Grappig.... dat er nog meer mensen zijn die de bewuste dag nog loepzuiver voor de geest kunnen halen. Maar dan spreek je ook over een uniek geval.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:34 schreef dutch-mamma het volgende:
Dat is niet eens zo heel erg overdreven... Ik hou wel van onweer, maar dat was een beetje érg...
Ik wacht ook op verkoeling het is hier niet meer te houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rotterdam meldt drukkend warm. Ik wacht met smart op wat verkoeling!
VOlgens dat plaatje zou ik er nu middenin moeten zitten...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:47 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Het is nog te warm... wat boven Belgie zat is alweer bijna opgelost.
Het moet nog verder afkoelen wil het ook Nederland kunnen bereiken
Dat soort dingen blijven bij mij redelijk hangenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Grappig.... dat er nog meer mensen zijn die de bewuste dag nog loepzuiver voor de geest kunnen halen. Maar dan spreek je ook over een uniek geval.
Hagel, regen, storm, wolkbreuk, een goddelijke flikkerkast en veel herrie... heel veel herrie.
Doetinchem ehquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:50 schreef maniack28 het volgende:
plaatje klopt niet, amateur detectie he
Kun jij hier niet iets mee kerel?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:49 schreef JoeKurr het volgende:
Oosterhout: 32.6 graden, 20% luchtvochtigheid (of zal ik zeggen: 80% luchtdroogheid), en wat stapelwolken.
Niets bijzonders dus.
Nou maar hopen dat dat plukje bewolking van Weerman ons hier een bezoekje komt brengen
-- Offtopic:
Zeg Weerman (Hjalmar), ik wist niet dat jij je eigen vliegtuig had
[[url=http://bweijers.demon.nl/~bweijers/fotos/thumbnail.php?file=images/Overig/IMG_1788.jpg]afbeelding][/url]
Die bui zou dan in mijn achtertuin moeten liggen. Niets te zien, echter.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand in de buurt van W-Breda iets melden.
Dan kun je beter wonen in Australie : Biscanequote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:59 schreef kebabkever het volgende:
volgens mij wonen alle weerfreaks in dit topic verkeerd he...nederland is wat dat betreft vaak saai qua weer
Ik ben een die hard, blijf gewoon de hele nacht op waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:06 schreef kebabkever het volgende:
Kebabkever zet de camera aan...gericht op het zuidwesten..zet de wekker op half 2 ....!
Komt ook warm weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:05 schreef kebabkever het volgende:
tis ook echt vreemd ...radio zegt warm weer morgen bla bla bla..
tv * rtl4 * zegt 20 grade veel onweer+regen
Me tooquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef Weerman het volgende:
[..]
Ik ben een die hard, blijf gewoon de hele nacht op waarschijnlijk!
Deze mafkees doet mee!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef Weerman het volgende:
[..]
Pretoria (Zuidafrika) is ook niet verkeerd. Ligt in een dal tussen bergen in. Als daar onweer komt kan het nergens naartoe en blijft tussen die bergen heen en weer drijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan kun je beter wonen in Australie : Biscane
00it een docu op discovery gezien... die hebben 100 dagen per jaar onweer.
ik schat dat het om een uur of half 2 - 2uur bij rotterdam is.quote:
Ik moet wel... ben beroerd van de warmte en doe toch geen oog dichtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:07 schreef Weerman het volgende:
[..]
Damn, dan is het pas morgenonchtend in Emmeloordquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik schat dat het om een uur of half 2 - 2uur bij rotterdam is.
als, het er dan nog is natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Damn, dan is het pas morgenonchtend in Emmeloord![]()
![]()
Ik zal morgen eens kijken of ik daar wat van kan maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:51 schreef Weerman het volgende:
[..]
Kun jij hier niet iets mee kerel?
http://onweb.blids.de/blids/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp?Update=Neu+Laden&nav1=products&nav2=spion
Net als blikseminslagen.com een scriptje maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |