euh... en nu?quote:op vrijdag 24 juni 2005 02:27 schreef tiemie het volgende:
---niks---
het probleem is dus juist dat ik alleen op papier uit mijn woorden kan komen. ik kan heel goed typen wat ik voel of wat ik wil. ik kan het alleen niet zeggen. ik durf het niet of ik zeg het verkeerd. de woorden die ik zeg komen altijd verkeerd over of zijn kwetsend, terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling is.quote:op vrijdag 24 juni 2005 02:36 schreef tokay het volgende:
het lijkt me dat je op papier best goed uit je woorden kunt komen.
sja dan zal je niet snel een relatie krijgen, denk ik.. als je niets te melden hebt is het lastigquote:op vrijdag 24 juni 2005 02:39 schreef cerror het volgende:
ik heb bijna excact hetzelfde probleem. (ook qua online gebeuren)
ik ben ook geen prater.. en ik haat het.
en nu durf ik niet eens meer te praten.
ik heb degelijk wel wat te melden.quote:op vrijdag 24 juni 2005 02:41 schreef catch22- het volgende:
[..]
sja dan zal je niet snel een relatie krijgen, denk ik.. als je niets te melden hebt is het lastig
wat is hier dan de reden van? het nakomen van je afspraken en op tijd komen lijkt met toch welquote:op vrijdag 24 juni 2005 02:27 schreef tiemie het volgende:
......iedere keer als 't weer een beetje beter was, dan verneukte ik het weer door uren te laat te komen of een afspraak niet na te komen.......
ga buiten spelen.quote:op vrijdag 24 juni 2005 08:42 schreef snol1ner het volgende:
ik vind je wel echt een kneus hoor. .. ze verdient beter als jij..
of jij neemt gewoon een hobby... blijkbaar neem je fok serieus genoeg om je erover op te winden..quote:op vrijdag 24 juni 2005 08:43 schreef snol1ner het volgende:
..en nu zielig gaan doen over fok! denk je nu echt dat er iemand is die medelijden met je heeft?
koop een leven !
quote:ik heb een kutleven, maar dat laat ik even buiten beschouwing hier.
quote:op vrijdag 24 juni 2005 02:36 schreef tokay het volgende:
arme tiemie...
ik vind het rot voor je.
waarom schrijf je haar geen lange brief?
het lijkt me dat je op papier best heel goed uit je woorden kunt komen.
sterkte hoor!
dat dacht ik ook inderdaad al.quote:op vrijdag 24 juni 2005 10:03 schreef 2flower het volgende:
tja, rot voor je hoe het allemaal gelopen is.
mijn advies, in tegenstelling tot de meeste mensen hier; neem geen contact meer op met haar, schrijf geen brief, verwijder haar uit je msn, etc. ga vooral door met je leven en laat haar los. blijkbaar hoeren jullie niet bij elkaar al leek dat over msn wel zo te zijn.
verwijder haar uit je leven.
maar, net als een hoop anderen zeggen; weet jezelf gesterkt door het feit dat je je wel goed weet te uiten met woorden. nu is dat nog msn, maar op een gegeven moment ook uit je mond.
veel sterkte!
ik wil helemaal geen medelijden. ik leg alleen mijn probleem uit.quote:op vrijdag 24 juni 2005 08:43 schreef snol1ner het volgende:
denk je nu echt dat er iemand is die medelijden met je heeft?
en hoe zie jij zelf ondertussen je 'probleem'?quote:op vrijdag 24 juni 2005 10:38 schreef tiemie het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen medelijden. ik leg alleen mijn probleem uit.
dit is dan ook anders, onpersoonlijk enzo.quote:op vrijdag 24 juni 2005 10:54 schreef faithz het volgende:
ik ben het trouwens niet eens met de mening dat ts op papier wel goed kan praten. misschien wel iets beter dan irl maar niet super.
hij zegt namelijk niets. hij verteld alleen maar wat er gebeurd is en dat was het. hij verteld over een 'kutleven' maar zegt er niks over. hij verteld wel maar niet echt. er zijn geen details, die zijn het moeilijkste.
maar dat is mijn mening.
zit misschien wat in, maar hij heeft wel een hele tijd goed contact gehad over msn, dus zal hij het ergens toch goed doen.quote:op vrijdag 24 juni 2005 10:54 schreef faithz het volgende:
ik ben het trouwens niet eens met de mening dat ts op papier wel goed kan praten. misschien wel iets beter dan irl maar niet super.
hij zegt namelijk niets. hij verteld alleen maar wat er gebeurd is en dat was het. hij verteld over een 'kutleven' maar zegt er niks over. hij verteld wel maar niet echt. er zijn geen details, die zijn het moeilijkste.
maar dat is mijn mening.
ben trouwens best benieuwd wat je allemaal hebt gezegd dat je de deur definitief hebt dichtgegooid...quote:op vrijdag 24 juni 2005 10:38 schreef tiemie het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen medelijden. ik leg alleen mijn probleem uit.
maak een reflectieverslagquote:op vrijdag 24 juni 2005 10:49 schreef salvad0r het volgende:
praat met haar . gewoon rustig en beheerst... over je zelfreflectie.
quote:op vrijdag 24 juni 2005 13:01 schreef speedski het volgende:
* speedski knuffelt tiemie
volgens mij kan je haar het beste de link van dit topic geven.
je zegt wel dat je het feit dat je je leven kut vindt even buiten beschouwing wil laten, maar volgens mij is dat onmogelijk. zij had een relatie met iemand die zijn leven, behalve haar aandacht, kut vond. dat lijkt me voor haar ook een hele moeilijke opgave in een relatie.quote:op vrijdag 24 juni 2005 02:27 schreef tiemie het volgende:
ik zoende met het meisje wat er al jaren voor zorgde dat ik me goed voelde ondanks de dingen in m'n leven die ik haat. ik heb een kutleven, maar dat laat ik even buiten beschouwing hier. ik voelde me veilig en compleet bij haar.
dit weekend heeft ze het uitgemaakt, de reden is simpel. ik kan niet praten, echt niet. ik weet niet waarom en al helemaal niet hoe ik dat op kan lossen. ik kan geen gesprek voeren zonder dat een ander daarmee begint of op een of andere manier de leiding overneemt in een gesprek.
hij kan 'r nog neerschieten..quote:op vrijdag 24 juni 2005 16:56 schreef dawg het volgende:
inderdaad, laat haar dit lezen. dan weet ze meteen dat je niet goed over je gevoelens kunt praten, en dat kan best positief zijn. want erger dan dit kan het niet worden.
quote:op vrijdag 24 juni 2005 18:19 schreef american_nightmare het volgende:
[..]
hij kan 'r nog neerschieten..
goed plan! kan ze zien dat je een onzekere pussy bent. dat zou het verhelpen.quote:op vrijdag 24 juni 2005 13:01 schreef speedski het volgende:
ja maak haar nog pissiger. vooral dat privé dingen op een internetforum worden geplempt en bekeken worden door wildvreemden zou deze zaak echt veel goed doen...quote:op vrijdag 24 juni 2005 13:01 schreef speedski het volgende:
heb je problemen met praten of heb je problemen met je gevoelens uiten?quote:op vrijdag 24 juni 2005 02:39 schreef tiemie het volgende:
[..]
het probleem is dus juist dat ik alleen op papier uit mijn woorden kan komen. ik kan heel goed typen wat ik voel of wat ik wil. ik kan het alleen niet zeggen. ik durf het niet of ik zeg het verkeerd. de woorden die ik zeg komen altijd verkeerd over of zijn kwetsend, terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling is.
quote:op vrijdag 24 juni 2005 19:49 schreef xebrozius het volgende:
ja maak haar nog pissiger. vooral dat privé dingen op een internetforum worden geplempt en bekeken worden door wildvreemden zou deze zaak echt veel goed doen...
alles wel in orde in de bovenkamer?
een vriendin nodig om minder depri te zijnquote:op zaterdag 25 juni 2005 04:03 schreef weirdsels het volgende:
ts moet imho van z'n depri stelling af: slechter dan dit kan et niet. erger kan het altijd, en om het niet erger te laten worden moet worden gehandeld. maar aan de andere kant... bij mij is altijd alles erger dan wat der wordt gepost (is niet echt zo mah ik ben ook best wel depri en heb een vriendin nodig om dit te verhelpen maar ik heb totaal geen benul van wat sociale vaardigheden zouden moeten voorstellen) hmmm.
quote:op zaterdag 25 juni 2005 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een vriendin nodig om minder depri te zijnwerk eerst eens aan jezelf! anderen hoeven jouw problemen niet op te lossen!
hoewel je een tactloze lul bent (quote:op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef xebrozius het volgende:
te ver gegaan? dude... het is een meid die gewoon kickt op de mannelijke aandacht via internet en na de lange relatie gewoon geen zin heeft in direct weer een lange relatie. je was een reboundvriendje, een opkikkertje.
kut wel, maar het zij zo...
lijkt me dat je daar een therapeut voor nodig hebt, en geen vriendin.quote:op zaterdag 25 juni 2005 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een vriendin nodig om minder depri te zijnwerk eerst eens aan jezelf! anderen hoeven jouw problemen niet op te lossen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |