abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2005 @ 14:04:07 #26
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28272199
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hopelijk komen er deze zomer weer verhalen zoals dat Visé/Virton-verhaal. Schijnbaar is het in Oostende nu ook heel erg aan het rommelen. Okon zou hebben bijgetekend, maar nu weer niet. Heel vaag allemaal.
Wat is het een België soms toch een heerlijk zooitje ongeregeld. Wel leuk als buitenstaander.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 27 juni 2005 @ 14:35:45 #27
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_28273122
Tja, Okon had beloofd bij te tekenen als het bestuur voor een competitieve ploeg zou zorgen in tweede klasse. Okon vindt nu dat het bestuur dat niet genoeg doet (en heeft gelijk ook) en vertrekt richting Cyprus.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:16:12 #28
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28531330
Dit weekend een dvd gekregen van de UEFA cup finale 88, Ajax 0-1 KV Mechelen (rood voor Blind, goal van Piet den Boer).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28532953
Hier nog enige gedachten over de mogelijke transfer van Onyewu van Standard naar Anderlecht? Lijkt mij een fikse aderlating voor Standard. Ze hebben toch een fiks budget daar en roepen al jaren dat ze bij de top (willen) horen. Moet je dan dat soor spelers juist niet behouden? (Of hebben we hier te maken met een Feyenoordcomplex?)
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:05:49 #30
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28533692
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef Peregrijn het volgende:
Hier nog enige gedachten over de mogelijke transfer van Onyewu van Standard naar Anderlecht? Lijkt mij een fikse aderlating voor Standard. Ze hebben toch een fiks budget daar en roepen al jaren dat ze bij de top (willen) horen. Moet je dan dat soor spelers juist niet behouden? (Of hebben we hier te maken met een Feyenoordcomplex?)
Ik zou het een zeer domme stap vinden van Standard om hem te verkopen.

Hij is afgelopen jaar 1 van de revelaties geweest in JL en samen met Conceicao de pilaar van Standard.
Als je hem verkoopt doe je een stap terug en dat heeft Standard de laatste jaren al te vaak gedaan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28533829
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik zou het een zeer domme stap vinden van Standard om hem te verkopen.

Hij is afgelopen jaar 1 van de revelaties geweest in JL en samen met Conceicao de pilaar van Standard.
Als je hem verkoopt doe je een stap terug en dat heeft Standard de laatste jaren al te vaak gedaan.
Ik vind het in ieder geval vreemd als je de ambities hoort, zoals ze steeds door Preudhomme en co worden uitgesproken. Dan zou je verwachten dat ze eerder Baseggio aan gaan trekken zonder spelers richting Anderlecht te laten gaan dan een overgang van Onyewu.
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:12:08 #32
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28533966
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:08 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Ik vind het in ieder geval vreemd als je de ambities hoort, zoals ze steeds door Preudhomme en co worden uitgesproken. Dan zou je verwachten dat ze eerder Baseggio aan gaan trekken zonder spelers richting Anderlecht te laten gaan dan een overgang van Onyewu.
Precies,af en toe lijkt het wel alsof Standard alleen op papier amibities heeft

Als er echt een prijskaartje van 3 miljoen aan hangt doet Anderlecht er verstandig aan om hem te kopen denk ik,hij heeft nog zoveel potenite.

Of je nu zo blij moet zijn met Baseggio vraag ik me ook af,zo geweldig vind ik hem niet maar volgens de BRT text zal ie toch naar Italie gaan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28534322
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Precies,af en toe lijkt het wel alsof Standard alleen op papier amibities heeft

Als er echt een prijskaartje van 3 miljoen aan hangt doet Anderlecht er verstandig aan om hem te kopen denk ik,hij heeft nog zoveel potenite.

Of je nu zo blij moet zijn met Baseggio vraag ik me ook af,zo geweldig vind ik hem niet maar volgens de BRT text zal ie toch naar Italie gaan.
Baseggio lijkt mij ook niet meer de speler die hij was. Wanneer je jarenlang loopt te ouwehoeren over interesse uit Italië (Torino, Palermo, Fiorentina) en je hebt de transfer nog steeds niet gemaakt dan loopt er ook iets niet goed naar mijn idee.

Maar DG heb jij nog bepaalde posities in je hoofd die beter ingevuld moeten worden bij Standard? Ben zelf geen uitgesproken fan van een bepaald team in België, maar volg wel de competitie. Voornamelijk via teletekst, internet en Europees voetbal, dus ik heb nu niet echt een beeld van de daadwerkelijke sterkte van teams qua spel. Of technisch vaardige spelers.
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:44:22 #34
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_28554975
Onyewu tekende vandaag bij tot 2007 bij Standard.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:44:47 #35
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_28554993
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:22 schreef Peregrijn het volgende:

Maar DG heb jij nog bepaalde posities in je hoofd die beter ingevuld moeten worden bij Standard?
De trainer ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:47:53 #36
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28555088
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De trainer ...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:50:20 #37
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28555179
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 00:22 schreef Peregrijn het volgende:

Maar DG heb jij nog bepaalde posities in je hoofd die beter ingevuld moeten worden bij Standard? Ben zelf geen uitgesproken fan van een bepaald team in België, maar volg wel de competitie. Voornamelijk via teletekst, internet en Europees voetbal, dus ik heb nu niet echt een beeld van de daadwerkelijke sterkte van teams qua spel. Of technisch vaardige spelers.
Het kan altijd beter maar voor de linksback positie mag er wel een fatsoenlijke speler komen naar mijn mening en de trainer idd.
Ik had graag een trainer gezien met een beetje inzicht,of althans,meer dan D'Onfrio,al is dat niet zo heel erg moeilijk.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28560490
Wie loopt er momenteel op linksback?

En wat gebeurt er met Almani Moreira da Silva, die terugkeert na zijn verhuur aan HSV?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28560868
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Onyewu tekende vandaag bij tot 2007 bij Standard.
Betekent dan dat hij blijft of willen ze z'n transfersom opkrikken hierdoor?
That's all folks!
  zondag 10 juli 2005 @ 14:52:33 #40
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28681329
quote:
Dan toch zomerse derby in Mechelen

Uiteindelijk zou er dan toch een zomerse derby komen in de Dijlestad, weliswaar niet tussen KV Mechelen en RC Mechelen. Maar tussen KVM en Sporting Mechelen, beide teams werken reeds geruime tijd samen en willen dit eens in de verf zetten.

Er komt dan toch een zomerse derby in Mechelen, eerder vorige maand werd wegens veiligheidsoverwegingen de oefenderby tussen KVM en RCM afgelast. Maar niet getreurd er is een vervanging gevonden. Op 18 augustus 2005 speelt KVM2 op het veld van Sporting Mechelen alsnog een derby. Beide ploegen werken reeds geruime tijd samen en willen dit op deze manier extra in de verf zetten.

De vraag die nu nog velen bezig houd is: “Kan Sporting de titel ‘Ploeg van’t stad’ overnemen van KV?”

Bron: Voetbalkrant.com
Planning:
-
pi_28689144
Het tweede van KV Mechelen dus? In welke klasse speelt Sporting?
  zondag 10 juli 2005 @ 20:19:37 #42
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28689324
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:13 schreef Yeahinho het volgende:
Het tweede van KV Mechelen dus? In welke klasse speelt Sporting?
3de Provinciele B Antwerpen
Planning:
-
pi_28703280
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hopelijk komen er deze zomer weer verhalen zoals dat Visé/Virton-verhaal. Schijnbaar is het in Oostende nu ook heel erg aan het rommelen. Okon zou hebben bijgetekend, maar nu weer niet. Heel vaag allemaal.
Okon zou ook hebben getekend op Cyprus. Daar kan hij veel meer verdienen natuurlijk. Oostende gaat ver terugvallen. Okon weg, Santalab weg, De Wilde weg en ook Nijs weg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28704289
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Okon zou ook hebben getekend op Cyprus. Daar kan hij veel meer verdienen natuurlijk. Oostende gaat ver terugvallen. Okon weg, Santalab weg, De Wilde weg en ook Nijs weg.
Okon is een groot verlies. Ik heb veel respect dat ie toegeeft dat het voor het geld is. Al was de timing ietwat ongelukkig. Hij wilde ook een ploeg hebben die voor de titel meedeed, en dat was tot op heden nog niet het geval.
De Wilde en Nijs (ondanks zen goals) kan je bezwaarlijk grote verliezen noemen hoor. Santalab is veelbelovend, maar speelde ook maar de helft vd wedstrijden mee ...
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_28716777
Joly is er toch nog steeds?
pi_28835489
Joly is er nog steeds ja. KVO is (terecht) niet geneigd hem te laten gaan voor een appel en een ei. Joly wil nu perse in 1ste klasse spelen maar vergeet wel dat ie een contract tekende voor 1,5 seizoen ...
pi_28841119
Dan is er in ieder geval nog een klasse middenvelder.
pi_28852317
Wel een ongemotiveerde...

De Wilde, Nijs, Okon, Santalab en wellicht Joly weg. Dat gaat KVO wel merken. Ik zie ze niet promoveren komend seizoen.

Zulte-Waregem verloor in een oefenwedstrijd trouwens met 3-1 van Roeselare.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28890958
Ook Zoko, Habran, Djamba Shango, Marino en Griffiths zijn weg. De overblijvers zijn enkel Thieren (2de doelman van vorig jaar), Van den Berghe, Landuyt, Portier, Wallaeys en eventueel Joly.
pi_28893901
Zoko is naar AA Gent toch? Ik zag hem vandaag spelen, wat een prutser zeg. Oostende gaat het volgend seizoen gewoon heel lastig krijgen, zoals vrijwel elke degradant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')