quote:Op maandag 27 juni 2005 17:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
het plugje past prima.. en in de winkel zeiden ze dat je het stereo opnam op die manier.
Wrom mijn vent niet gewoon een mic mee kon nemen toen ik daarom vroeg.. ik weet het niet.
Volgens mij is het gewoon een dwangmatig iets van mannen dat ze altijd aan je vragen/ eisen willen voldoen maar dan wel op hún manier.. nét ffe anders...
Kwam ooit voor het eerst in ONZ en maakte een opmerking. Kreeg ik iets terug als: NOKquote:Op maandag 27 juni 2005 17:22 schreef Enyalius het volgende:
nok nok...who is there
maar ik kort het ook af als Nok maar in zins opbouw kwam er een 's achter
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:27 schreef Enyalius het volgende:
probeer het hier eens? wij zijn van een ander niveau
mischien kunnen we het zo twisten dat je genomen word door aliens met meerdere tentakels![]()
Mwoah..... zolang je de gore details van jullie liefdesleven niet post valt het nog best mee, denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef Mirage het volgende:
gelukkig heb ik humor.
ik hoop hij ook als hij dit leest
sappige details nokwanda.. sappig.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah..... zolang je de gore details van jullie liefdesleven niet post valt het nog best mee, denk ik.
Zo ver was ik natuurlijk al, maar wát heb je gevonden en wat moet je met die wetenschap en hoe interpreteer je die dingen (zo veel verschillende standen) exact en wat doen anderen ermee etc etc....quote:Op maandag 27 juni 2005 17:45 schreef Enyalius het volgende:
google.com al geprobeerd?
als ik het goed heb werken ze hetzelfde als een pendel. vasthouden, ontspannen en alleen aan je vraag denken....met een roede moet je ook lopen...lastig heh multi-tasken?maar als die dingen naar elkaar toe bewegen kom je dichter in de beurt, als ze kruisen ben je er, als ze uit elkaar gaan ga je juist te ver weg. denk ik zo
Dan hoop ik dat de gemiddelde fokker korter is dan 1,70 ( zo hoog is de hoogslaper geloof ik )quote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef Enyalius het volgende:
je weet wat je gevonden hebt omdat je naar op zoek was. ik bedoel je moet wel zeggen naarwat je op zoek wil gaan, ergo de vraagstelling waarop dat ding gaat bewegen.
als je het gevonden heb gaan die dingen kruisen en je hebt gewonnen. wat je met die kennis doet moet je zelf weten. geef een fok feestje op die plek ofzo
Jeezzzz.... daar zitten zoveel aspecten aan dat het moeilijk in een post te bevatten is.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:41 schreef Enyalius het volgende:
wat is jullie visie over religies als ik zo frank en frey mag zijn?
Soms denk ik weleens....... Tis gewoon uitgevonden omdat hoop nu eenmaal doet leven. maar dat vind ik ook weer een depressieve gedachte. Ik vind het ook te kort door de bocht.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef Enyalius het volgende:
tja nooit gedaan dus kan je er niet verder bij helpen
maar trug komend op mijn vraag...was is jullie visie over geloofsvormen (religien) in het algemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |