Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:46 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben jaloers op de zuiderlingen
Thx Oom_Agent, voor hetzelfde geld valt hier een beetje regen en draait de wind.
M'n tuin...![]()
Ik ben vooral benieuwd naar de bliksem want die site met die gele puntjes ligt eruit (altijd als het enorm tekeer zal gaan!), blids.de vind ik niet duidelijk genoeg en met die boltek-dingen kan ik niet overweg...quote:
Exact... ..de lucht gaat flink afkoelen... en de grondwarmte is er nog...(= veel vertikale circulatie).quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:03 schreef Oom_Agent het volgende:
woehoe...leuk altijd dat nachtelijk windmaximum. Als de zon onder is, ploft het nog harder dan de tijdens de dagelijkse gang in de hitte.
zie deze link: http://www.vwkweb.nl/index.html?http://www.vwkweb.nl/weerinfo/weerinfo_onweerscomplexen.html
Was dat niet in juli 1991? Ik kan me vergissen, hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Exact... ..de lucht gaat flink afkoelen... en de grondwarmte is er nog...(= veel vertikale circulatie).
Doet me denken aan het omweer complex (ergens begin juni 1991) ..Zelden zo stevig omweer gezien (in Tilburg) met > 30 a 40 ontladingen per min. en dat uren lang. En in combinatie met laag hangende bewolking was het echt een spookachtig gezicht.
Nu mag het wel een keer komen... in het tijdperk waar de digitale camera's volop in gebruik zijn, kunnen er leuke foto's geschoten worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:14 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Was dat niet in juli 1991? Ik kan me vergissen, hoormaar toen bliksemden de stoeptegels er uit. Echt waar... middenin een woonwijk.
Dat vond ik iets teveel van het goede.![]()
Psst, het is toch echt onweer, hoor...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:10 schreef Drugshond het volgende:
Exact... ..de lucht gaat flink afkoelen... en de grondwarmte is er nog...(= veel vertikale circulatie).
Doet me denken aan het omweer complex (ergens begin juni 1991) ..Zelden zo stevig omweer gezien (in Tilburg) met > 30 a 40 ontladingen per min. en dat uren lang. En in combinatie met laag hangende bewolking was het echt een spookachtig gezicht.
Juli zou ook kunnen... ik kan de dag nog exact bepalen... de dag daarna had ik mijn verdeliging van afstudeerscriptie.... dat moet dan 3/4/5 juli 1991 zijn geweest..... Ver zal er ik er niet meer naast zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:14 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Was dat niet in juli 1991? Ik kan me vergissen, hoormaar toen bliksemden de stoeptegels er uit. Echt waar... middenin een woonwijk.
Dat vond ik iets teveel van het goede.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |