Maar goed dat je geen weddenschap bent aangegaan, voor mij dan.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn favo console is de Xbox op het moment ( en al een paar maanden).
Mijn favo handheld is de Psp, en op de gamecube speel ik alleen maar met vrienden.
Cool is hij zeker maar wat ik wil weten is of dit echt isquote:Op maandag 27 juni 2005 09:39 schreef speknek het volgende:
Zal wel nep zijn, maar ik vind hem eigenlijk best cool. Past wel bij het nieuwe stylish karakter.
quote:Update: Leaked Revolution Ad
Over the weekend, we received the actual image of the Leaked Revolution Ad screenshot. The anonymous source claims the image comes from an agency that has done work for Nintendo in the past. He went on to confirm that this is in fact just a concept and said similar ideas like "The future is in your hands" were also in the works referring to the oh so elusive controller.
Still speculative, but here's the alleged file.
Nee hoor, het is een functie die ik absoluut niet zal missen. Wat ik heb begrepen is dat Microsoft eist dat elk spel deze mogelijkheid moet hebben, en als dat zo is, kan ik BMH's opmerking over "gamelastering" wel begrijpen.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:22 schreef piet_pelle het volgende:
Maar volgens mij hebben sommige mensen moeite met het onderkennen dat de xbox weldegelijk een leuke functie heeft die jullie favo console mist.
Dat is nu inderdaad het geval, maar waarom? Omdat iedereen al een DVD-speler, video-recorder en stereo-installatie in bezit heeft. Je kunt het ook omdraaien: als je straks een Xbox 360 en/of Playstation 3 in huis hebt, waarom zou je dan nog een DVD-speler of stereo-installatie aanschaffen?quote:Op zondag 26 juni 2005 19:08 schreef Tomasso het volgende:
Ja, hij denkt dat echt. Waarom allemaal apparatuur erbij hebben die je toch al in huis hebt dat er ook nog eens speciaal is voor gemaakt, en ook nog eens goedkoper?
Daar hadden ze dan eerder mee moeten komen, want bijna iedereen heeft ondertussen al die apparaten al. Die doe je dan niet zomaar weg.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat is nu inderdaad het geval, maar waarom? Omdat iedereen al een DVD-speler, video-recorder en stereo-installatie in bezit heeft. Je kunt het ook omdraaien: als je straks een Xbox 360 en/of Playstation 3 in huis hebt, waarom zou je dan nog een DVD-speler of stereo-installatie aanschaffen?
Ik zie het in de toekomst zeker wel gebeuren dat de consument nog maar 1 apparaat in de huiskamer wil hebben, waar hij niet alleen tv en films mee kan kijken, maar ook mee kan surfen, gamen, foto's kijken, muziek luisteren, etc.
De PS2 kwam op het goeie moment met die functie, de Xbox 360, PS3 en zelfs de revolution (denk aan de DVDspeler) zijn hier nu te laat mee. Iedereen heeft nu al een DVDspeler, dus om nou een console te hebben die het afspeeld? Het is handig, maar om er nou extra voor bij te betalenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:03 schreef chibibo het volgende:
Dat is nu inderdaad het geval, maar waarom? Omdat iedereen al een DVD-speler, video-recorder en stereo-installatie in bezit heeft. Je kunt het ook omdraaien: als je straks een Xbox 360 en/of Playstation 3 in huis hebt, waarom zou je dan nog een DVD-speler of stereo-installatie aanschaffen?
Ik zie het in de toekomst zeker wel gebeuren dat de consument nog maar 1 apparaat in de huiskamer wil hebben, waar hij niet alleen tv en films mee kan kijken, maar ook mee kan surfen, gamen, foto's kijken, muziek luisteren, etc.
Ik denk wel iets meer. Kijk maar eens naar de verwachte prijzen van de consoles. Het wil natuurlijk nog niets zeggen, maar de PS3 schatten ze op 500-600 euro, de Xbox 360 op 300-500 euro en de Revolution op 200-300 euro. De Revolution zal dus over het algemeen een game console worden, dus zo min mogelijk multimedia zooi eromheen. De Xbox 360 en de PS3 zullen dit wel hebben, hierom is de prijs ook hoger.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:19 schreef jimjim1983 het volgende:
ach daar betaal je misschien 10 euro meer voor ofzo.
daar zal het grotendeels idd wel mee te maken hebben maar ik denk ook dat Nintendo zijn console niet eens voor die prijs aan zou kunnen bieden, doordat ze nu goedkoper zijn hopen ze meer te verkopen. net als met de gamecube.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk wel iets meer. Kijk maar eens naar de verwachte prijzen van de consoles. Het wil natuurlijk nog niets zeggen, maar de PS3 schatten ze op 500-600 euro, de Xbox 360 op 300-500 euro en de Revolution op 200-300 euro. De Revolution zal dus over het algemeen een game console worden, dus zo min mogelijk multimedia zooi eromheen. De Xbox 360 en de PS3 zullen dit wel hebben, hierom is de prijs ook hoger.
Dat klopt, maar als je DVD-speler kapot gaat, zou je dan een nieuwe kopen, als je al een console hebt die ook DVD-films kan afspelen?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:08 schreef Tomasso het volgende:
Daar hadden ze dan eerder mee moeten komen, want bijna iedereen heeft ondertussen al die apparaten al. Die doe je dan niet zomaar weg.
Misschien. Dat weet ik nog niet. Waarschijnlijk niet. Maar in het begin gebruik je die functie van de console niet, wat min of meer een beetje weggegooid geld is.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je DVD-speler kapot gaat, zou je dan een nieuwe kopen, als je al een console hebt die ook DVD-films kan afspelen?
En wat als je DVDspeler kapot gaat? De DVDspeler in je consolequote:Op maandag 27 juni 2005 12:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je DVD-speler kapot gaat, zou je dan een nieuwe kopen, als je al een console hebt die ook DVD-films kan afspelen?
Een PS2 zonder DVD ondersteuning zal net zo'n slechte drive hebben als een PS2 met DVDondersteuning (allebei slecht dusquote:Op maandag 27 juni 2005 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En wat als je DVDspeler kapot gaat? De DVDspeler in je console![]()
Dat moet je een hele nieuwe consoel kopen, dat is helemaal duur!![]()
DVD-spelers gaan niet kapot.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik zou maar geen revolutionaire functies verwachten. De rev krijgt innovatieve tot hele innovatieve shit, niks revolutionairs. De 'revolutie' gaat dan aan de gamesindustrie en populariteit liggen.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:36 schreef YourMaster het volgende:
Nee hoor, zo'n nietszeggende poster doet me niet veel.
Ik wil een filmpje zien waarin iemand van Nintendo de revolutionaire functies demonstreert en wat ingame beelden laat zien.
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:37 schreef Erwtensoep het volgende:
En zie dat pietpelle nog steeds bezig is om xbox360 zieltjes te winnen, hoeveel geld krijg je van Microsoft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |