Geef die jongen een fanta, geef die jongen een fantaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef Basp1 het volgende:
Ga eens wat alcohol drinken zed, je bent nog grappiger als je dronken bent.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:19 schreef zwaaibaai het volgende:
Wat een ontzettende mongool ben je..... Dat je zo over je moeder spreekt.... Ik had je benen gebroken.. In de lengte....
nee, gewoon een loserquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:41 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
zeker in me eentje zuipen zoals jij joh loser ben toch geen alcoholisht ofzo
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef ZepLeddelin het volgende:
[..]
ga huilen als je der zo belangrijkj vind sukkel
Jij bent nog niet zo lang op FOK hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:41 schreef Woldo het volgende:
Al is het een grapje en is het niet serieus, het blijft lomp.![]()
Als je hier humor inziet moet je jezelf toch eens laten nakijken.![]()
waar won je???quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:42 schreef rihago het volgende:
[..]
<--- om jou idd, van het lachen..
ik hoop dat je moeder je net zo belangrijk vind als jij haar...
dan wil ik wel eens zien wie er huilt...
Daaromquote:
En wat heeft dat ermee te maken.quote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:44 schreef ZepLeddelin het volgende:
ZEG DAN LOSER IK KEN MENSEN MET SCOOTERS DUS IK BEN ER ZOO
Ach, ach, tiswat hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:43 schreef Woldo het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken.Als je zo over je ouders spreek en nog wel op een topic ben je behoorlijk kansloos
![]()
Neem je dan ook je moeder mee?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:44 schreef ZepLeddelin het volgende:
Matige opmerking.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:44 schreef ZepLeddelin het volgende:
Mja kzie op je foto dat je zelf al behoorlijk op leeftijd bent. Dus je zal het wel gewend zijn dat je misluk opgevoede kinderen zo over je praten.quote:
En nu wordt het helemaal een leuk topicquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:46 schreef Woldo het volgende:
[..]
Mja kzie op je foto dat je zelf al behoorlijk op leeftijd bent. Dus je zal het wel gewend zijn dat je misluk opgevoede kinderen zo over je praten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |