Tja, ik laat me bijna wekelijks als een koe over rails vervoeren....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:24 schreef wonderer het volgende:
Airco in de trein? Bewaar me zeg, liever een raampje open. Dan maar iets warmer, ik wil gewoon frisse lucht! Afgelopen zondag viel ik bijna flauw omdat het zo benauwd was. Da's gewoon onmenselijk, raampjes die niet open kunnen.
ik mag morgan vroeg ook met de trein, via deventer - amersfoort - amsterdam helemaal naar alkmaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet zo met de trein reizen
Moge God me behoeden, en den treinwagon beschikken over airconditioning....Gelukkig zijn die oude dingen afgeschreven....
Zwaai je even?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:29 schreef petre86 het volgende:
ik mag morgan vroeg ook met de trein, via deventer - amersfoort - amsterdam helemaal naar alkmaar
dus ik ben zieliger
Ik heb er toevallig ook een gekocht in Zuid-Frankrijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:23 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, het lijkt wel nationale huiskoopweek of zo. 2 Vrienden van me hebben gewoon deze week een huis gekocht!
Dat is dus 3quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig ook een gekocht in Zuid-Frankrijk
Gefeliciteerd en Succesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:54 schreef Vlarp het volgende:
My fucking God.. wat is het warm..![]()
EN!
Vanaf aanstaande maandag ben ik 2 maanden op proef coördinator van onze afdeling![]()
Ligt die in de IJssel?quote:
*kijkt om zich heen...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:30 schreef creno het volgende:
waarom ga ik mijn kamer opruimen als het zoooo warm is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |