Goed idee voor als hij straks weer uit bed isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:30 schreef snoopy het volgende:
Als je geen badje hebt, even lekker onder de douche? Mijn zoontje vind het geweldig om de waterstraaltjes te drinken. Dat is dan gelijk een handige bijkomstigheid![]()
Of badderen in de gootsteen ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:36 schreef marchien het volgende:
[..]
Goed idee voor als hij straks weer uit bed is
Ik zou het zo doen, maar dan komt de mamma thuis en is het: "je heb WAT gedaan?"quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:48 schreef phileine het volgende:
Gewoon als een soort hoedje, ze leek net zo'n egyptenaartje uit Asterix.
Kan je mij het verschil uitleggen dan ? Waarom zou ze daar moeite mee hebben ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:44 schreef marchien het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen, maar dan komt de mamma thuis en is het: "je heb WAT gedaan?"![]()
wordt hem niet
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:50 schreef Xebrozius het volgende:
-=weg=-
Wij willen foto'squote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:48 schreef phileine het volgende:
Ik heb de eerste zomer van Isa steeds een natgemaakt spuugdoekje over haar hoofd gelegd. Daar knapte ze steeds erg van op. Gewoon als een soort hoedje, ze leek net zo'n egyptenaartje uit Asterix.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:30 schreef Troeta het volgende:
Kan je de moeder dan niet even opbellen of je de baby even in de gootsteen mag laten badderen?
Dit doe ik ook al bij Sanne onze dochter (4mnd)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:20 schreef marchien het volgende:
Hallo mensen
Ik zit hier als vaste oppas van een ukkie van een half jaar.
Maar... hij heeft het heel heet en is tot overmaat van ramp nog flink verkouden ook.
Hij drinkt sowieso al niet geweldig, maar met dit weer drinkt hij maximaal 100 cc per fles en dat is toch echt te weinig.
Wat doen jullie tegen oververhitting van baby's?
Ik heb al de volgende dingen gedaan:
- Alleen rompertje aan
- Proberen water te laten drinken (vindt hij niet zo heel lekker)
- Proberen dixap te laten drinken (idem)
- Fruithapje geven
- Even een koel washandje over zijn hoofd halen (vindt hij geweldig)
Iemand nog tips?
Wel een bijtring zonder vloeistof hoop ik??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:33 schreef Spekkiemonster het volgende:
een kouwe bijtring? Heb je die misschien in de koelkast liggen daar?
Heb dat ook met Noah geprobeerd, maar die is binnen no time weer lauw/warmquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:59 schreef Githa het volgende:
Jordy's lievelings speeltje met dit warme weer is plots de bijtring uit de koelkast gewordenen natuurlijk zijn zwembadje ...
]quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:49 schreef dutchie het volgende:
Lois of Karin, jij had toch een receptje om zelf ORS te maken?
want?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:02 schreef edje34 het volgende:
[..]
Wel een bijtring zonder vloeistof hoop ik??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |