Get Real is veel leukerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:11 schreef petre86 het volgende:
film is afmoooooi
(beautiful thing )
nu zo een keer slapen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
laat.. me.. sterven..
zit hier in een oven.. mét hoofdpijn door het slaapgebrek.. en ik moet nog de hele middag telefoon aannemen en mensen inschrijvenquote:
Uit Chaam.......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef creno het volgende:
waar komen al die mensen toch vandaan die boodschappen komen doen ?
nee hoor, er loopt een hoop vakantievolk !quote:
Dag badmeesterquote:
je moet eens vaker naar buitenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dag badmeester
Eigenlijk lopen er best veel leuke mannen rond op deze wereld, maar waarom kom ik er dan heel weinig tegen?
Heerlijk....... ieuw... en daar werk jij...succes dan vanmiddagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:34 schreef creno het volgende:
[..]
nee hoor, er loopt een hoop vakantievolk !
en vanochtend stond er een man met onbloot bovenlijf flink aan zijn bierpens te krabben....![]()
ik wacht op de jeugdige campingbezoekersquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:39 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Heerlijk....... ieuw... en daar werk jij...succes dan vanmiddag![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:46 schreef creno het volgende:
[..]
ik wacht op de jeugdige campingbezoekers![]()
wattan? kon je pinnen zonder pas?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:53 schreef Waxxer het volgende:
Het is wel heeeeeeeeellll warm nu....
En ik was in de stad en ik wilde pinnen maar ik was mijn pasje vergeten....Maar tegenwoordig is dat niet meer zo erg...
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
wattan? kon je pinnen zonder pas?
(of liep je in 3 reuzesprongen weer terug naar huis om je pas te halen?)
langs een ijssalon?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het laatste he, en dat zijn voor mij maar kleine pasjes
Nou ja, gewoon voorbij die middenstandersquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
langs een ijssalon?of die kleine snackbar waar ze ook ijs hebben?
dus je hebt nogt geen ijsje gehad?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon voorbij die middenstanders
Doe de groeten aan mijn omaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
oké oké geen excuus meer, ik duik zo wel de ijssel in
je hoeft me niet zo te pushen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |