abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28258960
On topic? Je bedoelt een plaatje die een reclame poster, een jaar voor tijd, zou zijn en allemaal hersenspinsels en gephotoshopte plaatjes?

En @MMaRsu: Wat is dan je favo console? Wedden dat ik het weet.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 27 juni 2005 @ 00:00:13 #102
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28259842
Mijn favo console is de Xbox op het moment ( en al een paar maanden ).

Mijn favo handheld is de Psp, en op de gamecube speel ik alleen maar met vrienden .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28260055
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn favo console is de Xbox op het moment ( en al een paar maanden ).

Mijn favo handheld is de Psp, en op de gamecube speel ik alleen maar met vrienden .
Maar goed dat je geen weddenschap bent aangegaan, voor mij dan.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 27 juni 2005 @ 00:20:22 #104
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28260368
Ja daarom . Kijk ik ben een sterk Nintendo supporter, maar op het moment heeft de Xbox zeker de leukste games. Ook kan ik er dvd's mee kijken op m'n breedbeeld, altijd fijner dan op een pc .

Ik vind dat de Xbox360 helemaal niet zulke leuke extra's heeft, Live vind ik nu opzich wel goed zoals het is, en al die HD mogelijkheden en TV tuner shit hoef ik allemaal niet..

En met Revolution krijg je een pure gamingmachine, met oude Nintendo toppers, wat ook erg vet is!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28264454

/edit
But then again, misschien wordt er in augustus wat bekend gemaakt ofzo? Of ben ik nu te hoopvol

[ Bericht 36% gewijzigd door Xrenity op 27-06-2005 09:42:09 ]
  maandag 27 juni 2005 @ 09:39:13 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_28264499
Zal wel nep zijn, maar ik vind hem eigenlijk best cool. Past wel bij het nieuwe stylish karakter.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28264641
quote:
Op maandag 27 juni 2005 09:39 schreef speknek het volgende:
Zal wel nep zijn, maar ik vind hem eigenlijk best cool. Past wel bij het nieuwe stylish karakter.
Cool is hij zeker maar wat ik wil weten is of dit echt is

De eerste is voor mij nog steeds het meest 'echt'. De rest... Ik weet het niet.
August 2005 zou een conference oid kunnen zijn. Een release lijkt me sterk en zorgt voor extreem weinig 3rd party support I guess. Zou wel een droge actie zijn ivm Xbox 360, maar ik zie het niet gebeuren.
  maandag 27 juni 2005 @ 09:48:29 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_28264686
Oh wacht, ik had het tijdstip nog niet gezien. Nee da's zeker fake. Ik had hem al eerder gezien met een 'march 2006' aankondiging. Leek me ook al erg vroeg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 27 juni 2005 @ 10:32:58 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28265528
Ik weet niet wat het is, maar het begint nu wel te kriebelen. Fake of niet, die posters zijn erg cool en ik wil definitieve info... Dit is beter dan 300000 'controllers' en 'specs'
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_28265606
Nee hoor, zo'n nietszeggende poster doet me niet veel.
Ik wil een filmpje zien waarin iemand van Nintendo de revolutionaire functies demonstreert en wat ingame beelden laat zien.
pi_28266060
Huiver!
quote:
Update: Leaked Revolution Ad
Over the weekend, we received the actual image of the Leaked Revolution Ad screenshot. The anonymous source claims the image comes from an agency that has done work for Nintendo in the past. He went on to confirm that this is in fact just a concept and said similar ideas like "The future is in your hands" were also in the works referring to the oh so elusive controller.

Still speculative, but here's the alleged file.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:01:45 #112
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28267943
quote:
Op maandag 27 juni 2005 10:54 schreef Xrenity het volgende:
Huiver!
[..]

[afbeelding]
Ik hoop het.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 27 juni 2005 @ 12:03:48 #113
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_28267989
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:22 schreef piet_pelle het volgende:
Maar volgens mij hebben sommige mensen moeite met het onderkennen dat de xbox weldegelijk een leuke functie heeft die jullie favo console mist.
Nee hoor, het is een functie die ik absoluut niet zal missen. Wat ik heb begrepen is dat Microsoft eist dat elk spel deze mogelijkheid moet hebben, en als dat zo is, kan ik BMH's opmerking over "gamelastering" wel begrijpen.
Muziek bepaalt bij mij voor een groot deel de sfeer van een spel, en wanneer je een spel speelt waar sfeer belangrijk is en er vervolgens je eigen soundtrack onder zet, doe je naar mijn mening een inbreuk op de spelervaring die de ontwikkelaar heeft proberen neer te zetten. De genres waar men dan als eerste aan denkt zijn waarschijnlijk RPG's en horror games, maar zelfs voor een racespel gaat dit op. Bij racen hoort muziek die adrenaline opwekt, en niet een zwijmelnummer van Guus Meeuwis, om maar iets extreems te noemen.

Ik begrijp dat het voor veel spelers een welkome optie is, maar aan mij is het niet besteed.
quote:
Op zondag 26 juni 2005 19:08 schreef Tomasso het volgende:
Ja, hij denkt dat echt. Waarom allemaal apparatuur erbij hebben die je toch al in huis hebt dat er ook nog eens speciaal is voor gemaakt, en ook nog eens goedkoper?
Dat is nu inderdaad het geval, maar waarom? Omdat iedereen al een DVD-speler, video-recorder en stereo-installatie in bezit heeft. Je kunt het ook omdraaien: als je straks een Xbox 360 en/of Playstation 3 in huis hebt, waarom zou je dan nog een DVD-speler of stereo-installatie aanschaffen?
Ik zie het in de toekomst zeker wel gebeuren dat de consument nog maar 1 apparaat in de huiskamer wil hebben, waar hij niet alleen tv en films mee kan kijken, maar ook mee kan surfen, gamen, foto's kijken, muziek luisteren, etc.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:08:26 #114
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28268117
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:03 schreef chibibo het volgende:
[..]

Dat is nu inderdaad het geval, maar waarom? Omdat iedereen al een DVD-speler, video-recorder en stereo-installatie in bezit heeft. Je kunt het ook omdraaien: als je straks een Xbox 360 en/of Playstation 3 in huis hebt, waarom zou je dan nog een DVD-speler of stereo-installatie aanschaffen?
Ik zie het in de toekomst zeker wel gebeuren dat de consument nog maar 1 apparaat in de huiskamer wil hebben, waar hij niet alleen tv en films mee kan kijken, maar ook mee kan surfen, gamen, foto's kijken, muziek luisteren, etc.
Daar hadden ze dan eerder mee moeten komen, want bijna iedereen heeft ondertussen al die apparaten al. Die doe je dan niet zomaar weg.
pi_28268415
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:03 schreef chibibo het volgende:
De PS2 kwam op het goeie moment met die functie, de Xbox 360, PS3 en zelfs de revolution (denk aan de DVDspeler) zijn hier nu te laat mee. Iedereen heeft nu al een DVDspeler, dus om nou een console te hebben die het afspeeld? Het is handig, maar om er nou extra voor bij te betalen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_28268467
ach daar betaal je misschien 10 euro meer voor ofzo.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:25:55 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28268686
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ach daar betaal je misschien 10 euro meer voor ofzo.
Ik denk wel iets meer. Kijk maar eens naar de verwachte prijzen van de consoles. Het wil natuurlijk nog niets zeggen, maar de PS3 schatten ze op 500-600 euro, de Xbox 360 op 300-500 euro en de Revolution op 200-300 euro. De Revolution zal dus over het algemeen een game console worden, dus zo min mogelijk multimedia zooi eromheen. De Xbox 360 en de PS3 zullen dit wel hebben, hierom is de prijs ook hoger.
pi_28268867
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:25 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik denk wel iets meer. Kijk maar eens naar de verwachte prijzen van de consoles. Het wil natuurlijk nog niets zeggen, maar de PS3 schatten ze op 500-600 euro, de Xbox 360 op 300-500 euro en de Revolution op 200-300 euro. De Revolution zal dus over het algemeen een game console worden, dus zo min mogelijk multimedia zooi eromheen. De Xbox 360 en de PS3 zullen dit wel hebben, hierom is de prijs ook hoger.
daar zal het grotendeels idd wel mee te maken hebben maar ik denk ook dat Nintendo zijn console niet eens voor die prijs aan zou kunnen bieden, doordat ze nu goedkoper zijn hopen ze meer te verkopen. net als met de gamecube.
maarja, wij als consumenten moeten gewoon een half jaartje wachten dan hebben die dingen zichzelf lekker omlaag geconcurreerd
  maandag 27 juni 2005 @ 12:44:49 #119
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_28269317
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:08 schreef Tomasso het volgende:
Daar hadden ze dan eerder mee moeten komen, want bijna iedereen heeft ondertussen al die apparaten al. Die doe je dan niet zomaar weg.
Dat klopt, maar als je DVD-speler kapot gaat, zou je dan een nieuwe kopen, als je al een console hebt die ook DVD-films kan afspelen?
  maandag 27 juni 2005 @ 13:05:51 #120
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28270038
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:44 schreef chibibo het volgende:

[..]

Dat klopt, maar als je DVD-speler kapot gaat, zou je dan een nieuwe kopen, als je al een console hebt die ook DVD-films kan afspelen?
Misschien. Dat weet ik nog niet. Waarschijnlijk niet. Maar in het begin gebruik je die functie van de console niet, wat min of meer een beetje weggegooid geld is.

Maar ik zou dan waarschijnlijk geen nieuwe DVD speler kopen. Alleen in het begin gebruik je die functie van de console niet, dus is het toch een beetje zonde
pi_28270312
quote:

[..]

En wat als je DVDspeler kapot gaat? De DVDspeler in je console
Dat moet je een hele nieuwe consoel kopen, dat is helemaal duur!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_28271788
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:14 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

En wat als je DVDspeler kapot gaat? De DVDspeler in je console
Dat moet je een hele nieuwe consoel kopen, dat is helemaal duur!
Een PS2 zonder DVD ondersteuning zal net zo'n slechte drive hebben als een PS2 met DVDondersteuning (allebei slecht dus )

Ik zou het wel handig vinden, de DVDspeler op m'n kamer pakt alleen nog maar legale DVDs, geen kopietjes met film of mp3
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 27 juni 2005 @ 13:52:14 #123
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_28271800
quote:

[..]

DVD-spelers gaan niet kapot.
quote:
Op maandag 27 juni 2005 10:36 schreef YourMaster het volgende:
Nee hoor, zo'n nietszeggende poster doet me niet veel.
Ik wil een filmpje zien waarin iemand van Nintendo de revolutionaire functies demonstreert en wat ingame beelden laat zien.
Ik zou maar geen revolutionaire functies verwachten. De rev krijgt innovatieve tot hele innovatieve shit, niks revolutionairs. De 'revolutie' gaat dan aan de gamesindustrie en populariteit liggen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 27 juni 2005 @ 14:37:07 #124
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_28273180
Die poster zal wel echt zijn als er zoveel verschillende versies van zijn

En zie dat pietpelle nog steeds bezig is om xbox360 zieltjes te winnen, hoeveel geld krijg je van Microsoft?
Houd van een lijntje.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:41:07 #125
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28273313
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:37 schreef Erwtensoep het volgende:
En zie dat pietpelle nog steeds bezig is om xbox360 zieltjes te winnen, hoeveel geld krijg je van Microsoft?

Tien minuten gratis op Live voor elke nieuwe klant denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')