Wie is bill Goswick trouwens?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
It'll do.
Ik heb btw ook niks met BBQ'en.
Dat is wel zeker.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ergens in mijn jeugd is het misgegaan volgens mij... BBQ'en heb ik echt niets mee
Hoogstwaarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is die meneer die voor de auto staat..
Toevallig las ik vorige week in de wall street journal don't ask... dat DaimlerChrysler de enige Detroit Motor Company is dat markt aandeel wint in de VS, en dat werd toegeschreven aan het merk HEMI.... even ter verduidelijking: men koopt dus wel een DC product, met een HEMI motor, maar HEMI is HET koop argumentquote:
dat is toch al jaren zo?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
men koopt dus wel een DC product, met een HEMI motor, maar HEMI is HET koop argument[/sub]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is toch al jaren zo?
Je had toch ook de dodge chargers met hemi motoren?
quote:
Had ja.. maar ik heb het over nu, 2005...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is toch al jaren zo?
Je had toch ook de dodge chargers met hemi motoren?
Heeft ook weerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had ja.. maar ik heb het over nu, 2005...Men kiest voor DC ipv Ford, alleen vanwege de Hemi.....
Ik snap het maar ik bedoel dat dat nog niet veranderd is.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had ja.. maar ik heb het over nu, 2005...Men kiest voor DC ipv Ford, alleen vanwege de Hemi.....
euh..... say what?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik snap het maar ik bedoel dat dat nog niet veranderd is.
Dit soort retro dingen verkopen enorm goed. Iedereen die als kind is opgegroeid met auto's met HEMI motoren wil er zoeen als het ff kan
precies hetzelfde met tonka's. Als klein kind had je (ik wel iig) van die dikke autos en trucks van het merk tonka. Nu gaan ze er echte auto's van maken en reken maar dat het woord 'tonka' menig mannenhart overhaalt er een te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |