ik zou de 79 posting gebruikenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
DE Turbo versie er gelijk uit doen. Die gaat redelijk over de impulsband maar bij de reguliere Win Xp doet ie hetzelfde als bij de oude winamp, overschakelen over de band die je net gebruikt in de portssite. Beter eerst over rulen op de gebruikelijke 78-posting en dan herreguleren over de dwars module.
Succes.
HOLY SHIT man...allemaal virussenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:13 schreef Ooze het volgende:
Ik heb even screenshot gemaakt en dat zijn al die achtergrondprogramma's die altijd draaien op de achtergrond.
Welke mag zeker niet weg en hoe kan ik hem permanent weg houden?
[afbeelding]
Je vergeet dat je dan problemen krijgt met een te grote modulatiezwaai, wat onherroepelijk defragmentatieproblemen zal geven als men met Disk Doctor vergeet de accounts in de Grouwwise POA te laten purgen. Beter is om een symbolische link aan te maken naar de perpendiculair gescramblede hostfile, zodat virussen en spyware geen schrijfrechten meer toegewezen krijgen. Nog beter is om in Systeembeheer de optie 'Mcafee bij 78 posting" op "internet security" te zetten. Zo voorkom je dat je processen afsluit die Defcon 1 kunnen veroorzaken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
DE Turbo versie er gelijk uit doen. Die gaat redelijk over de impulsband maar bij de reguliere Win Xp doet ie hetzelfde als bij de oude winamp, overschakelen over de band die je net gebruikt in de portssite. Beter eerst over rulen op de gebruikelijke 78-posting en dan herreguleren over de dwars module.
Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |