abonnement Unibet Coolblue
pi_28830775
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:35 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Betwijfel ik. MidnR is grotendeels hetzelfde opgezet als WeekendRick, alleen heeft die laatste geen sidechicks en Henk belt ook alleen 's nachts.
En WeekendRick bestaat ook alweer een aantal jaar. Langer nog dan dat Yorin er uberhaupt is geloof ik.
Oh, dat wist ik niet
Maar denk wel dat het de bedoeling is van 538, eenzelfde soort programma te maken als wat Mark van den Akker voor Yorin FM doet. Mark in the Dark is namelijk een van de betere beluisterde nachtprogramma's op de radio. Daarom heeft 538 denk ik Rick ook doordeweeks in de nacht gezet.
pi_28830969
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:37 schreef Omaha het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet
Maar denk wel dat het de bedoeling is van 538, eenzelfde soort programma te maken als wat Mark van den Akker voor Yorin FM doet. Mark in the Dark is namelijk een van de betere beluisterde nachtprogramma's op de radio. Daarom heeft 538 denk ik Rick ook doordeweeks in de nacht gezet.
Denk het ook. Voor Rick zat Lindo Duvall er geloof ik, en die deed veel minder aan interactie met de luisteraars. Interactie = bellende & sms'ende luisteraars = klinkende euro's voor 538 + groter marktaandeel.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Mark in the Dark nog nooit bewust geluisterd heb. Is dat die man met die droge stem?
pi_28831516
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:43 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Denk het ook. Voor Rick zat Lindo Duvall er geloof ik, en die deed veel minder aan interactie met de luisteraars. Interactie = bellende & sms'ende luisteraars = klinkende euro's voor 538 + groter marktaandeel.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Mark in the Dark nog nooit bewust geluisterd heb. Is dat die man met die droge stem?
Ik denk dat je hem bedoeld ja . Hij zit zelf altijd te zeiken op dat de telefoonlijn van Yorin fm zo duur is (60 cent per keer ofzo?) en doet niet aan sms'en. Hij is wel relaxt en komt vaak scherp uit de hoek (om zeker te weten dat we het over dezelfde persoon hebben: hier staan wat geluidsfragmenten http://www.markinthedark.info/sound.php)

Maar ik zal ook eens luisteren naar Middenindenachtrick, kijken wat er allemaal overeenkomt
pi_28831658
OK ik zal eens luisteren naar Mark. Ben wel benieuwd.

Op deze pagina kan je alvast wat MidN-fragmentjes met Henk luisteren:
http://www.henkfanclub.nl/opnames/opnames.htm
(lelijke site, maar is gemaakt door een luisteraar)

En er zijn ook goede Podcasts te vinden.
pi_28831857
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:02 schreef Kontiki het volgende:
OK ik zal eens luisteren naar Mark. Ben wel benieuwd.

Op deze pagina kan je alvast wat MidN-fragmentjes met Henk luisteren:
http://www.henkfanclub.nl/opnames/opnames.htm
(lelijke site, maar is gemaakt door een luisteraar)

En er zijn ook goede Podcasts te vinden.
Hij is nu 3 weken op vakantie . Maar ik zal even wat fragmenten luisteren op die site, bedankt voor de tip
pi_28833441
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:38 schreef Kontiki het volgende:
Ook gehoord ja, was wel heftig. Het viel ook gelijk helemaal stil.

Maar is het echt zo dat het binnenkort gaat stoppen (wat hierboven staat)? Ze zijn pas 4 maanden bezig toch?
Dat weet ik niet zeker, zoiets ving ik op, Rick zei dat er al klachten uit Den Haag waren gekomen omdat het er meestal grof aan toe gaat
Maar er zal wel een nieuwe opzet komen denk ik, inkorten tot 2 uur en die sidechicks die met rosé worden volgegoten en dan heel slap gaan lullen zullen ook wel verdwijnen
Het is iig wel vernieuwende radio, net als Shockradio vroeger met Rob Stenders...
pi_28834243
Vannacht moet ik het weer missen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28834439
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:12 schreef cultheld het volgende:
Vannacht moet ik het weer missen
Er is vannacht geen Middenindenachtrick, vannacht gaat Giel Beelen weer aan de bak, van 1 tot 4 uur op 3FM (als ie niet op vakantie is, maar dat zal toch niet?)
pi_28834463
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:18 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Er is vannacht geen Middenindenachtrick, vannacht gaat Giel Beelen weer aan de bak, 1 uur op 3FM...
Ok, dan kan ik met een gerust hart om 21:00 naar bed
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28834546
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ok, dan kan ik met een gerust hart om 21:00 naar bed
Dat zou ik nou nooit kunnen hè, ik vind het al lastig om om 1 uur naar bed te gaan, knap hoor dat je zo vroeg in slaap kan vallen...
pi_28834640
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:21 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat zou ik nou nooit kunnen hè, ik vind het al lastig om om 1 uur naar bed te gaan, knap hoor dat je zo vroeg in slaap kan vallen...
Helemaal niet knap. Ik kan dat eigenlijk ook niet, dus ik ben vannacht/vanochtend niet naar bed gegaan. Zit er nu helemaal doorheen, maar nog ff volhouden, dan kan ik uitgeslapen om 06:00 naar Eindhoven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28932440
Het poemalied...
pi_29028505
Luister nu naar 538...
pi_29028510
Henk heeft een vriendin!
pi_29028534
Moet je echt geen chips?
pi_29028551
Henk moet een Bacardi cola halen...
pi_29028589
Over 5 minuten de illegale sex avonturen van Henk, de bellende gek van 538...
pi_29028837
Vooral dat: moet je echt geen chips? Echt te prachtig
pi_29028853
Ow daar gaan ze weer
pi_29028871
Ik haal nog eerst chips
pi_29028991
Wat een gestoorde uitzending, die Henk is helemaal geflipt...
pi_29028996
Wil je echt geen chips?
pi_29029009
Voor de mensen die niet weten wie Henk is: www.henkfanclub.nl
pi_29030059
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:06 schreef Omaha het volgende:

[..]

Eigenlijk gewoon allemaal gejat van Mark in the Dark dus (Yorin FM)
Maarten!!!!
Iedere Mark in the Dark luisteraar weet wel wie ik bedoel
  vrijdag 22 juli 2005 @ 04:04:35 #50
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_29030094
Henk word vader!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')