Daar word je als toeschouwer toch gillend gek van.quote:Een nieuw record in het vrouwentennis. Tennister Maria Sharapova heeft namelijk een geluidsrecord gevestigd. De tennisster, bekend om haar gekreun tijdens de wedstrijd, heeft tijdens de tweede ronde van Wimbledon een schreeuw gegeven met een geluidsniveau van 101,2 decibel.
Hiermee liet zij Monica Seles ver achter zich. Zij kwam nooit verder dan 93 decibel. Ter vergelijking, een F16 op 600 meter hoogte veroorzaakt 95 decibel, een politiesirene gemiddeld zo'n 100 decibel.
Sharapova, de winnares van vorig jaar, bereikte behalve de hardste schreeuw ooit tijdens een tenniswedstrijd ook de derde ronde van het grastoernooi. Ze won eenvoudig in twee sets van Sesil Karatancheva uit Bulgarije.
Verder nog iets te melden of houd je het bij een smiley?quote:
Ha.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:40 schreef static het volgende:
[..]
Daar word je als toeschouwer toch gillend gek van.
verder kwam er niets in me op, ik was met stomheid geslagenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:42 schreef static het volgende:
[..]
Verder nog iets te melden of houd je het bij een smiley?
Een post met meer dan een smiley kan geen kwaad. Zou zomaar kunnen dat hij anders is verdwenen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Moet ik verder nog verantwoording afleggen soms ?![]()
Soms zeggen smilies meer dan 1000 woordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:45 schreef static het volgende:
[..]
Een post met meer dan een smiley kan geen kwaad. Zou zomaar kunnen dat hij anders is verdwenen.
die doen dat (bijna) nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:41 schreef Thetallguy het volgende:
Ben ik nu wel benieuwd naar het mannenrecord
Andreev kan er wel wat van hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
die doen dat (bijna) niet![]()
Die zusjes Williams kunnen er anders trouwens ook wat van.
de broertjes williams zul je bedoelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
die doen dat (bijna) niet![]()
Die zusjes Williams kunnen er anders trouwens ook wat van.
Zeur niet zo zeg. Ik haal zelden een post weg.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Maar ja dan is de waarheid voor je te hard, en dan gaan we maar weer verwijderen![]()
idd, inhouden!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:47 schreef Zapper het volgende:
Zulke wijfen moeten ze aan de haren van de baan afslepen, kutmokkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |