de airco bij ons is nog steeds niet optimaal...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
maar bij ons houd dat ook in, niet drinken of naar de plee, want er is gewoon niemand om me over te nemen. En jij mag lekker plaatjes draaien onder de airco, ikke kratten sjauwen zonder airco![]()
En wat als je nou moet? Dan moet je het maar laten lopen of zo?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
maar bij ons houd dat ook in, niet drinken of naar de plee, want er is gewoon niemand om me over te nemen. En jij mag lekker plaatjes draaien onder de airco, ikke kratten sjauwen zonder airco![]()
niet naar de wc ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
vul je weer een flesje afquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
En wat als je nou moet? Dan moet je het maar laten lopen of zo?
een koud biertjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
de airco bij ons is nog steeds niet optimaal...
alhoewel het in het nieuwe pand nog wel net iets beter is...
weet je wat, ik ga niet moeilijk doen...
jij wint... wat wil je hebben?
dus nu kan ik gewoon rustig lekker indommellen in bed....quote:
Ja hallo, kom maar brengenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
If you really want it... come and get it....
thought so
trusten!
volgende keer geen amstel meer kopen voor in de auto he....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja hallo, kom maar brengen![]()
Trusten slaapkop
dekbed?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus nu kan ik gewoon rustig lekker indommellen in bed....
(nadat ik mn dekbedovertrek weer om mn dekbed heb en 6pack heb gekeken enzo)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:27 schreef creno het volgende:
nog effe wat lekkers voor het slapen gaan
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |