hun waarde bewezen hebben moeten we een mooi seizoen tegemoet kunnen gaan, met op het einde van de rit misschien een 8e plaats?
Alleen in de verdediging zit het nog niet echt snor:
***********Franky Kroaat************
Svet********DeWulf*******Viane********Vanmol
Keeper is ok, svet staat vet te verdedigen, maar de 2 CV's zijn traag, en Van Mol is nog trager.
Dus een bijkomende verdediger is geen overbodige luxe dunkt me
De bedoeling is zelfs om vooral de andere ploegen op die zondagavonden live te brengen ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet alleen wedstrijden van Brugge en Anderlecht, maar dus ook van andere clubs.
Bij standard hebben ze Phillipe Leonard op links zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Wie loopt er momenteel op linksback?
En wat gebeurt er met Almani Moreira da Silva, die terugkeert na zijn verhuur aan HSV?
quote:CEULEMANS KAN EEN EERSTE PRIJS PAKKEN
Vanvond staan de landskampioen (Club Brugge) en de bekerwinnaar (Germ. Beerschot) tegenover elkaar in de Supercup.
Maar die beker slaat nog altijd niet aan. Vrijdag waren er amper 2.000 tickets de deur uit waardoor enkele vleugels in het Jan Breydelstadion gewoon dicht blijven. Club aast op een vierde triomf, Germ.Beerschot wil tonen dat het toch niet verzwakt uit de zomer is gekomen.
Club-trainer Jan Ceulemans streeft er naar zijn eerste prijs te pakken, GBA-coach Marc Brys erkent "dat de chemie er nog helemaal niet is".
Als je de camera's op de andere kant zet zit je recht met de ondergaande zon in je beeld , dus zo dom is dat nu ook weer niet ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
En dan zijn ze ook zo slim de lege tribunes tegenover de camera's te zetten. Het blijven Belgen.
Er aan gedacht om de toeschouwers te verplaatsen ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je de camera's op de andere kant zet zit je recht met de ondergaande zon in je beeld , dus zo dom is dat nu ook weer niet ...![]()
Aan de andere kant zijn er volgens mij zelfs ook gewoon geen voorzieningen om een camera te plaatsen.
Ook niet logisch, de loges, pubs , eretribunes , parkeervoorzieningen , ... zijn aan die kant. Bij een match van stadsgenoot Cercle zit men ook altijd enkel in die hoofdtribune en achter de goal.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er aan gedacht om de toeschouwers te verplaatsen ?
Uiteraard, maar jah, de bobo's van de bond (die trouwens ook grotendeels de bobo's van Club en Anderlecht zijn) hebben nu eenmaal beslist dat de landskampioen (henzelf dus) die match thuis mag spelen. Wellicht had men dit beter bij GB gespeeld ofzo , maar ja ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:32 schreef tong80 het volgende:
Ok, dan had het in een ander kleiner stadion gehouden moeten worden.
Belgie is dan ook geen voetballand, maar een wielerland.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Genant Joost, is het juiste woord, een voetballand onwaardig.
Het interesseert niemand die supercup, en niemand wil zich voor die supercup interesseren ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Genant Joost, is het juiste woord, een voetballand onwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |