Ik heb hem vanavond ook geprobeerd. Vind hem niet vies ruiken, maar het is wel een overheersende geur. Heeft iemand die I love Juicy al gebruikt? Hij ruikt zo lekker maar ik heb eerder droog dan vet haar dus ben er nog niet aan begonnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:42 schreef PeRi het volgende:
Vanochtend de H'suan Wen Hua uitgeprobeerd. Mijn god wat stinkt het, mn haar ruikt er nog steeds naar. Nu moet ik verdorie morgen weer mn haar wassen. Pfffftsk.![]()
Gedoucht met de Temptation. Die vind ik best lekker en ik baal er nu al van dat ie niet in NL te koop is.
Ik hou echt absoluut niet van kaneel, maar in combinatie met de appel vind ik 'm best lekker.
Ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op zondag 26 juni 2005 22:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
met honingraat is idd lekker
ik heb al n aantal keer gevraagd naar ervaringen met breath of fresh air, heft nog niemand er wat over te zeggen?
Kauwgomballenluchtquote:Op zondag 26 juni 2005 22:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb hem vanavond ook geprobeerd. Vind hem niet vies ruiken, maar het is wel een overheersende geur. Heeft iemand die I love Juicy al gebruikt? Hij ruikt zo lekker maar ik heb eerder droog dan vet haar dus ben er nog niet aan begonnen.
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:53 schreef Marty26 het volgende:
Ik ben gisteren onderhanden genomen met die massage bar! Moet zeggen dat het wel goed spul is hoor en Rip heeft al die ander zeepjes en die dingen ruiiken wel lekker.
Ik moest wel lachen om die dames met al die tassen op dat terras
Je ruikt de kofie geur niet extreem?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:26 schreef Anitra het volgende:
Sonic Death Monkey is een lekkere douchegel. Lekker zoet en toch "pittig" door de citrus die er in zit. Geur blijft goed hangen. Djen is er helemaal weg van!
Wel laten weten wat je ervan vind hequote:Op maandag 27 juni 2005 13:26 schreef Mirjamke het volgende:
Ik heb Sonic Death Monkey besteld
Evenals; American Cream, Lemony Flutter en You Snap the Whip
Die vind ik ook lekker ruiken idd, ga ik ook eens nemen. Ow, en de happy hippie douchegel, die's ook nicequote:
Rehab shampooquote:Op maandag 27 juni 2005 16:25 schreef Kyara het volgende:
Hey, zo makkelijk kom je er niet van af! Be more specific
Wat gaat er mee onder de douche? ik bedoel dan qua lush producten, al het overige dat je meeneemt gaat ons niks aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |