Er zit meer achter dan een bliksemquote:LJUBLJANA - Een man is woensdag gestorven nadat de bliksem insloeg op het metalen kruis dat hij droeg tijdens een begrafenis in Slovenië.
Dit meldde het Sloveense persbureau STA donderdag. De 62-jarige man stierf in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Tijdens het hevige noodweer raakte een andere begrafenisganger licht gewond.
Bron : Telegraaf
Repressief mannetje dan die God.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:54 schreef Zwansen het volgende:
nee geen toeval he? Bliksem slaat miljoenen keer per jaar ergens in en dat het dan een keer op een mens met een gigantisch kruis inslaat.....
er is ooit een vrouw gestorven door blikseminslag in de beugel van haar bh.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:59 schreef Meki het volgende:
ik vind erg raar
met een kruis en dan een bliksem
Ach, in het Midden-Oosten hebben ze altijd nog aardbevingen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:59 schreef Meki het volgende:
ik vind erg raar
met een kruis en dan een bliksem
bh is geen kruis hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:01 schreef milagro het volgende:
[..]
er is ooit een vrouw gestorven door blikseminslag in de beugel van haar bh.
wat zou jij willen dat dat betekent, meki?
Een beugel in een BH? Wat voor BH's dragen (40+) sensuelen tegenwoordig, een beugelquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:01 schreef milagro het volgende:
[..]
er is ooit een vrouw gestorven door blikseminslag in de beugel van haar bh.
Ofschoon ik Meki niet ben zal ik desalnietemin mijn zeer welkome mening ventileren: ...quote:wat zou jij willen dat dat betekent, meki?
wat wil je nu horen, meki, zeg het dan gewoon , johquote:
Loop maar eens tijdens een dondervlaag met een metalen kruis boven je rond op een vlakke omgeving. Je zal wel meteen een "straf van god" gaan ontdekken ...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zit meer achter dan een bliksem
het is geen toeval dit![]()
straf van god ?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:42 schreef renz0r het volgende:
Donar?
En als de bliksem nu in het kruis van een vlieger was ingeslagen? Was het dan een straf van intertoys?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef Meki het volgende:
Er zit meer achter dan een bliksem
het is geen toeval dit![]()
straf van god ?
Voornamelijk dat moslims waarheid en fictie niet kunnen scheiden.quote:
Nope. De bron is volgens jezelf "De Telegraaf". Dat brengt ons terug op waarheid/fictie.quote:
Nee. God is liefde en vergevingsgezind.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef Meki het volgende:
straf van god ?
Wat een held.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef Nickthedick het volgende:
- Bill Hicks -
wat een bullshit. ga neuken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:01 schreef sooty het volgende:
[..]
Voornamelijk dat moslims waarheid en fictie niet kunnen scheiden.
[..]
Nope. De bron is volgens jezelf "De Telegraaf". Dat brengt ons terug op waarheid/fictie.
[..]
Nee. God is liefde en vergevingsgezind.
In tegenstelling tot die Alla Hakbar die jullie vereren, waarbij onder andere de onderdrukking van de vrouw een gegeven is, dat vastgelegd is in die duivelse verzen van jullie.
![]()
BLASFEMIE!!! Het is nooit te warm om te neuken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |