abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28274932
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Die poster zal wel echt zijn als er zoveel verschillende versies van zijn

En zie dat pietpelle nog steeds bezig is om xbox360 zieltjes te winnen, hoeveel geld krijg je van Microsoft?
Zoals gewoonlijk mag er niks kritisch gezegd worden over Nintendo en wordt je meteen voor fanboy uitgemaakt.
Ik bash niet en ben al helemaal geen xbox fanboy.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 27 juni 2005 @ 16:50:22 #127
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_28277139
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:05 schreef Tomasso het volgende:
Misschien. Dat weet ik nog niet. Waarschijnlijk niet. Maar in het begin gebruik je die functie van de console niet, wat min of meer een beetje weggegooid geld is.
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat de ideologie van '1 multimedia apparaat in de huiskamer' dan ook op de lange termijn is gericht, drie tot zes jaar of zoiets.
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
En wat als je DVDspeler kapot gaat? De DVDspeler in je console
Dat moet je een hele nieuwe consoel kopen, dat is helemaal duur!
Dat is ook weer waar. Nou ja, als je zowel een Playstation 3 als een Xbox 360 hebt, kan een van de twee als 'backup' DVD speler fungeren.
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:52 schreef Ruzbeh het volgende:
DVD-spelers gaan niet kapot.
Ik weet niet of ik hier nou met , of op moet reageren.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:07:44 #128
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_28277654
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:37 schreef piet_pelle het volgende:
Zoals gewoonlijk mag er niks kritisch gezegd worden over Nintendo en wordt je meteen voor fanboy uitgemaakt.
Ach, hetzelfde geldt voor Sony en Microsoft in de desbetreffende topics. Sommigen zijn nu eenmaal wat sneller aangebrand wanneer hun favoriete console wordt bekritiseerd. Nintendo is nog altijd mijn favoriet en ik moet toegeven dat ik kritiek op hen ook niet leuk vind, maar helaas is de meeste kritiek niet onterecht.
quote:
Klopt, maar uit de posts die ik van je lees krijg ik wel de indruk dat de Xbox op het moment jouw favoriete console is (of dat terecht is of niet laat ik in het midden, en ik besef me ook dat ik niet al jouw posts lees), en hoewel daar niks mis mee is wordt dan snel geoordeeld dat je een fanboy bent. Ironisch genoeg zijn degenen die tot dat oordeel komen vaak zelf fanboy, maar dan van een van de andere consoles.

Maar goed, al met al blijft het jammer dat je in GAM moet posten met dezelfde voorzichtigheid als waarmee een koorddanser over een slaphangend touw loopt.
pi_28278090
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:37 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Werkt ook andersom. Iemand die Nintendo verdedigt, wordt meteen voor Nintendo fanboy uitgemaakt. Kijk maar bovenaan deze pagina(50).

Zelf vind ik multimediafuncties niet belangrijk bij een console, en als ik de keuze heb voor 100 euro minder betalen en dan alleen games kunnen spelen zou ik dat doen.
Als dat niet de keuze is, en ze dezelfde prijs zijn zou ik natuurlijk gaan voor de mm-functies.
  maandag 27 juni 2005 @ 19:21:03 #130
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_28281324
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:50 schreef chibibo het volgende:
Ik weet niet of ik hier nou met , of op moet reageren.
't Is toch zo? Als je een DVD-speler koopt mag je ervan uitgaan dat ie het gewoon doet en niet zomaar plots kapot gaat op 1 dag.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_28282028
Alles gaat koput Ruzbeh, vooral met mediaspelers zal je niet je hele leven doen.
  maandag 27 juni 2005 @ 20:22:34 #132
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28283064
alles gaat een keer kapot....de vorige dvd speler van m'n pa was binnen een week kapot
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 27 juni 2005 @ 20:48:38 #133
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_28283476
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:21 schreef Ruzbeh het volgende:
't Is toch zo? Als je een DVD-speler koopt mag je ervan uitgaan dat ie het gewoon doet en niet zomaar plots kapot gaat op 1 dag.
Alles wat mechanisch is, is aan slijtage onderhevig, dus ook DVD spelers. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat zo'n apparaat er na drie weken al mee ophoudt, maar vroeg of laat zal hij toch de geest geven.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:26:35 #134
65330 Ruzbeh
pi_28288399
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:48 schreef chibibo het volgende:

[..]

Alles wat mechanisch is, is aan slijtage onderhevig, dus ook DVD spelers. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat zo'n apparaat er na drie weken al mee ophoudt, maar vroeg of laat zal hij toch de geest geven.
Tuurlijk. Maar als ie stuk gaat koop je gewoon weer opnieuw en fatsoenlijke DVD speler en dan gebruik je niet je console. Ik heb hier in de woonkamer zo'n hi-fi ding van ongeveer 10 jaar oud en die CD-speler cassette dingen doen het nog steeds.

Maar goed. Dit gaat weer te ver offtopic.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:30:59 #135
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_28290507
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Tuurlijk. Maar als ie stuk gaat koop je gewoon weer opnieuw en fatsoenlijke DVD speler en dan gebruik je niet je console.
Zo denk jij, en zo denk ik zelf overigens ook, maar of de meerderheid van de huis-, tuin- en keukengamers ook zo denkt? Waarom zou je namelijk 50 a 100 euro besteden aan een DVD speler als je al een console hebt die hetzelfde kan?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:32:42 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28290551
Als je een console die DVD's (of zelfs HD DVD of Blueray) af kan spelen, dan ben je toch helemaal gestoord als je nog eens 200+ euro uit gaat geven aan een goede degelijke DVD speler wanneer je oude kapot gaat? Overigens proef ik met die multimedia-dingen een sfeer van "Ja, leuk maar ik ga niet meer betalen voor nutteloze dingen".

Ten eerste hoef je niet zoveel meer te betalen, aangezien de betreffende consoles met of zonder die functie vrijwel exact dezelfde prijs zouden hebben (geloof iets van 15 euro dat je aan rechten moet betalen, en niemand gaat mij vertellen dat ze geen 15 euro zouden betalen, dat is dus de moeite niet).

Ten tweede, wanneer ergens een bepaalde technologie in zit, waarom zou je dat niet uitbuiten door met een simpele toevoeging de functionaliteiten uit te breiden? Een standalone DVD speler kan tegenwoordig veelal ook MP3's afspelen, plaatjes bekijken en heeft soms een ingebouwde radio. Om maar niet over de functies van mobiele telefoons te spreken...

Ten derde zijn er talloze klanten die het prachtig vinden dat ze hun films ermee af kunnen spelen.

Dan nog over dat gedoe van het al dan niet ingame hebben van je eigen muziek. Nee, natuurlijk is het niet de bedoeling om bij sfeervolle fantasy games andere muziek eronder te zetten, maar bij veel andere games is het juist wel erg goed. Bepaalde standaarden aan games stellen die zeer eenvoudig te integreren zijn, daar is niks mis mee lijkt me. Je moet namelijk niet bij elke game je eigen muziek gebruiken, het mag. Dus om sfeervolle fantasy-games als tegenargument aan te dragen is een beetje onzinnig.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:36:54 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_28290651
Yep vind ik ook. Als je DVDs af kan spelen op je console is dat gewoon mooi meegenomen, sowieso is het wel handig als je geen drie apparaten in je kast hebt staan. (alhoewel hij dan waarschijnlijk weer geen dvd+-rw standaarden kent, mp3 cds niets af kan spelen en divx helemaal niet, dus je hebt dat andere apparaat toch nog wel nodig). En bij GTA vond ik het best leuk om een radiostation met eigen mp3s te hebben. Dus ook dat is mooi meegenomen.

Maar ik mis het niet, en als je er veel extra voor betalen zou moeten, dan ook liever niet dus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:40:21 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28290733
Da's waar, als het buitensporige bedragen gaan worden van 50+ euro dan is 't natuurlijk absurd. Maar dat het minder is kan je weten doordat de afstandsbediening van de Xbox DVD het "trucje" was van Microsoft om geen extra kosten bij de standaardconsole in rekening te hoeven brengen voor de DVD functionaliteit. Althans, zo werd 't gebracht

Hoe dan ook, het ontbreken van HDTV bij de Revolution zal hier ook niet echt veel treurige gezichten opgeleverd hebben neem ik aan, aangezien vrijwel niemand nog een HDTV thuis heeft staan?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:43:46 #139
8369 speknek
Another day another slay
pi_28290821
Nope, daarvoor geldt hetzelfde. Leuk als het erop zit, maar als het extra kost heb ik het er niet voor over, want inderdaad helemaal niemand in Europa heeft het.

Er staat me alleen wel vaag iets bij dat oudere Nintendo's wel HDTV support hadden, weet iemand dat? Of toen waren ze daar naar aan het kijken in ieder geval.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:46:36 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_28290891
Ah, ik had het zelf al gevonden http://www.futuretech.blinkenlights.nl/resvid.html :
quote:
HDTV

The N64 is said to be HDTV compatible, but what does this mean? Certainly, as the N64 currently stands, it could not render images at HDTV resolution (typically either 1600x1200, 1920x1035 or 1920x1152) - there simply isn't enough memory in the machine to do it. This leads me to draw the following conclusion: since the existing N64 hardware cannot output HDTV, it is highly likely that future support will be in the form of an adaptor unit of some kind, which will probably include the replacement of the memory expansion kit in the top of the machine by something with a larger capacity. It would be very nice if such an adaptor would support mid-range resolutions such as SVGA and XGA, combined with the ability to use the console with standard monitors. Whether this will be the case is completely unknown.
Ik vind het dus nogal vreemd, kennelijk kost het vrijwel niks om het erin te bouwen, gewoon puur en alleen de mogelijkheid, dus waarom zou Nintendo het niet meer doen?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 01:57:31 #141
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28291806
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:46 schreef speknek het volgende:
Ah, ik had het zelf al gevonden http://www.futuretech.blinkenlights.nl/resvid.html :
[..]

Ik vind het dus nogal vreemd, kennelijk kost het vrijwel niks om het erin te bouwen, gewoon puur en alleen de mogelijkheid, dus waarom zou Nintendo het niet meer doen?
Meen te herinneren ergens gelezen te hebben dat het bericht dat de revolution geen hd-tv zou ondersteunen weer was ingetrokken. Ik heb alleen geen bron helaas.
quote:
Op zondag 26 juni 2005 19:10 schreef BMH het volgende:
Nintendo zegt dat de concurrenten niets vernieuwend doen. Enige waar sony & m$ op focussen is 1080p high definition gaming. Nintendo wil mensen die nog nooit hebben gegamed (of gestopt zijn met de komst van 3d/ingewikkelde games) weer aan het gamen zetten met makkelijk te spelen games.
Daar ben ik er dus een van. De meeste spellen kunnen me echt niet meer boeien omdat het me veel te lang duurt om door te hebben. GtA: Sa bijvoorbeeld, moest opeens leren vliegen, heb dat een half uur geprobeerd onder de knie te krijgen en toen van frustratie gestopt en spel verwijderd. Ik heb simpelweg geen zin meer om een uur bezig te zijn om iets onder de knie te krijgen.

Dus kom maar op met die revolution en simpele vermakelijke games. En hopelijk meer aparte games als Animal Crossing.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 02:11:18 #142
65330 Ruzbeh
pi_28291903
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:46 schreef speknek het volgende:
[..]

Het mogelijkheid erin bouwen kost bijna niks, maar ja, ik weet het niet. Volgens Nintendo is games ontwikkelen voor HD resoluties duur. Ik weet niet of ze het nou verbieden om dat wel te willen doen met 3rd party ontwikkelaars.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:31:41 #143
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28299102
Mischien ondersteunen ze het wel niet omdat het beeld holografisch is
Houd van een lijntje.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:11:51 #144
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_28300504
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:32 schreef twi het volgende:
Dan nog over dat gedoe van het al dan niet ingame hebben van je eigen muziek. Nee, natuurlijk is het niet de bedoeling om bij sfeervolle fantasy games andere muziek eronder te zetten, maar bij veel andere games is het juist wel erg goed. Bepaalde standaarden aan games stellen die zeer eenvoudig te integreren zijn, daar is niks mis mee lijkt me. Je moet namelijk niet bij elke game je eigen muziek gebruiken, het mag. Dus om sfeervolle fantasy-games als tegenargument aan te dragen is een beetje onzinnig.
Onzinnig? Absoluut niet. Een video game is een samenspel van beeld, geluid, gameplay en eventueel een verhaallijn, waarbij het totaal (de spelervaring) meer is dan de som der delen. Elke wijziging in 1 van deze elementen heeft directe invloed op het totaal. Hoe wil je als developer een bepaald gevoel (angst, spanning, opwinding, opluchting, etc.) overbrengen op de speler, als je niet kunt bepalen welke muziek er wordt gespeeld? Deze vraag kun je stellen voor alle speltypes, niet alleen fantasy games.

Uiteraard zijn er genoeg genres waar een custom soundtrack prima in past, maar als het echt zo is dat Microsoft haar developers verplicht stelt deze mogelijkheid aan te bieden in alle spellen, belemmeren ze developers in het overbrengen van de ervaring die ze de speler willen laten meemaken. Ik kan me heel goed voorstellen dat veel developers daar niet gelukkig mee zullen zijn.

Deze discussie past overigens beter in het Xbox 360 topic, lijkt me.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:45:07 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28317475
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28320056
Daar zit best wel wat interessants bij .
quote:
"To exist ´outside the box´ is to exist outside of physical reality. We exist in a hologram which is virtual reality, which one might conceive of as a game. In essence, the new Nintendo game console is a metaphor for moving human consciousness outside the game through the alchemy of time. The timing of the game console coincides with the movement of consciousness."
Maar dat verband met 'thinking outside the box' en 'right brain' is ook interessant, aangezien Reggie op de persconferentie van de e3 vaak de woorden 'right brain' zei... Ook had Nintendo het over 'solve the puzzle'. Wie weet is dit dan wel een stukje. Aan de andere kant zie ik ook weer niet in waarom een bedrijf zulke subtiele hints zal geven die met psychologie etc te maken hebben ,die alleen de echte freaks zulen ontrafelen ... iig is het hopelijk niet weer een opgehoopte rumor (zoals thursday-megaton).

Er zijn trouwens ook weer een hoop (waarschijnlijk fake) posters bij gekomen , de mensen hebben de tijd gehad te photoshoppen ...

#winning
pi_28320094
quote:
Hoezo vergezocht
Dan bedoel ik dus via google search bij een plaatje van een zandkasteel aankomen en dan meteen aan Mario Sunshine denken. Maar ik lees verder..
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:52:53 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_28320181
quote:
Wat een bullshit .

Maar wel netjes gevonden hoor.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:12:00 #149
65330 Ruzbeh
pi_28320863
Zucht.
pi_28321976
quote:
Bij het lezen van dat soort berichten en vergezochte speculaties in het voordeel van een wens, hoop ik soms van harte dat heel de Revolutie in de Nintendo revolution simpelweg een gyroscoop controller is met een simpele touchscreen oid, of een toutchscreen controller die aan te passen is door de developer. Oe wat zou ik dan graag de posts op die blog willen lezen.

Maar goed, het zou zonde zijn als het simpelweg zou gaan om wat ik zojuist noem :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')